مجله عروس

راهنمای خرید آنلاین لباس عروس : 7 نکته که باید بدانید

خرید آنلاین لباس در سال‌های اخیر محبوبیت بالایی کسب کرده است. بسیاری با دانستن سایزهای خود به راحتی لباس‌های مورد علاقه‌شان را از سایت‌های مختلف به صورت آنلاین خریداری می‌کنند. اما خرید آنلاین لباس عروس هنوز چالش‌های خاص خودش را دارد چرا که عروس‌ها دوست دارند لباس‌های متنوعی را امتحان کنند و هنوز نمی‌توانند ریسک خرید آنلاین لباس عروس را بپذیرند. این در حالیست که اگر برخی نکات را درباره خرید آنلاین لباس‌های خاص همانند لباس عقد و لباس عروس بدانید می‌توانید بدون اینکه نیاز باشد بارها به مزون‌های مختلف بروید و لباس پرو کنید، بهترین لباس عروس را برای خودتان تهیه کنید. 

7 نکته درباره خرید آنلاین لباس عروس

1.      فرم بدنتان را بشناسید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام خرید آنلاین لباس عروس در نظر داشته باشید فرم بدنتان است. فرم بدن شما فقط شامل سایزهای شما نمی‌شود. بعنوان مثال اگر شما سایر لباس‌هایتان سایز 40 است فقط دانستن این سایز برای خرید لباس عروس به صورت آنلاین کافی نیست بلکه فرم بدنتان در وهله اول اهمیت پیدا می‌کند چرا که با توجه فرم بدنتان می‌توانید مدل لباس عروستان را انتخاب کنید. برای این کار جلوی یک آینه قدی بایستید و به اندامتان توجه کنید. با خودتان صادق باشید قرار نیست از تمامی اجزای بدنتان ایراد بگیرید یا همه را خوب ببینید بلکه سعی کنید ببینید زیبایی‌های فرم بدن شما در کدام قسمت است و چه قسمت‌هایی را می‌خواهید پوشش بدهید.

با این کار می‌توانید ذهنیتی کلی درباره لباس عروس خود داشته باشید. مثلا حالا می‌دانید قرار است لباس عروس پفی بخرید یا لباسی که مدل ماهی یا جذب بدن است. می‌دانید که می‌خواهید لباس عروس شما آستین بلند داشته باشد یا یقه آن قرار است پوشیده باشد. پس روی نکته اول دقت زیادی داشته باشید چرا که بعد از گذر از این مرحله به خوبی  می‌دانید چه لباسی می‌خواهید و می‌توانید بدون دغدغه به سراغ همان مدل‌ها بروید. پس پیش از رفتن به سراغ نکته دوم، بسیاری از مدل‌هایی که روی سایت‌ها برای فروش قرار دارند حذف شده و انتخاب شما بین مجموعه کمتری از لباس‌ها صورت خواهد گرفت.

راهنمای خرید آنلاین لباس عروس : 7 نکته که باید بدانید

2.      سایزهایتان را یادداشت کنید

حالا که فرم بدنتان را شناختید و مدل‌هایی که مناسب اندامتان است را در ذهنتان پیدا کردید لازم است چند سایز مهم را در نظر بگیرید. مهم‌ترین آن دور کمر است. از کسی کمک بگیرید تا این اندازه‌ها را هرچه دقیق‌تر پیدا کنید. دقت داشته باشید که دور کمر را نه خیلی تنگ و نه خیلی شل در نظر نگیرید. اگر مدل لباسی که در ذهن خود دارید مدلیست که در پایین تنگ می‌شود داشتن اندازه دور باسن را نیز یادداشت کنید تا لباستان تنگتان نشود. همچنین گشاد یا تنگ بودن آستین هم مد نظر بگیرید بنابراین اگر قرار است لباس شما آستین داشته باشد سایز دور بازو را نیز بگیرید. هر چه سایزهایتان را دقیق‌تر و کامل‌تر بدانید بهتر می‌توانید نسبت به خرید آنلاین لباس عروس اقدام کنید.

3.      جنس پارچه‌های لباس عروس را بشناسید

وقتی آنلاین خرید می‌کنید شناخت پارچه‌ها می‌تواند در انتخاب لباس به شما کمک کند. هرچند شما قرار نیست به یک متخصص شناخت پارچه تبدیل شوید اما دانستن نام‌ها و شناخت ظاهر آن‌ها می‌تواند برایتان مفید باشد.

