مجله عروس

7 نکته مهم در انتخاب کارت دعوت عروسی

دعوتنامه مراسم عروسی

با نزدیک شدن به مراسم عروسی و پس از انتخاب تاریخ عروسی اولین چیزی که مراسم شما را برای میهمانانتان رسمی می‌سازد ارسال کارت دعوت عروسی است. کارتی که هم قرار است آن‌ها را به زیباترین روز زندگیتان دعوت کند هم می‌تواند بعنوان یادگاری نزدشان باقی بماند. اما در این میان با وجود طرح‌ها و مدل‌های متنوع کارت عروسی، انتخاب آن گاهی دشوار می‌شود. اما نگران نباشید چرا که این 7 نکته می‌تواند راهنمای شما در انتخاب کارت دعوت عروسی باشد.

راهنمای انتخاب کارت دعوت عروسی

هنگام سفارش کارت دعوت عروسی به نکات زیر توجه کنید:

1.     تم عروسی را مشخص کنید

اولین قدمی که باید برای برگزاری مراسم عروسی خود در نظر بگیرید تم عروسی است. مشخص کردن تم هم می‌تواند به شما در انتخاب لباس عروس کمک کند هم با توجه به آن بهتر و راحت‌تر می‌توانید کارت دعوت عروسی را انتخاب کنید. بعنوان مثال وقتی تم عروسی شما کلاسیک باشد می‌توانید با دانستن آیتم‌ها و رنگ‌های کلاسیک کارت عروسی خود را انتخاب کنید.

2.     طیف رنگی مراسم عروسی خود را مشخص کنید

شاید فکر کنید کارت عروسی ارتباطی با آنچه میهمانان در مراسم عروسی می‌بینند ندارد. اما اگر بخواهید همه چیز طبق برنامه و بر اساس یک اصولی پیش برود، بد نیست کارت عروسی شما قطعه‌ای از مراسم عروسیتان باشد. بنابراین جلوه و رنگی که در آن به چشم می‌خورد باید به نوعی میهمانان را از آنچه قرار است در مراسم عروسیتان مشاهده کنند آگاه کند. پس بعد از انتخاب تم عروسی به سراغ رنگ‌های آن تم و رنگ‌های مورد علاقه خودتان بروید. این مرحله می‌تواند تا حد زیادی انتخاب شما را محدود کند و شما را یک مرحله به انتخاب درست کارت دعوت عروسی نزدیک‌تر کند.

کارت عروسی مدل 1

کارت عروسی مدل 1

3.     از فصل عروسی الهام بگیرید

فصلی که در آن مراسم عروسیتان را برگزار می‌کنید می‌تواند هم در انتخاب لباس عروس به شما کمک کند هم راهنمایی‌هایی جزیی درباره کارت دعوت عروسی داشته باشد. فصل می‌تواند به شما در انتخاب رنگ و طرح نیز کمک کند. بعنوان مثال رنگ‌های روشن و طرح‌های گل نمادهای فصل بهار هستند از رنگ سبز می‌توانید در فصل تابستان استفاده کنید و رنگ‌های سردتر را برای فصول سرد سال در نظر بگیرید.

کارت عروسی مدل 3

کارت عروسی مدل 2

4.     کارت عروسی را ساده انتخاب کنید

در عین حال که در انتخاب کارت دعوت عروسی به تم و رنگ و طرح‌های مختلف فکر کرده‌اید، به ساده بودن آن نیز توجه کنید. بگذارید رنگ‌ها و طرح کارت دعوت شما با میهمانانتان ارتباط بگیرند ولی نه با شلوغی و درهم بودن.

کارت عروسی طرح گل

کارت عروس مدل 3

5.     جملات طولانی در کارت دعوت ننویسید

بسیاری از افراد دوست دارند جملات و اشعار طولانی در کارت دعوت بنویسند، هرچند این کاملا به سلیقه و نظر شما بستگی دارد ولی معمولا توصیه می‌شود با یک بیت شعر یا یک جمله کوتاه کارت دعوت را تکمیل کنید چرا که در ادامه آدرس و ساعت مراسم را نیز نوشته‌اید و گاهی طولانی بودن جملات ممکن است موجب حواس پرتی افراد شود در حالیکه جملات کوتاه بیشتر به خاطرشان خواهد ماند و برای یادگاری نگه داشتن کارت عروسی شما نیز بیشتر کمک می‌کند.

کارت عروسی مدل 4

کارت عروسی مدل 4

6.     به حسی که می‌خواهید در میهمانان ایجاد شود فکر کنید

کارت دعوت عروسی قرار است میهمانان را به حضور در جشن شاد و روز مهم زندگی شما ترغیب کند. اگر این کارت هیچ حسی در افراد ایجاد نکند موجب می‌شود میهمانی شما را خیلی جدی و حساس نبینند. جالب است که بدانید کارت دعوت عروسی می‌تواند به روی لباسی که میهمانان برای حضور در جشن شما انتخاب می‌کنند نیز تاثیر بگذارد. اگر قرار نبود این کارت در دعوت شوندگان حس خاصی ایجاد کند با یک تماس تلفنی دعوت‌ها انجام می‌شد. بنابراین اهمیت بسیاری دارد که با کارت دعوت عروسیتان چه حسی در میهمانان ایجاد خواهید کرد.

کارت عروسی مدل 5

کارت عروسی مدل 5

7.     به بودجه خود توجه کنید

بدون شک شما نیز برای مراسم عروسی خود بودجه‌ای در نظر گرفته‌اید که بخشی از آن به دعوتنامه‌ها اختصاص می‌یابد. بنابراین لازم است بودجه خود را دقیق مشخص کنید تا هم بتوانید زیباترین لباس عروس را برای خود تهیه کنید هم دعوتنامه‌هایی در خور مراسم عروسی خود تهیه کنید. بودجه خود را با توجه به اولویت‌هایتان تقسیم بندی کنید تا بتوانید به درستی آن را خرج کنید. سفارش کارت دعوت عروسی با توجه به تعدادی که می‌خواهید قیمت متفاوتی خواهد داشت. بنابراین تعدادی که می‌خواهید را در نظر بگیرید تا ببینید کدام سفارش برایتان اقتصادی‌تر خواهد بود.

 

سفارش کارت دعوت عروسی از شقایق تفرشی

مفتخریم که به اطلاع برسانیم سایت شقایق تفرشی با طرح‌ها و مدل‌های خاص و متفاوت کارت عروسی به شما در انتخاب و سفارش کارت دعوت برای این روز خاص و مهم زندگیتان کمک خواهد کرد. می‌توانید هر یک از طرح‌های این پست را انتخاب کنید و با پر کردن این فرم سفارش خود را برای ما قرار دهید. جهت اطلاعات بیشتر با ما در واتس اپ یا اینستاگرام در ارتباط باشید. کد هر مدل زیر آن نوشته شده است. هنگام پر کردن فرم به شماره عکس توجه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.