مجله عروس

محبوبیت و تنوع مدل لباس عروس آستین دار بین عروس‌های جوان

انواع مدل لباس عروس آستین دار

مدل‌های لباس عروس از تنوع بالایی برخوردار هستند. عروس خانم‌هایی که دوست دارند یک استایل باحجاب و پوشیده داشته باشند؛ مدل لباس عروس آستین دار شیک را انتخاب می‌کنند. آستین‌های لباس عروس می‌توانند سه‌ربع یا به‌صورت بلند باشند. برای زیباتر شدن لباس عروس آستین دار در طراحی از انواع مدل آستین ساده، کلوش، پفی و غیره استفاده می‌شود. در ادامه مطلب از مزون شقایق ارائه‌دهنده انواع لباس‌های عقد و عروسی لاکچری و زیبا شما را با انواع مدل لباس عروس آستین دار شیک آشنا می‌کنیم.

مدل لباس عروس آستین دار پفی
مدل لباس عروس آستین دار پفی؛ محبوب‌ترین مدل لباس عروس

انواع مدل لباس عروس آستین دار

لباس عروس آستین دار پفی

در دنیای مد و طراحی یکی از مدل‌های آستین که عروسکی و جلوه زیبایی دارد؛ آستین پفی است. استفاده از آستین پفی در دوخت لباس عروس و مجلسی طرفداران زیادی دارد. یکی از مدل‌های لباس عروس پوشیده و نیمه پوشیده، مدل لباس عروس آستین دار پفی است که با تنوع در پارچه می‌توان در مدل‌های مختلف آن را بر روی لباس عروس اجرا کرد. در دوخت لباس عروس آستین‌دار پفی برای خوش‌حالت ایستادن و جلوه بیشتر لباس از پارچه‌های تور، ساتن، حریر مرواریددوزی شده و گیپور استفاده می‌شود. لباس عروس‌های آستین پفی معمولاً مدل ماهی یا با پف کم دوخته می‌شوند و برای عروس خانم‌های لاغراندام گزینه مناسبی هستند.

مدل لباس عروس آستین دار پرنسسی
لباس عروس آستین دار پرنسسی، مدل لباس عروس آستین دار پوشیده و در عین حال خاص

لباس عروس آستین دار پرنسسی

یکی از انواع مدل لباس عروس آستین دار مدل پرنسسی است. مدل پرنسسی از سبک پوشش خانم‌های طبقات بالا و شاهزاده‌ها الهام گرفته شده است. تفاوت لباس عروس پرنسسی با لباس‌های پرنسسی قرن 15 این است که دامن این لباس‌ها بلند، دنباله‌دار و پف‌دار است. یکی از المان‌های مهم و اصیل در لباس عروس پرنسسی، آستین سه‌ربع، کوتاه و بلند است. امروزه در بین عروس خانم‌هایی که در کنار پوشیده بودن لباس، به دنبال یک لباس خاص هستند؛ لباس عروس آستین دار پرنسسی را انتخاب می‌کنند. آستین‌ها معمولا در انواع لباس عروس پرنسسی از پارچه‌های تور و گلدوزی شده است.

مدل لباس عروس آستین دار ساده
مدل لباس عروس آستین دار ساده؛ طراحی مینیمال در کنار زیبایی فوق‌العاده

لباس عروس آستین دار ساده

در دوخت مدل لباس عروس آستین دار ساده بیشتر از پارچه‌های ساتن استفاده می‌شود. لباس عروس آستین دار ساده سبک اروپایی دارد و خبری از دامن‌های پف‌دار و پرچین نیست. در دوخت آستین به‌صورت سه‌ربع یا بلند از پارچه به‌کاررفته در دوخت لباس عروس، استفاده می‌شود و قد لباس بر اساس سلیقه عروس و همچنین فرم بدن می‌تواند کوتاه یا بلند باشد. لباس عروس آستین دار ساده در کنار مینیمال بودن، همیشه زیبایی خود را دارد.

پارچه‌های محبوب به کار رفته در لباس‌های عروس

یکی از پارچه‌هایی که در دوخت انواع لباس عروس استفاده می‌شود؛ پارچه شاین دار است. لباس عروس آستین دار شاین استایل فوق‌العاده و زیبایی را برای عروس خانم‌ها رقم می‌زند. تورهای شاین، اکلیل دار و نگین، کریستال و پولک بر روی پارچه گیپور و دانتل، زیبایی و درخشندگی لباس عروس را چندین برابر می‌کند. در دوخت لباس عروس آستین دار شاین از پارچه انتخابی لباس عروس برای دوخت آستین‌ها هم استفاده می‌شود. مدل لباس می‌تواند پفی یا پرنسسی باشد.

همچنین بخوانید: مدل لباس عروس عربی جدید

مدل لباس عروس آستین دار دنباله دار
لباس عروس دنباله دار، مدل لباس عروس آستین دار شیک، مدرن و زیبا

لباس عروس آستین دار دنباله دار

یکی از انواع لباس عروس آستین دار که امروزه در بین عروس خانم‌ها طرفداران زیادی دارد؛ لباس عروس آستین دار دنباله دار است. لباس‌های عروس دنباله دار شیک، مدرن و زیبا هستند. در کنار زیبایی، حس رؤیایی بودن را به بیننده القا می‌کند. عروس خانم‌هایی که مجلس عروسی مختلط دارند یا دوست دارند پوشش باحجاب داشته باشند، مدل لباس عروس آستین دار دنباله دار را انتخاب می‌کنند.

