مجله عروس

مدل‌های متنوع توربان+ ست کردن توربان با انواع لباس

نحوه ست کردن توربان با انواع لباس ها

توربان یکی از انواع اکسسوری‌های جذاب و پرطرفدار مدرن در بین بانوان است که برای تزئین موها روی سر استفاده می‌شود. توربان یا دستمال سر قدمتی دیرینه دارد و با نام کلاه حجاب نیز شناخته می‌شود. در سال‌های دور برای اولین بار مردم نیجریه از دستمال سر برای برگزاری مراسم‌های سنتی و مذهبی خود استفاده می‌کردند. امروزه در برخی از کشورها به خصوص ایران از انواع توربان در کنار لباس‌های مختلف استفاده می‌شود. برای آشنایی بیشتر با نحوه ست کردن توربان با انواع لباس ها در این مقاله در کنار ما باشید.

چگونه توربان را با استایل‌های متفاوت ست کنیم؟

همانطور که گفتیم تورباان از اکسسوری‌هایی است که طی سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. قبل از استفاده از آن، بهتر است نحوه ست کردن توربان با انواع لباس ها را بدانید.

توربان با شال حریر

خرید و ست کردن توربان با انواع لباس | خرید توربان حریر
انتخاب رنگ و مدل مناسب برای ست کردن توربان با انواع لباس ها و شال حریر

با استفاده از انواع شال حریر می‌توان بر روی سر یک توربان شیک و جذاب برای مهمانی‌های مختلف بر روی سر بست. توربان امروزه کاربرد فراوانی دارد و از آن می‌توان برای مهمانی‌های ساده خانوادگی و یا مجالس بزرگ‌تر و حتی مراسم عزاداری نیز استفاده مرد. برای درک بهتر نحوه ست کردن توربان با انواع لباس ها باید گفت که رنگ و مدل توربان را باید متناسب با لباس و مجلسی که قرار است در آن حضور پیدا کنید، انتخاب شود.

توربان مجلسی

ست کردن توربان با انواع لباس های مجلسی
زیبایی و شیک بودن با توربان مجلسی | ست کردن توربان با انواع لباس

یکی از انواع توربان لاکچری را می‌توان توربان مجلسی دانست. این مدل توربان‌ها برای بانوانی که دوست دارند در مجالس شلوغ در کنار زیبایی و شیک بودن، حجاب داشته باشند، مناسب است. در هنگام خرید توربان مجلسی دخترانه و ست کردن توربان با انواع لباس ها به شباهت و ست بودن رنگ توربانتان با رنگ لباس مجلسی‌تان دقت نمایید. اگر رنگ توربان با رنگ لباس شما متناقض باشد، ظاهری غیر جذاب و شلخته به شما خواهد داد. بنابراین به نحوه ست کردن توربان با انواع لباس ها دقت زیادی نمایید. توربان با شال مجلسی نیز یکی از انواع کلاه حجابی است که در مجالس خاص مورد استفاده بانوان شیک‌پوش قرار می‌گیرد.

توربان مجلسی دنباله دار دیجی کالا

ست کردن توربان با انواع لباس و خرید توربان از دیجی کالا
محبوبیت توربان مجلسی دنباله دار در دیجی کالا و ست کردن توربان با انواع لباس

انواع توربان مجلسی دنباله دار دیجی کالا و توربان شالدار دیجی کالا نیز طرفداران بسیاری دارند. این نوع توربان به دلیل داشتن شال و دنباله برای لباس‌هایی که یقه بازی دارند، مناسب هستند. اگر به آشنایی با نحوه ست کردن توربان با انواع لباس ها دارید، باید بدانید که توربان مجلسی شالدار و یا دنباله دار می‌تواند یقه شما را بپوشاند و با لباس‌های یقه باز شما ست شود.توربان مجلسی دنباله دار دیجی کالا

توربان اسپرت

خرید توربان اسپرت | ست کردن توربان با انواع لباس
از توربان مناسب با استایل خود استفاده کنید | ست کردن توربان با انواع لباس

شاید برایتان جالب باشد که بدانید با انواع استایل اسپرت نیز می‌توان از توربان اسپرت استفاده کرد. قطعا برای ست کردن توربان با انواع لباس ها باید به نوع و سبک استایل نیز دقت نمود. قطعا نمی‌توان از یک نوع توربان مجلسی برای تکمیل تیپ اسپرت استفاده کرد. اگر به تیپ اسپرت علاقه دارید، از خرید توربان اسپرت غافل نشوید. توربان می‌تواند موهای شما را در عین حال که جذاب هستید، بپوشاند.

