در حال نمایش 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

خرید ست بله برون و عقد

از سالیان گذشته تاکنون خانواده داماد بنا بر رسم ورسوم ما ایرانی‌ها هدایایی را در مراسم بله برون به عروس خانم هدیه می‌دهند. در گذشته این هدایا را براساس سلیقه خود می‌چیدند و با ربان و تور تزیین می‌کردند؛ اما امروزه اکثر خانواده‌ها به خرید ست بله برون رو آورده‌اند. انواع ست بله برون شیک و تزیین شده در بازار موجود است که برای خرید آن می‌توانید اقدام نمایید.

ست بله برون شامل چیست

کله قند بله برون

کله قند یکی از وسایل مهم در انواع ست بله برون موجود است و در روز عقد بر روی سر عروس و داماد سابیده می شود. در اکثر ست‌های موجود در بتزار سه کله قند، دو عدد کوچک و یک عدد بزرگ موجود است.

جای حلقه یا انگشتر نشان

انگشتر  یکی از اساسی ترین هدایایای روز بله برون است که تزیین و زیبایی آن بسیار نمایان خواهد بود.

دفتر بله برون

یکی از اجرای موجود ست بله برون که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است، دفتر بله برون بوده که جای برگه‌های قدیمی را برای نوشتن قرار و مدارهای عقد گرفته است.

خودکار

یکی دیگر از ملزومات مهم روز بله برون خودکار است که برای نوشتن قول و قرارهای بین عروس و داماد وجودش الزامی می‌باشد.

جام عسل

جام عسل یکی دیگر از ملزومات این مراسم محسوب می‌شود که در اکثر ست‌های بله برون موجود است و با تزیینات مختلف زیبا و جذاب شده است.

قرآن

در انواع ست‌های بله برون قرآن نیز وجود دارد. به امید آنکه خداوند پشتوانه عروس و داماد جوانان در طی کلیه مراحل زندگی مشترک‌شان باشد.

برخی از انواع ست‌های بله برون شامل وسایل دیگری از جمله قند شکن، تور مخصوص بالای سر عروس و داماد و … نیز هستند.

مرکز خرید ست بله برون در تهران

مزون شقایق تفرشی یک مرکز خرید ست بله برون معتبر در تهران است که انواع ست‌های زیبا و تزیین شده با گل و تور را در اختیار مشترسان خود قرار داده است.

ست بله برون لاکچری

اگر قصد خرید ست بله برون لاکچری را دارید، انواع ست‌های بله برون موجود در سایت مزون شقایق تفرشی مشاهده نمایید.

خرید ست بله برون تهران

برای خرید ست بله برون تهران حتما به مراکز معتبری چون مزون شقایق تفرشی مراجعه کنید تا از قیمت مناسب و متناسب با ارزش ست مطمین باشید.

جدیدترین مدل ست بله برون

مزون معتبر و لاکچری شقایق تفرشی انواع ست بله برون جدید و زیبا را مطابق با سلیقه‌های خاص و مدرن طراحی کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده است. خرید جدیدترین مدل ست بله برون را با ما تجربه کنید و مراسم‌تان را خاطره‌انگیزتر نمایید.