مجله عروس

انواع مدل لباس عروس ساده

مدل لباس عروس ساده

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر دختری در پروسه ازدواج انتخاب لباس عروس است. راهنمای انتخاب لباس عروس علاوه بر اینکه بسیار هیجان انگیز و جذاب است سختی‌ و پیچیدگی‌های خاصی نیز دارد. شاید دلیل اصلی این پیچیدگی و دشواری تنوع بی نظیری است که برای لباس عروس وجود دارد. هر عروسی در اولین مراحل انتخاب لباس عروس ممکن است به سمت انواع لباس عروس منجوق دوزی شده یا مروارید دوزی شده و پر زرق و برق برای بیشتر درخشیدن باشد. اما ما در این مقاله قصد داریم برای شما انواع لباس عروس ساده را بررسی کنیم. تا نشان دهیم که برای درخشیدن در مراسم عروسی و زیباتر شدن لزوما نیاز به لباس‌های پرزرق و برق ندارید. با یک لباس عروس ساده مینیمال و یا اروپایی به زیبایی و به طور شگفت انگیزی در مجلس عروسی می‌درخشید.

لباس عروس ساده و پوشیده

همانطور که گفتیم انتخاب لباس عروس امر بسیار مهمی است. اگر شما هم از آن دسته افراد با حجابی هستید که و به دنبال یک لباس عروس ساده مناسب می‌گردید، بهتر است لباس عروس‌های پوشیده را امتحان کنید. لباس عروس‌های ساده و پوشیده علاوه بر پوشیدگی نوعی متانت و ظرافت در شما را نشان می‌دهند. البته امروزه لباس‌ عروس پوشیده به دلیل زیبایی و خاص بودن مورد توجه و استقبال اکثر عروس خانم‌ها قرار گرفته است.

لباس عروس ساده پوشیده
مدل لباس عروس ساده و پوشیده شقایق تفرشی

دسته گل عروس

معرفی بهترین دسته گل های عروسی

لباس عروس ساده و شیک ایرانی

در هنگام انتخاب لباس عروس در مرحله اول سعی کنید یک لباس عروس ساده انتخاب کنید. چراکه همیشه زیبایی در سادگی است. در ایران لباس عروس تنوع بسیار بالایی دارد. معمولا بر روی لباس عروس‌های ساده و شیک ایرانی بسیار کار شده است تا جذابیت بیشتری برای شما به ارمغان بیاورند. لباس عروس ساده و شیک ایرانی بیشتر با دانتل‌های طرحدار زیبا و مروارید‌های ریز سفید تزئین شده است. لباس‌های عروس ایرانی با برش‌هایی خاص برای اندام و فرم بدن عروس‌های ایرانی طراحی شده‌اند. لباس‌ عروس ساده و شیک ایرانی گاهی دارای آستین‌هایی از جنس تور و یا گیپور است که ظرافت و زیبایی لباس عروس را دو چندان می‌کند.

لباس عروس ساده ایرانی شیک
لباس عروس ساده ایرانی شیک

لباس عروس ساده بدون پف

برخی از انواع لباس‌های عروس، لباس عروس ساده بدون پف هستند. این مدل لباس عروس‌ها برای افرادی با سلیقه‌های خاص‌تر طراحی شده‌اند. لباس‌ عروس ساده و بدون پف بیشتر نوعی سبک اروپایی است و میان اروپایی‌ها طرفداران بسیاری دارد. این نوع لباس عروس ساده بیشتر برای خانم‌هایی مناسب است که اندام خاص و زیبایی دارند. لباس عروس‌های بدون پف برای خانم‌های لاغر اندام و خوش فرم بهترین گزینه است و زیبایی و ظرافت اندام‌های آنان را بیشتر نشان می‌دهد. این لباس‌های عروس بدون پف نیز تنوع و مدل‌های زیادی دارند که متناسب با سلیقه‌های مختلف طراحی شده است.

