مجله عروس

نکاتی که باید برای خرید لباس نامزدی اورال بدانید!

نمونه‌ها و مدل‌های متنوع لباس اورال عروس

یکی از لباس‌های محبوب در صنعت مد که طرفداران زیادی دارد؛ لباس اورال یا سرهمی است. در این سبک از لباس، بالاتنه و پایین تنه لباس به همدیگر متصل است و می‌توان در مجالس، مهمانی‌ها و جشن‌ها از آن استفاده کرد. لباس نامزدی اورال دارای طرح و مدل‌های مختلفی است. می‌توان هنگام طراحی، انواع مدل یقه و آستین را بر روی آن پیاده کرد. اورال یا جامپسوت یکی از انتخاب‌های عروس خانم‌ها برای مراسم نامزدی یا عقد محضری است.

استفاده از لباس اورال توسط عروس خانم‌ها یک استایل زیبا و خاص را برای آن‌ها رقم می‌زند. برای شیک‌ترین تیپ و استایل، عروس خانم‌ها می‌توانند از اکسسوری‌های شیک و ساده هم استفاده کنند. در ادامه مطلب از مزون شقایق شما را با ویژگی‌های اورال برای نامزدی و جشن‌ها آشنا می‌کنیم.

اورال یا جامپسوت چیست؟ | لباس نامزدی اورال
ویژگی‌های لباس نامزدی اورال | اورال یا جامپسوت

اورال یا جامپسوت چیست؟

به لباس‌هایی که به‌صورت یک‌تکه، کل بدن هر فرد را از گردن تا مچ پا پوشش می‌دهند؛ اورال یا جامپسوت می‌گویند. بالاتنه اورال می‌تواند دکلته، تاپ یا بلوز آستین‌دار باشد. یکی از انتخاب‌های عروس خانم‌ها در جشن‌ها و مراسم‌هایشان انتخاب لباس نامزدی اورال است. علاوه بر راحت شیک‌بودن، می‌توان همراه با کت یا شنل آن را استفاده کرد. اورال نامزدی می‌تواند از یک شلوار یا دامن به هم متصل شده تشکیل شده باشد.

نکات انتخاب لباس نامزدی اورال
راهنمایی و نکاتی که لازم از برای خرید و انتخاب لباس نامزدی اورال

انتخاب لباس نامزدی اورال

نکاتی که باید برای خرید لباس اورال نامزی در نظر بگیرید

لباس نامزدی اورال برای عروس خانم‌های لاغر و چاق مناسب است. نکته مهم این است که بسته به سایز و فرم بدن باید در انتخاب نوع پارچه، مدل یقه و راسته یا دمپا بودن شلوار دقت داشته باشند. استفاده از اکسسوری‌ های خاص و توربان‌های شیک به زیباتر شدن عروس خانم‌ها در جشن نامزدی کمک می‌کند. در دوخت لباس نامزدی اورال از پارچه‌های کرپ، دانتل، گیپور و حریر استفاده می‌شود. اضافه‌شدن شنل از کمر یا طراحی بالاتنه اورال به حالت کت زیبایی آن را چندین برابر می‌کند. نکات انتخاب لباس نامزدی اورال شامل موارد زیر است:

  • اگر فرد لاغراندام است؛ برای مجلس نامزدی خود می‌تواند از رنگ‌های شاد و ملیح و پارچه طرح‌دار با طرح‌های درشت استفاده کند.
  • هنگام استفاده از اورال مجلسی از کفش پاشنه‌دار برای زیباتر شدن استایل استفاده کنند.
  • عروس خانم‌های سایز بزرگ می‌توانند از اورال رنگ تیره بدون آستین و یقه دکلته استفاده کنند.
  • اگر عروس خانم قدکوتاه دارد و انتخاب لباس نامزدی آن اورال است؛ حتماً از کفش پاشنه‌دار استفاده کند و پاچه شلوار خیلی بلند نباشد.
  • حتماً در انتخاب سایز دقت داشته باشند و اورال مجلسی گشاد یا تنگ نباشد.
  • استفاده از کت ست با اورال یا طراحی اورال به‌صورت کتی یک استایل شیک پوشیده را رقم می‌زند.
  • برای جشن نامزدی، عقد یا عروسی از اورال تک‌رنگ برای زیباتر شدن استایل استفاده شود.
ویژگی لباس نامزدی اورال
طرح‌ها و مدل‌های متنوع لباس نامزدی اورال

طرح‌ها و مدل‌های لباس نامزدی اورال

لباس نامزدی اورال به دلیل اینکه پایین تنه به قسمت بالاتنه متصل است؛ حالت پف‌دار ندارد. رنگ سفید یا رنگ‌های شاد ملیح مانند نباتی یا کرم و صورتی یا کالباسی روشن، انتخاب مناسبی برای عروس خانم‌ها در جشن نامزدی است. تنوع طرح در اورال مجلسی و نامزدی بسیار زیاد است و این مدل از لباس اندام فرد را به‌خوبی نشان می‌دهد.

لباس اورال مناسب چه کسانی است؟

هرچقدر عروس خانم‌ها اندام لاغرتری داشته باشند؛ استفاده از لباس اورال برای آن ها مناسب‌تر و شیک‌تر است. استفاده از کفش مجلسی و اکسسوری ست با اورال، استایل نامزدی عروس خانم‌ها را خاص و زیبا می‌کند. برای خاص‌تر شدن لباس اورال از پانچ، بافت و مرواریددوزی بر روی آن استفاده می‌کنند.

