مجله عروس

مدل لباس عقد لاکچری | مدل‌های متنوع و شیک جشن عقد 2023

مدل لباس عقد لاکچری

بعد از برگزاری مراسمات خواستگاری و بله برون، مراسم مهم بعدی جشن عقد است. باتوجه‌به اینکه جشن عقد در تالار یا محضر برگزار شود، عروس خانم‌ها می‌توانند از بین انواع مدل لباس عقد لاکچری، لباس موردنظر خود را انتخاب کنند. برای پوشش مراسم عقد تنوع زیادی در لباس‌ها وجود دارد. بسته به شرایط و نوع برگزاری مراسم، عروس خانم‌ها می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای انتخاب مناسب داشته باشند. در ادامه این مقاله از مزون شقایق ارائه‌دهنده انواع مدل لباس عقد لاکچری به بررسی مدل‌های لباس عقد می‌پردازیم.

مدل لباس عقد لاکچری محضری 2023
مدل لباس عقد لاکچری 2023 مزین به لباس پارچه‌های حریر و دانتل

انواع لباس عقد لاکچری

لباس عقد محضری 2023

در طراحی لباس عقد محضری 2023 از ایده‌های مختلفی استفاده شده است. این ایده‌های خاص علاوه بر زیباتر کردن انواع لباس عقد محضری 2023، باعث جذابیت استایل عروس خانم در مراسم عقد محضری‌شان می‌شود. ایده‌هایی که می‌توانیم به آن‌ها اشاره کنیم شامل استفاده از خرج کار بر روی آستین‌ها یا یقه لباس، تنوع در مدل آستین لباس‌های مجلسی مناسب محضر، جلوباز بودن لباس‌های عقد محضری، راسته و گشاد بودن لباس‌ها (بر اساس چاق یا لاغر بودن)، استفاده از پارچه‌های حریر و دانتل و انتخاب توربان، کلاه حجاب یا اکسسوری‌های جدید و مناسب است. در فروشگاه اینترنتی مزون شقایق می‌توانید انواع مدل‌های اکسسوری و توربان‌های جذاب و همچنین انواع مدل لباس عقد لاکچری را ببینید و ایده بگیرید.

مدل لباس عقد لاکچری | لباس عقد جدید 1400
لباس‌های عقد با پوشیده و با استایل حجاب | مدل لباس عقد لاکچری

لباس عقد جدید 1400

برای اینکه عروس خانم‌ها در مراسم عقد خود، یک لباس عقد جدیدی و شیک داشته باشند، باید از مزون‌های معتبر کمک بگیرند. سفارش دوخت لباس عقد به مزون‌های معتبر یا خرید از آن‌ها، در نهایت یک کار منحصربه‌فرد و شیک، به عروس خانم‌ها تحویل می‌دهد. در انواع لباس عقد جدید 1400 و انتخاب مدل لباس عقد لاکچری پوشیدگی و استایل حجاب طرفداران زیادی دارد. لباس‌های عقد، با آستین‌های گیپور یا کار شده با دانتل، یقه‌های بسته کار شده و انواع توربان‌ ست با لباس ارائه شدند.

استفاده از رنگ‌های متنوع در مدل لباس عقد لاکچری
استفاده از رنگ‌های متنوع در مدل لباس عقد لاکچری

لباس عقد رنگی

از نکات مهم انتخاب لباس عقد که همه عروس خانم‌ها باید به آن توجه داشته باشند؛ رنگ لباس عقد است. به‌جای رنگ سفید، عروس خانم‌ها می‌توانند لباس عقد رنگی بپوشند. رنگ انتخابی باید با رنگ پوست آن‌ها هماهنگی داشته باشد. همچنین نباید از رنگ‌های تیره در لباس عقد رنگی استفاده کنند. رنگ‌های ملیح صورتی، فیروزه‌ای، نباتی، کالباسی، شیری، سبز ملایم، پنکیکی، آبی کم‌رنگ و گلبهی روشن رنگ‌های مناسبی برای لباس عقد هستند.

انتخاب لباس رسمی مناسب برای عقد محضری | مدل لباس عقد لاکچری
انتخاب لباس رسمی مناسب برای عقد محضری | مدل لباس عقد لاکچری

مدل لباس عقد محضری

باتوجه‌به اینکه امروزه بیشتر مراسم‌های عقد در محضر انجام می‌شوند، انتخاب لباس رسمی گزینه مناسب‌تری است. به‌جای پیراهن عروس، بیشتر از لباس‌هایی استفاده می‌شود که پوشیده‌تر هستند و در کنار آن عروس خانم‌ها از اکسسوری‌ها و توربان‌های جذاب استفاده می‌کنند که یک استایل عروس جذاب ایجاد می‌کند. در انواع مدل لباس عقد لاکچری و مدل لباس عقد محضری، کت و شلوارهای مجلسی، مانتوهای مجلسی کوتاه یا بلند، اورال همراه با ماکسی بلند و پیراهن ساده بلند گزینه‌های مناسبی هستند. در مدل لباس عقد محضری انتخاب توربان مناسب با نوع لباس انتخابی، استایل جذابی را ایجاد می‌کند.

