از اینکه برند شقایق تفرشی را برای همکاری و سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اید بسیار خرسندیم.

با احترام به اطلاع می‌رسانیم که شرایط اولیه برای همکاری با برند شقایق تفرشی به شرح ذیل می‌باشد:
۱- آشنایی با صنعت مد و فشن و داشتن تجربه لازم در این تجارت و آمادگی برای توسعه و تبلیغ برند شقایق تفرشی
۲- آشنایی با مبانی بازاریابی و درک جایگاه مشتری به عنوان با ارزش ترین دارایی هر برند و آمادگی جهت ارایه بهترین خدمات به مشتری و برآورده کردن خواسته ها و نظرات مشتری
۳- داشتن فضایی مناسب برای ارائه و نمایش کارها به مشتریان عزیز که شرایط این فضا باید به صورت زیر باشد:
۳-۱ : قرار گرفتن در نقطه مناسب شهر از جهت تامین شان و منزلت مشتریان عزیز برند شقایق تفرشی
۳-۲ : حداقل مساحت مورد نظر: 60 متر مربع
۳-۳ معماری داخلی مناسب , فضا سازی این مکان باید به صورتی باشد که مشتریان احساس آرامش و امنیت داشته و برای دسترسی به محصولات هشچ مشکلی نداشته باشند

  • متقاضی عزیز هدف ما از اعطای نمایندگی به دوستانی کار آزموده این می باشد که مشتریان برند شقایق تفرشی که از جای جای این کشور عزیز می خواهند از محصولات ما خرید کنند , امکان دیدن کار ها از نزدیک و پرو کردن آن ها را داشته باشند بدین منظور داشتن بودجه کافی در ابتدا برای خرید پکیج های پر فروش و شارژ کالکشن های جدید بسیار مهم است.
  • مبلغ اولیه که برای اعطای نمایندگی در خرید اولیه صاحب نمایندگی باید خرید نماید مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان می باشد.
  • مجموعه شقایق تفرشی بعد از بازدید محل و گفت و گو و مصاحبه با سرمایه گذار و یا مدیریت مجموعه و دادن اطلاعات اولیه در مورد اعطائ نمایندگی تصمیم گیری خواهد نمود.
  • بعد از بررسی های لازم در صورتی که موفق به گذراندن مراحل اولیه شدید به شما در مورد محصولات پر فروش و همین طور هماهنگ با فرهنگ و اقلیم شما پکیج اولیه خرید به شما پیشنهاد می شود.
  • در مرحله ای که سفارش توسط سرمایه گذار تایید و پرداخت مالی انجام شد , تیم فروش برند شقایق تفرشی آموزش کارکنان زیر مجموعه را آغاز خواهد کرد و همین طور با همکاری سرمایه گذار طراحی و محتوا سازی اولین کمپین آغاز به کار مجموعه را انجام خواهد داد.
  • بعد از افتتاح اولیه , شارژ مجدد ، وفاداری به مجموعه و پیروی از قوانین و حفظ شآن برند شقایق تفرشی از وظایف اولیه سرمایه گذار است.
  • برای انجام حسن کار سرمایه گذار موظف به دادن چک به مبلغ 50 میلیون تومان می باشد.
  • برند شقایق تفرشی در همه حال حامی شما خواهد بود و هیچ دریغی از آموزش و تبلیغ و بالا بردن سطح خدمات به مشتریان و سرمایه گذار نخواهد کرد.
  • برای اطلاع از مبلغ حداقلی با مدیرت فروش “سرکار ناهید خزایی” تماس حاصل فرمایید.

چنانچه بعد از مطالعه‌‌ی موارد بالا آمادگی لازم جهت دریافت نمایندگی مزون شقایق تفرشی را دارید، می‌توانید فرم درخواست نمایندگی را تکمیل و منتظر تماس همکاران ما باشید.