مجله عروس

مدل لباس عروس عربی جدید

مدل لباس عروس عربی جدید

بدون شک یکی از سخت‌ترین کارها برای مراس عروسی، انتخاب لباس عروس مناسب است. این‌که چه لباسی را انتخاب کنید که هم به استایل شخصی شما بخورد و هم این‌که لباس شیکی باشد واقعا سخت است. افراد ممکن است سلیقه‌های مختلفی داشته باشند و دست به انتخاب‌های متفاوتی بزنند؛ اما تقریبا همه دوست دارند شب عروسی، خاص و متفاوت باشند. ممکن است یک نفر لباس عروس عربی پوشیده بپسندد یا برعکس لباس عروس باز اروپایی و یا آمریکایی. در ادامه به بررسی مدل لباس عروس‌های عربی و غیر عربی می‌پردازیم.

معرفی لباس عروس عربی 2022

لباس عروس عربی جدید 2022 1401
لباس عروس جدید سبک عربی در مزون شقایق تفرشی

لباس عروس ساده

معرفی بهترین مدل های ساده لباس عروس

یکی از مدل‌های لباس عروس، لباس عروس عربی است. لباس عروس‌های عربی برای کسانی که دوست ندارند در جشن عروسی خود معذب باشند و دیدگاه مذهبی دارند، مناسب است. در این سبک لباس عروس، زیبایی پارچه و مدل لباس اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. پارچه‌های شاین گران قیمت، گیپورها و دانتل‌های لوکس در لباس عروس عربی، استفاده می‌شود که جذابیت این نوع لباس را دو چندان کرده است. البته این نوع لباس انواع مختلفی هم دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

لباس عروس عربی پف ‌دار

لباس عروس عربی پف دار
مدل لباس عروس عربی پف دار

یکی از مدل‌های لباس عروس که جدیدا طرفداران زیادی نیز پیدا کرده، لباس عروس عربی پف دار است. این نوع لباس را ممکن است بارها بر تن بازیگران دیده باشید؛ اما لباس عروس عربی که پف‌دار است معمولا هم‌چنان بالاتنه پوشیده و آستین‌داری دارد. هم چنین، دامن پف دار و گسترده و بلند تا سطح زمین، وجود دنباله، کمر باریک و در صورت وجود آستین، آستین‌های پف دار،  زیباتر هم می‌شود.

لباس عروس عربی پوشیده

لباس عروس عربی پوشیده
مدل لباس عروس ساده پوشیده با توربان

لیست اکسسوری عروس

معرفی بهترین اکسسوری هایی که عروس ها میتوانند استفاده کنند

در بازار انواع مختلفی لباس عروس وجود دارد که از آن جمله می‌توان به لباس عروس‌های آمریکایی و اروپایی اشاره کرد. اما چرا برای ایرانی‌ها، لباس عروس عربی پسندیده تر است؟ در ادامه با برشمردن ویژگی‌های لباس‌های عروس اروپایی و آمریکایی به این سؤال پاسخ می‌دهیم. لباس عروس‌های ایرانی معمولا کمی با لباس عروس آمریکایی متفاوت هستند.

لباس عروس عربی زیبا

لباس عروس عربی زیبا
یکی از زیبا ترین لباس عروس های مزون شقایق تفرشی

لباس عروس‌ عربی معمولا شباهت زیادی به لباس عروس ایرانی دارد. به این دلیل این مدل لباس، در بین ایرانی‌ها، طرفدار بیشتری دارد. چرا که از لحاظ پوشیدگی، این نوع مدل از مدل‌های خارجی دیگر، پوشیده‌تر است و برای ایرانی‌هایی که عقاید مذهبی دارند، پسندیده‌تر است. از طرفی لباس عروس‌ عربی، سادگی لباس عروس‌های خارجی را ندارد و مانند لباس‌های ایرانی، کمی پر نقش و نگارتر و پر زرق و برق تر است.

لباس عروس عربی اینستا

لباس عروس عربی اینستا
بهترین لباس عروس های عربی در پیج اینستاگرام شقایق تفرشی

شاید شما نیز با دیدن فیلم‌های عروسی عربی و لباس‌ عروس‌های آن‌ها، به وجد آمده باشید. اگر شما نیز علاقه‌مند به لباس عروس‌های عربی هستید، خوشبختانه اینستگرام فرصت خوبی برای دیدن انواع مدل‌های این نوع لباس عروس است. پیج‌های زیادی در اینستگرام هست که می‌توانید از آن‌ها برای دیدن مدل‌ها از آن استفاده کنید و یا حتی اقدام به خرید لباس کنید.لباس عروس مزونی اینستا نیز تمامی نیاز های شما را برطرف خواهد کرد

لباس عروس عربی سبز

لباس عروس عربی سبز
مدل لباس عروس عربی کوتاه سبز رنگ

لباس عروس عربی گاهی به رنگ‌های دیگری از جمله سبز نعنایی و سبز کله‌غازی نیز موجود است. این نوع لباس، علاوه بر این‌که مناسب برای مراسم نامزدی و بله برون است، می‌تواند برای لباس حنابندان، فرمالیته و ساق‌دوش‌های عروس نیز مناسب باشد. این مدل مانند سایر مدل لباس عروس‌های عربی است و شاید وجه تمایز آن، در متفاوت بودن رنگ آن باشد.