 توربان حجاب چیست؟

معرفی کامل توربان حجاب و انواع آن

لباس عروس ساده پفی

بیشتر عروس‌های ایرانی دوست دارند لباس عروسی با دامن پف دارد داشته باشند تا مانند یک پرنسس واقعی به نظر بیایند. اگر در انتخاب لباس عروس ساده پف دار به فرم و نوع اندام‌تان توجه کنید و لباسی انتخاب کنید که با فرم اندام شما مطابقت داشته باشد، ظاهری بی نظیر خواهید داشت. بر خلاف تصور برخی افراد لباس عروس ساده پفی هیچ وقت از مد نمی‌افتد و همیشه مد است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که رویای پرنسس بودن دارید،‌ حتما برای عروسی لباس عروسی با دامن پفی انتخاب کنید. برای کسانی که کمر باریکی دارند نیز این مدل لباس عروس‌ها بسیار زیبا و مناسب است. لباس عروس‌ ساده پف دار هنگام رقصیدن شکوه و جلوه خاصی به شما می‌بخشد.

لباس عروس ساده پفی
مدل لباس عروس ساده پفی

لباس عروس ساده حریر

برای طراحی و دوخت لباس عروس ساده از هر پارچه‌ای می‌توان استفاده کرد. پارچه حریر از پارچه‌های جذاب برای دوخت لباس عروس است که ایستایی بسیار زیبایی دارد. لباس عروس‌های دوخته شده با پارچه حریر به دلیل اینکه ایستایی خوبی دارند و اندام را به زیباترین شکل ممکن نشان می‌دهند همواره طرفداران بسیاری نیز دارند. لباس عروس ساده حریر به شما نمایی جذاب و منحصر به فرد می‌دهد و زیبایی شما را دو چندان می‌کند. لباس عروس با پارچه حریر به این دلیل که جنسی از ابریشم و پلی استر دارد به شما حس زیبایی و وقار سلطنتی می‌دهد. همچنین در طراحی لباس عروس‌های حریر از گیپور، دانتل و یا مرواریدهای درخشان استفاده می‌شود.

لباس عروس ساده حریر
مدل لباس عروس ساده حریر

لباس عروس ساده فرمالیته

شما هم ممکن است به تازگی اصطلاح فرمالیته عروسی را شنیده باشید. فرمالیته نوعی مراسم است که دقیقا قبل از جشن اصلی برگزار می‌شود. در این مراسم معمولا لباسی شبیه به لباس عروس می‌پوشند، اما لباس فرمالیته بسیار راحت‌تر انتخاب می‌شود تا برای عکاسی و فیلمبرداری خسته کننده نباشد. معمولا لباس عروس ساده فرمالیته را در سبک کوتاه انتخاب می‌کنند. برای لباس فرمالیته لباس‌هایی از جنس حریر بسیار کاربردی و مناسب هستند. لباس عروس‌هایی با یقه کراپ و پف کمتر برای فرمالیته در عین سادگی زیبایی و عشق پاک را نشان می‌دهد.

لباس فرمالیته چیست

معرفی لباس فرمالیته و مدل های متنوع آن

لباس عروس ساده کوتاه

از شجاعانه‌ترین کارها انتخاب لباس عروس ساده کوتاه برای عروسی است. معمولا همه لباس‌های عروس بلند و حتی دنباله دار را انتخاب می‌کنند، اما افرادی که سلیقه خاص و منحصربه فردی دارند انتخابشان لباس عروس کوتاه است. انتخاب لباس عروس ساده و کوتاه در کنار اینکه شجاعت و جسور بودن شما را نشان می‌دهد مزایای دیگری هم دارد. لباس عروس کوتاه شما را جوان‌تر و بانشاط‌تر نشان می‌دهد. لباس عروس ساده و کوتاه بسیار کمیاب و خاص است و به همین دلیل شما با انتخاب این مدل لباس عروس خاص و متفاوت‌تر از هر عروسی به نظر می‌آیید. از دیگر نقاط قوت استفاده از لباس عروس کوتاه این است که کفش‌های شما نیز دیده می‌شود و جلوه‌زیباتری به شما می‌دهد.