·         لباس عروس ساتن

چندین دهه است که لباس عروس‌های ساتن ابریشمی یکی از انتخاب‌های عروس‌ها بوده‌اند. لباس‌های ساتن ابریشمی لطیف، براق و خوش فرم هستند که به نسبت

·         لباس عروس حریر

حریر و تور را جزء جدانشدنی لباس عروس‌ها می‌دانند به طوری که لباس عروس بدون آن‌ها تکمیل به نظر نمیرسد. هرچند امروزه با توجه به جنس‌های مختلف پارچه لباس عروس، لباس عروس  حریر به یک نوع لباس عروس مجزا تبدیل شده است.  

·         لباس عروس شیفون

این جنس پارچه سبک وزن، با بافت بسیار نرم و لطیف است که معمولا با جنس ابریشم، کتان یا مخمل ترکیب میشود. این نوع پارچه مناسب پیراهن‌های عروس لایه‌ای است.

راهنمای خرید آنلاین لباس عروس : 7 نکته که باید بدانید

4.      اطلاعات مربوط به محصولات را با دقت بخوانید

وقتی بخواهید لباس عروس را آنلاین خریداری کنید لازم است به اطلاعاتی که درباره هر لباس نوشته شده است دقت کنید. گاهی این اطلاعات حتی دقیق‌تر از زمانیست که می‌خواهید این لباس‌ها را در فروشگاه‌ها و مزون‌های مختلف خریداری کنید. اطلاعات مربوط به محصولات شامل سایزها، نوع پارچه به کار رفته و هرنوع ریزه کاری دیگر آن میشود. هر چیزی که برایتان مجهول بود را یادداشت کنید و از طریق شماره‌هایی که روی سایت قرار گرفته تماس گرفته و بپرسید تا بتوانید با خیال راحت‌تر نسبت به خرید آنلاین لباس عروس اقدام کنید.

راهنمای خرید آنلاین لباس عروس : 7 نکته که باید بدانید

5.      به نماد اعتماد الکترونیک روی سایت‌ها توجه کنید

مهم‌ترین نکته در خرید آنلاین لباس عروس توجه به نماد اعتماد الکترونیک است. پس اگر تصمیم دارید لباس عروس خود را آنلاین خریداری کنید و مدل مورد نظرتان را روی سایتی پیدا کرده‌اید به دنبال نماد اعتماد الکترونیک سایت بگردید. وجود نماد اعتماد الکترونیک یا Enamad روی سایت به شما تضمین می‌کند خرید مطمئنی خواهید داشت و در صورت بروز هرگونه مشکلی تا یک هفته فرصت خواهید داشت تا مشکل را برطرف کرده یا مدل دیگری را جایگزین مدل انتخابی خود کنید.

6.      زمانبندی کافی برای خرید داشته باشید

برای خرید آنلاین لباس عروس باید زمانبندی کافی داشته باشید چرا که اغلب لباس‌ها باید با توجه به سایزهای شما دوخته شوند و شما نیز فرصت کافی برای امتحان کردن لباس داشته باشید. در صورتیکه لباستان نیاز به تنگ یا گشاد شدن داشته باشد باز هم باید زمانی را برای اصلاح لباس در نظر بگیرید. بنابراین برای اینکه زمان کافی برای تمامی این احتمالات داشته باشید بهتر است شش هفته پیش از عروسی لباس عروستان را سفارش دهید.

7.      پیش از خرید آنلاین لباس عروس، تم عروسی را مشخص کنید

یک نکته مهم که به طور کلی برای انتخاب لباس عروس باید در نظر بگیرید تم عروسی است. در واقع می‌توان اینطور در نظر گرفت باید ابتدا تم را مشخص کنید تا بتوانید با توجه به آن لباس عروس مناسبی انتخاب کنید.

راهنمای خرید آنلاین لباس عروس : 7 نکته که باید بدانید

8.      پیش از خرید از فروشنده مشاوره بگیرید

یک نکته دیگری که می‌تواند به شما اطمینان بیشتری نسبت به خرید آنلاین لباس عروس بدهد مشاوره با فروشنده از طریق خطوط تلفنی، ایمیل یا واتس اپ است. درباره سیاست‌های فروش، امکان تعویض یا اصلاح لباس و پرو کردن آن پیش از خرید سوال بپرسید تا مطمئن شوید با خرید لباس عروس از سایت همه چیز با رویای شما همخوانی خواهد داشت.

خرید آنلاین لباس عروس خود را به سایت شقایق تفرشی بسپارید

سایت شقایق تفرشی مفتخر است که انواع لباس عروس ، لباس عقد، لباس خواستگاری و لباس‌ فرمالیته را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار دهد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیک خرید آنلاین لباس عروس شما را تضمین می‌کند. جهت اطلاعات بیشتر با ما در واتس اپ یا از طریق تماس تلفنی در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.