اجاره لباس عروس عربی

اجاره لباس عروس عربی
مدل لباس عروس عربی برای اجاره

اجاره لباس عروس عربی نیز مانند سایر لباس عروس‌ها بستگی به مدل لباس و مزونی که لباس را از آن انتخاب می‌کنید، می‌تواند متفاوت باشد. ممکن است از قیمت یک و نیم میلیون تومان که مناسب برای مجالس نامزدی باشد تا لباس‌هایی با قیمت هشت میلیون تومان که مخصوص مجلس عروسی است، متغیر باشد. اما بیشترین عاملی که در اجاره‌بهای لباس عروس مؤثر است به نظر می‌آید همان انتخاب مزونی است که از آن لباس را اجاره می‌کنید.در حال حاضر مزون شقایق تفرشی فقط امکان فروش لباس عروس را دارد.

لباس مجلسی عربی

لباس مجلسی عربی
مدل لباس مجلسی سبک عربی رنگ صورتی

مدل لباس شب زیبا

معرفی زیبا ترین لباس های شب مجلسی

لباس مجلسی‌های عربی در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی در بازار وجود دارد. از آن‌جایی که اکثر لباس مجلسی‌های عربی، مدل پوشیده‌ای نیز دارد، برای مجالسی چون نامزدی و بله برون، بسیار پر طرفدار است. هم‌چنین این نوع مدل لباس را می‌توان به عنوان لباس فرمالیته عروسی نیز استفاده کرد. بسیاری از اوقات حتی می‌تواند انتخاب خوبی برای ساق‌دوش‌های عروس هم باشد؛ اما به هر حال سلیقه افراد و مزون‌هایی که از آن لباس می‌بینید هم می‌تواند انتخاب شما تاثیرگذار باشد..

لباس عروس آمریکایی

لباس عروس ساده خارجی شیک
مدل لباس عروس خارجی ساده و شیک

یکی از مدل لباس عروس‌هایی که می‌تواند مورد پسند بسیاری باشد، لباس عروسی است که با پارچه ساتن و با طرحی آمریکایی دوخته شده باشد. لباس عروس‌های آمریکایی معمولا ساده و بدون زرق و برق و سنگ‌دوری هستند. اگر چه بعضی طرح‌های آن‌ها ممکن است که پوشیده هم باشند، اما اکثر آن‌ها، دکلته و گیپوری هستند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند لباس عروس شلوغ و پر نقش و نگاری داشته باشند، احتمالا این نوع لباس انتخاب شما نیست.

مدل لباس عروس اروپایی

لباس عروس ساده اروپایی
مدل لباس عروس اروپایی ساده

لباس‌ عروس های اروپایی، معمولا مشابه لباس‌ عروس‌آمریکایی است. با این تفاوت که آن‌ها، معمولا قدری پوشیده‌تر و ساده‌تر از مدل‌های آمریکایی است. اگر چه در کل تفاوت زیادی ندارند و تمایز آن‌ها از هم دشوار است.

لباس عروس ایرانی

لباس عروس ایرانی
مدل لباس عروس ایرانی طراحی شده در مزون شقایق تفرشی

لباس‌ عروس‌های ایرانی کمی پر نقش و نگارتر از مدل‌های خارجی است. در ایران هم‌چنین لباس عروس‌هایی که کمی سنگ‌دوزی شده و سنگین باشد، مدل پسندیده‌تری بین خانم‌ها است. اگر چه مدل لباس‌های ایرانی از جهت دوخت، چند سالی است که از نمونه‌های خارجی الگو گرفته و بنابراین خیلی تفاوتی با هم نمی‌کنند. حتی در چند سال اخیر مدل لباس‌های خارجی نیز در ایران طرفدارهای خودش را پیدا کرده است.

سخن آخر

لباس عروس، از جمله لباس‌های بسیار مهم دختر خانم‌ها است. بنابراین یکی از سخت‌ترین انتخاب‌های افراد، خرید لباس عروس مناسب است. یکی از این مدل‌ها، مدل لباس عروس عربی است که در بین ایرانی‌ها نیز، طرفداران خودش را پیدا کرده است. در این مقاله تلاش کردیم شما را با برخی از مدل‌های لباس عروس آشنا کرده و تفاوت را با لباس عروس آمریکایی مشخص و در نهایت به شما در خرید لباس، کمک کنیم. برای خرید لباس عروس، خرید لباس عقد، خرید لباس خواستگاری، و خرید توربان حجاب به سایت مزون لباس عروس شقایق تفرشی مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.