محبوبیت لباس عروس پوشیده

لباس عروس آستین دار پوشیده انتخاب عروس خانم‌هایی است که داشتن حجاب در مراسم عروسی برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد. در طراحی لباس عروس آستین دار پوشیده طراحی یقه هم به‌صورت کاملاً پوشیده است و یک استایل عروس باحجاب شیک و زیبا را رقم می‌زند. این استایل ترند، وقار خاصی را به عروس خانم‌ها می‌بخشد. بسیاری از طرح‌های لباس‌های عروس به عنوان لباس عقد نیز استفاده می‌شوند؛ لباس عروس‌های پوشیده نیز در این بین محبوبیت بالایی دارند.

مدل لباس عروس آستین دار توری
مدل لباس عروس آستین دار توری از مدل‌های پرطرف‌دار بین عروس‌ خانم‌ها

لباس عروس آستین دار توری

در مدل لباس عروس آستین دار یکی از مدل‌های پرطرف‌دار، لباس عروس توری است. پارچه توری استفاده شده در لباس عروس می‌تواند ساده، شنی، دانتل، حریر و توری کشی باشد. بسته به نوع مدل انتخابی می‌توانید یکی از انواع تور را برای دوخت لباس عروس آستین دار توری انتخاب کنید. تور استفاده شده در لباس عروس آستین دار توری می‌تواند ساده یا طرح‌دار باشد که از همان برای دوخت آستین هم استفاده می‌شود. نمای بسیار زیبایی دارد و یک استایل عروس جذاب را رقم می‌زند.

مدل لباس عروس آستین دار ایرانی
محبوب‌ترین مدل لباس عروس آستین دار ایرانی

لباس عروس آستین دار ایرانی

در ژورنال لباس عروس آستین دار ایرانی بیشتر لباس عروس‌ها دارای پارچه گیپور و دانتل هستند. تلفیق سبک‌های اروپایی در مدل لباس عروس ایرانی با آستین‌های پوشیده، استایل خاص و زیبایی را ایجاد می‌کند. برای دیدن انواع مدل لباس عروس آستین دار ایرانی می‌توانید از مزون شقایق تفرشی، ارائه‌دهنده انواع مدل لباس عروس ایرانی و اروپایی با طراحی خاص، دیدن کنید.

مدل لباس عروس آستین دار جدید
مدل لباس عروس آستین دار از زیباترین و محبوب‌ترین مدل لباس عروس

لباس عروس آستین دار مدل جدید

هرساله طراحان لباس‌های عروس با طراحی‌های خاص، لباس عروس آستین دار مدل جدید طراحی می‌کنند. در لباس عروس آستین دار جدید که استایل زیبا و خاصی به عروس خانم‌ها می‌دهد؛ به هماهنگی لباس با رنگ پوست اهمیت زیادی داده می‌شود. در طراحی لباس عروس آستین دار مدل جدید، اگر یقه لباس پوشیده و جنس پارچه لوکس و مجلل است؛ نیاز به استفاده از گردنبند نیست. اگر یقه لباس عروس از مدل‌های باز بود؛ استفاده از گردنبند زیبایی لباس عروس را چندین برابر می‌کند.

تکمیل استایل عروس خانم‌ها

زیباترین مدل لباس عروس آستین دار جدید با اکسسوری تورهای بلند مو، ست می‌شوند که زیبایی لباس عروس را چندین برابر می‌کند. در استایل‌های حجاب و پوشیده عروس خانم‌ها از توربان یا کلاه برای پوشش موهای خود و از آستین‌های بلند یا سه‌ربع برای پوشش دست‌های خود استفاده می‌کنند. یکی از زیباترین طرح‌های لباس عروس مدل لباس عروس آستین دار است که طرف‌داران خاص خود را دارد.

مدل لباس عروس آستین دلر پوشیده
مدل لباس عروس آستین دلر پوشیده؛ استایل عروس باحجاب شیک و زیبا

جمع‌بندی

در این نوشته شما را با انواع مدل لباس عروس آستین دار آشنا کردیم. مزیت لباس عروس به تنوع در طرح و مدل است. بر اساس فرم بدن، لاغر یا چاق بودن و باز و بسته‌بودن لباس می‌توان از انواع یقه، آستین و اکسسوری تور برای زیباتر شدن لباس عروس استفاده کرد. مزون‌های لباس عروس دارای انواع مدل لباس عروس هستند و بر اساس سلیقه و انتخاب شما، لباس عروس طراحی می‌کنند. یکی از بهترین مزون‌های مطرح در ایران مزون شقایق تفرشی است که انواع لباس عروس زیبا را بر اساس مد روز طراحی و تولید می‌کند. برای دیدن مدل‌های لباس عروس و ثبت سفارش می‌توانید به فروشگاه و وب‌سایت مزون شقایق مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.