لباس عروس ساده کوتاه
مدل لباس عروس ساده کوتاه شقایق تفرشی

مدل لباس خواستگاری

معرفی مدل لباس مناسب خواستگاری

لباس عروس ساده و شیک خارجی

لباس عروس‌های خارجی و اروپایی با لباس عروس‌های ایرانی بسیار متفاوت هستند. معمولا ایرانی‌ها از لباس عروس‌های پف دار استفاده می‌کنند. اما لباس عروس ساده خارجی و اروپایی معمولا بدون پف و ساده‌تر هستند. سبک لباس‌های عروس خارجی بیشتر حالت کلاسیک دارد. لباس‌های عروس کلاسیک و اروپایی در مدل‌های متنوع طراحی شده‌اند. معمولا این نوع لباس‌ها را با پارچه‌های حریر و ساتن می‌دوزند تا ایستایی بهتر و جلوه زیباتری داشته باشند.

لباس عروس ساده خارجی شیک
مدل لباس عروس خارجی ساده و شیک

لباس عروس ساده اروپایی

در میان انواع لباس‌های عروس، لباس عروس ساده که توسط اروپایی‌ها طراحی و دوخته شده است بسیار معروف و پرطرفدار است. لباس‌های عروس اروپایی با ظرافت و خلاقیت زیبا و خاصی طراحی و دوخته می‌شوند. معمولا در طراحی لباس عروس ساده اروپایی از انواع تور و یا طرح‌های ظریف و پارچه‌های خاص استفاده شده است که زیبایی این لباس‌های عروس اروپایی را بیشتر می‌کند. لباس‌ عروس‌های اروپایی معمولا سبک‌های کلاسیک و خاصی دارند و به همین خاطر بسیار شیک و خاص هستند.

لباس عروس ساده اروپایی
مدل لباس عروس اروپایی ساده

لباس عروس ساده ساتن آمریکایی

پارچه ساتن از شیک‌ترین و خاص‌ترین نوع پارچه‌ها است که انتخاب مناسبی برای یک لباس عروس ساده است. پارچه ساتن انواع مختلفی دارد از جمله ساتن دوشس و ساتن آمریکایی. لباس عروس‌ ساده ساتن آمریکایی از لباس عروس‌هایی است که بسیار مشهور بوده و طرفداران خاص خودش را دارد. لباس‌های عروسی که با پارچه ساتن آمریکایی طراحی و دوخته می‌شوند، در کنار ساده بودن بسیار شیک و زیبا هستند. لباس عروس ساتن آمریکایی برای کسانی که اندام ظریفی دارند گزینه بسیار مناسبی است. چرا‌که با انتخاب لباس عروس ساده ساتن آمریکایی کمر باریک‌تر و قدبلندتر دیده می‌شوید. لباس عروس ساتن به خاطر جنس پارچه و براق بودنش جلوه خاصی به شما می‌دهد.

لباس عروس ساده آمریکایی
مدل لباس عروس ساده آمریکایی

سخن پایانی

از رویاها و آروزهای هر دختری پوشیدن لباس عروس است. همه دوست دارند در این شب زیبا و به یاد ماندنی بهترین و زیباترین عروس باشند. انتخاب و خرید لباس عروس شیک و خاص از مهم‌ترین دغدغه‌های هر تازه عروسی است. امروزه در دنیای مد لباس عروس ساده و شیک بسیار ترند شده است و کمتر از لباس عروس‌های پر زرق و برق استفاده می‌شود. انتخاب و خرید لباس عروس ساده و زیبا از سخت‌ترین قسمت‌های خرید عروسی است. به این دلیل که عروس خانم‌ها دوست دارند لباسی خاص و منحصر به فرد داشته باشند که در آن به زیبایی برخشند. مزون شقایق یکی از بهترین مزون‌ها برای فروش انواع لباس عروس شیک و لوکس است که براساس مد روز طراحی شده‌اند. با خرید لباس عروس ساده و شیک از مزون لباس عروس شقایق تفرشی در مجلس عروسی به زیبایی بدرخشید.

از مجله عروس شقایق تفرشی بیشتر ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.