توربان حجاب

خرید توربان حجاب و ست کردن توربان با انواع لباس
توربان جایگزینی مناسب برای انواع شال و روسری | ست کردن توربان با انواع لباس

توربان حجاب در کل دستمال سری است که به عنوان جایگزینی مناسب برای روسری استفاده می‌شود و موهای بانوان را در عین زیبایی می‌پوشاند. اگر از پوشیدن انواع شال و روسری خسته شده‌‍اید و به دنبال تنوع هستید، خرید توربان را در اولویت خود قرار دهید. توربان یک اکسسوری خاص و پرکاربرد در بین بانوان جوان است. هر بانویی دست کم باید یک توربان در کمد لباسی خود داشته باشد.

توربان عروس

خرید توربان عروس
ست کردن توربان با انواع لباس عروس، لباس عقد و لباس نامزدی

ست کردن توربان با انواع لباس ها از جمله لباس عقد و یا لباس عروس نیز امکان‌پذیر است. عروس خانم‌هایی که دوست دارند در شب عروسیشان، موهایشان پوشیده باشد، باید برای جذابیت و خاص بودن بیشتر از یک توربان عروس استفاده نمایند. این توربان‌ها مروارید و سنگ‌دوزی شده هستند تا با لباس عروس شما همخوانی داشته باشند. توربان‌های عروس برای مراسم جشن نامزدی و یا عروسی، برای عروس خانم‌های بسیار شیک و خاص بسیار مناسب می‌باشند.

توربان تركی

خرید و انتخاب توربان ترکی | ست کردن توربان با انواع لباس
توربان ترکی با طرح‌های متنوع و کیفیت بالا | ست کردن توربان با انواع لباس

اگر قصد خرید توربان را دارید، توربان ترکی یکی از پیشنهادات ما به شما عزیزان است. اجناس ترک از باکیفیت‌ترین اجناس موجود در بازار ایران محسوب می‌شوند. توربان ترکی نیز دارای پارچه‌ای باکیفیت و مدلی جذاب است که می‌تواند زیبایی ظاهری شما را دوچندان کند. مزون شقایق انواع توربان ترکی را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا با خیالی آسوده خرید کنید. توربان دیجی کالا نیز بسیار متنوع بوده و در جنس‌های مختلف ایرلنی و ترکی به فروش می‌رسند.

فروش توربان در تهران

خرید توربان‌های متنوع
خرید و ست کردن توربان با انواع لباس در مزون شقایق تفرشی

فروش توربان در تهران توسط فروشگاه‌های معروف و به‌نام انجام می‌شود. برخی از فروشگاه‌ها و برندهای معروف تهرانی فروش توربان عمده را به مشتریانی که برای مغازه خود به دنبال اجنس عمده هستند نیز انجام می‌دهند. فروشگاه و مزون شقایق تفرشی نیز همواره آماده ارائه خدمات فروش توربان در تهران به مشتریان عزیز خود است.

خرید توربان

برای خرید توربان عروس و خرید توربان مجلسی به مزون ما اعتماد کنید. قطعا ما باکیفیت‌ترین و زیباترین توربان‌ها را برای ست کردن توربان با انواع لباس ها به شما عزیزان ارائه می‌دهیم. اعتماد شما عزیزان، سرمایه اصلی ما در مزون شقایق تفرشی است. بنابراین؛ در خرید توربان از سایت ما لحظه‌ای درنگ نکنید. خرید از شقایق تفرشی هرگز پشیمانی در پی نخواهد داشت.

قیمت توربان

قیمت انواع توربان
خرید متنوع‌ترین توربان‌ها با قیمتی مناسب

قیمت توربان مجلسی و سایر انواع توربان تقریبا مقرون به صرفه است. البته قابل ذکر است که قیمت توربان متناسب با مدل و جنس آن متغیر خواهد بود. اما با این حال خرید یک توربان شیک و جذاب به پول زیادی نیاز ندارد و همه اقشار در همه سنین می‌توانند برای خرید یک توربان جذاب اقدام نمایند.

قیمت توربان مجلسی دیجی کالا و قیمت توربان عروس نیز در سایت ما نسبت به برندهای مشابه بسیار مقرون به صرفه است. حال که با قیمت توربان آشنا شدید؛ بهتر است که برای ست کردن توربان با انواع لباس ها به فکر جیبتان نباشید، بلکه به دنبال توربانی بگردید که به لباس و استایل شما بخورد.

جمع‌بندی

در این مقاله از سایت شقایق تفرشی، شما را با نحوه ست کردن توربان با انواع لباس ها آشنا نمودیم. از این که تا انتها در کنار ما بودید، سپاسگزاریم. در ادامه پیشنهاد می‌کنیم توربان چیست؟ را نیز مطالعه کنید تا بیشتر با این اکسسوری جذاب آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.