ویژگی‌های لباس اورال مجلسی

ویژگی خوب اورال مجلسی این است که باتوجه‌به برگزاری مراسم نامزدی در فصل گرم یا سرد می‌توانید طراحی بالاتنه اورال را تغییر دهید. بر این اساس می‌توانید از بالاتنه‌های بدون آستین یقه‌های باز یا چپی راستی استفاده کنید. همچنین اگر به دنبال یک استایل حجاب نامزدی شیک هستید؛ می‌توانید اورال همراه با ماکسی، شنل یا طرح کتی را انتخاب کنید.

انتخاب لباس اورال نامزدی بر اساس فرم بدن
نکاتی که باید برای انتخاب لباس اورال نامزدی بر اساس فرم بدن خود در نظر بگیرید.

مهم‌ترین نکته برای انتخاب لباس اورال نامزدی

آشنایی با فرم اندام و بدن و همچنین سایز کمک می‌کند تا خانم‌ها بتوانند راحت‌تر انواع لباس‌های مجلسی را برای مراسم‌ها و جشن‌های مختلف تهیه کنند. اگر عروس خانم‌ها برای جشن نامزدی تا عروسی بر اساس فرم بدن لباس‌های خود را انتخاب کنند؛ مانند ستاره‌ای در مجلس می‌درخشند و استایل شیک و بی‌نظیری خواهند داشت. انواع فرم بدن عبارت‌اند از:

انتخاب لباس اورال نامزدی بر اساس فرم بدن

1. اندام ساعت شنی

 خانم‌هایی که دارای اندام ساعت شنی هستند؛ دور باسن و دور سینه آن‌ها یکسان است و یا تفاوت خیلی کمی دارد. هم اندازه بودن دور باسن و دور سینه نشان‌دهنده کمر باریک این افراد است. عروس خانم‌هایی که دارای اندام ساعت شنی هستند؛ انتخاب لباس نامزدی اورال گزینه بسیار خوبی است. مجزا شدن قسمت کمر با دوخت خاص یا استفاده از کمربند لباس اورال، زیبایی استایل شما را بیشتر می‌کند.

خرید و انتخاب لباس نامزدی اورال
براساس فرم بدن خود، لباس نامزدی اورال مناسب را انتخاب کنید

2. اندام گلابی شکل

خانم‌ها و عروس خام‌ها با اندام گلابی شکل، پایین تنه بزرگ‌تری دارند و انتخاب اورال مجلسی یک گزینه عالی برای آن‌ها است. برای ایجاد تعادل بین بالاتنه و پایین تنه عروس خانم، بهتر بالاتنه طرح‌دار باشد؛ تا توجه بیننده به بالاتنه جلب شوند. یقه مدل هفت، آستین یا یقه کار شده در بالاتنه اورال یا استفاده از گردنبند، به جلب‌توجه مخاطب کمک می‌کند.

3. اندام سیبی شکل

 خانم‌ها و عروس خانم‌هایی که میان تنه پری دارند را اندام سیبی شکل می‌گویند. انتخاب لباس نامزدی اورال برای عروس خانم‌ها با اندام سیبی شکل گزینه مناسبی است و ایرادات بدن را اصلاح می‌کند. استفاده از یک کمربند به زیباتر شدن اورال کمک می‌کند. در اورال‌های نامزدی و مجلسی به‌جای کمربند از جواهردوزی یا مرواریددوزی هم استفاده می‌شود. همچنین در قسمت بالاتنه سعی کنید؛ لباس زرق‌وبرق نداشته باشد.

همچنین بخوانید: انواع مدل لباس مجلسی که باید در کمد شما باشد!

خرید لباس نامزدی اورال
لباس نامزدی اورال را از کجا بخریم؟

خرید لباس نامزدی اورال

برای خرید لباس اورال پیشنهاد می‌کنیم که در پلتفرم اینستاگرام پیچ مزون‌های معتبر را ببینید. همچنین می‌توانید به‌صورت اینترنتی از مزون‌های معتبر اورال مجلسی موردنظر خود را تهیه کنید. پیشنهاد ما به شما خرید از مزون معتبر شایق تفرشی در تهران است.

جمع‌بندی

ویژگی بارز لباس نامزدی اورال این است که برای تمام سنین و افراد کوتاه یا بلندقد مناسب است و استفاده از استایل اورال مجلسی در جشن نامزدی، به زیباتر شدن و خاص‌تر شدن تیپ و استایل عروس خانم‌ها کمک می‌کند.

باتوجه‌به ترند شدن اورال مجلسی و محبوبیت آن در بین خانم‌ها برای استفاده در جشن‌ها و مراسمات می‌توانید انواع لباس‌های خاص و شیک با بهترین متریال و پارچه و همچنین انواع اورال‌های نامزدی، عقد و مجلسی را از مزون شقایق تفرشی خریداری کنید. مزون شقایق تفرشی شما را در انتخاب لباس نامزدی اورال راهنمایی می‌کند تا همچون یک ستاره در جشن نامزدی خود بدرخشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.