مجله عروس

بیوگرافی شقایق تفرشی

بیوگرافی-شقایق-تفرشی

شقایق تفرشی متولد ۱۳۶۹ در ایران است. او در سال ۲۰۱۳ در مهندسی معماری فارغ التحصیل شد، اما پس از فارغ‌التحصیلی تصمیم گرفت که حرفه‌ی مورد علاقه‌ی خود را در طراحی مد دنبال کند. وی در سال ۲۰۱۳ کار خود را با مجموعه شقایق تفرشی آغاز کرد.
پس از چند سال کار در این حرفه که به صورت تجربی بود شقایق تصمیم گرفت کشور خود را ترک کند تا جایگاه خود را به عنوان یک طراح حرفه‌ای مد و تجربه های بیشتر در کشورهای غربی را دنبال کند.

نمایش مد در سال‌های اخیر

شقایق تفرشی در سال ۲۰۱۹ رشته طراحی لباس را در کانادا به اتمام می‌رساند و تجربه‌های جدید خود را در دنیای مد غرب شروع می‌کند.
طرح‌ها و کالکشن‌های شقایق ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک است. او از همه جزئیات محیط خود الهام می‌گیرد. تحصیل در رشته معماری، به او کمک ‌‌می‌کند تا از شکل‌ها و طبیعت در طراحی الهام بگیرد.

شقایق تفرشی

او با داشتن ۳ نمایش مد در LBD Gala در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ و هفته‌ی مد ونکوور در مارس ۲۰۱۹ طرح های خود را به دوستداران مد در کشورهای غربی نشان داد.

همچنین در حال حاضر مجموعه‌ی شقایق تفرشی علاوه بر مزون و نمایندگانی که در سرتاسر ایران دارد، آتلیه‌ی شو و طراحی خود را در تورنتوی کانادا افتتاح کرده است.

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “بیوگرافی شقایق تفرشی

  1. معصومه فلاح گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید همچنین تبریک به خانم تفرشی بخاطر موفقیتشان در این زمینه، هر روز کارهایتان را دنبال میکنم و هر روز منتظر یک طرح جدید هستم، ناگفته نماند که بنده هم خیلی علاقه مند به طراحی لباس هستم و با وجود اینکه هیچ دوره دوخت یا طراحی لباس نگذراندم اما یک مقدار ذوق در این زمینه دارم و بارها خواستم که دوره‌ها را بگذرانم اما متاسفانه مقدور نشد امیدوارم در آینده بتوانم علاقه خودم را دنبال کنم. باتشکر

  2. حوایوسفی گفت:

    باسلام وخداقوت خدمت شقایق عزیز …من کارگاه تولیدپوشاک دارم وضمن ساعت کارزیادوکیفیت عالی وتنخورخوب کارهاولی درامدم راضی کننده نیست ونمیدونم چه جورارتقابدم وازچه روشی دلم میخوادبرندسازی کنم لطفاراهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.