انواع مدل لباس عقد لاکچری با طراحی‌های مختلف
انواع مدل لباس عقد لاکچری با طراحی‌های مختلف

مدل لباس عقد محضری اینستا

امروزه بسته به اندام خانم‌ها، در مزون‌های لباس عقد، انواع مدل لباس عقد با طراحی‌های مختلف موجود است. عروس خانم‌ها می‌توانند بدون دغدغه یک مدل لباس عقد لاکچری انتخاب کنند و در جشن عقد خود مانند ستاره‌ای زیبا بدرخشند. برای جشن عقد محضری از انواع پیراهن بلند ساده، مانتوهای مجلسی بلند، کت‌وشلوار مجلسی خاص و اورال همراه با ماکسی استفاده می‌شود. در مدل لباس عقد محضری اینستا می‌توانید با استفاده از پلتفرم کاربردی اینستاگرام، با پیچ انواع مزون‌های لباس عقد محضری آشنا شوید. همچنین می‌توانید در بین انواع مدل لباس عقد لاکچری و پوشیده، خرید راحت و دلچسبی داشته باشید.

 انتخاب مدل لباس عقد لاکچری و ایجاد استایل پوشیده و باحجاب
انتخاب مدل لباس عقد لاکچری و ایجاد استایل پوشیده و باحجاب

مدل لباس عقد محضری با حجاب

برای انجام مراسم عقد در محضر پیشنهاد می‌کنیم که عروس خانم‌ها در کنار انتخاب مدل لباس عقد لاکچری و ایجاد استایل زیبا، به پوشیدگی و حجاب آن هم توجه کنند. در انتخاب لباس پوشیده و مدل لباس عقد محضری باحجاب باید به جنس پارچه و کوتاه یا بلند بودن قد لباس هم توجه داشته باشید.

مدل لباس عقد لاکچری برای استایل رسمی پوشیده در عقد محضری
مدل لباس عقد لاکچری برای استایل رسمی پوشیده در عقد محضری
مدل لباس عقد پوشیده

یکی از استایل‌های محبوب بین ایرانی‌ها، استایل مدل لباس عقد پوشیده است. مدل لباس عقد لاکچری بیشتر برای مراسم‌های عقد و عروسی که در تالار برگزار می‌شوند؛ مناسب است. مدل لباس عقد پوشیده علاوه بر داشتن استایل رسمی و شیک، گزینه مناسبی برای عقد محضری است. در این مدل لباس، برای ایجاد یک المان مشترک بین لباس عروس و داماد، یکی از آیتم‌های گل کت، کراوات و دستمال کت داماد، می‌تواند همرنگ لباس عروس باشد. توربان‌های سنگ‌دوزی شده، کلاه عقد و کلاه حجاب هماهنگ با مدل لباس عقد پوشیده، زیبایی استایل عروس خانم‌ها را چندین برابر می‌کند.

تنوع مدل لباس عقد لاکچری در تهران
تنوع مدل لباس عقد لاکچری در تهران

خرید لباس عقد در تهران

برای خرید لباس عقد در تهران مزون‌های معروف زیادی هستند که می‌توانید به‌راحتی از آن‌ها خرید داشته باشید. با دیدن انواع مدل لباس عقد لاکچری، مدل لباس محضری جدید و مدل لباس عقد پوشیده، می‌توانید خرید ایده آلی داشته باشید. پیشنهاد ما به شما علاوه بر مراجعه به مزون‌های معروف و خاص مانند مزون شقایق، بازار بزرگ یا پاساژ شانزلیزه است. در این پاساژ دوطبقه که بورس انواع لباس نامزدی، عقد، بله برون و مجلسی است؛ با تنوعی از طرح و مدل روبه‌رو هستید و خرید لباس عقد برای شما راحت می‌شود.

انتخاب مدل لباس عقد لاکچری از شانزلیزه
انتخاب مدل لباس عقد لاکچری از شانزلیزه

لباس عقد شانزلیزه

انتخاب مدل لباس عقد لاکچری و انواع لباس عقد برای عروس خانم، ممکن است همراه با چالش و استرس باشد. باتوجه‌به فعالیت انواع مزون‌های لباس عقد و فروشگاه‌های اینترنتی لباس عقد، عروس خانم‌ها می‌توانند بدون استرس خرید راحت و بر اساس سلیقه خود داشته باشند. مزیت دیگر مزون‌های مدل لباس عقد لاکچری این است که انواع مدل لباس عقد را بر اساس فرم بدن خانم‌ها طراحی می‌کنند و به‌راحتی عروس خانم‌ها می‌توانند مدل لباس موردنظر و ایده‌آل خود را انتخاب کنند.

برای داشتن یک خرید شیرین می‌توانید به بازار و پاساژ شانزلیزه سر بزنید. پاساژ شانزلیزه بورس انواع لباس‌های عقد، لباس عروس، لباس نامزدی و مجلسی به‌روز و متنوع است. انواع لباس عقد شانزلیزه دارای تنوع طرح و رنگ هستند و عروس خانم‌ها می‌توانند به‌راحتی لباس موردنظر خود را به‌صورت حضوری یا اینترنتی خریداری کنند.

نکات انتخاب مدل لباس عقد لاکچری
برای خرید و انتخاب مدل لباس عقد لاکچری، به هارمونی و رنگ لباس توجه داشته باشید.

نکات انتخاب مدل لباس عقد لاکچری

برای اینکه عروس خانم‌ها بتوانند در بین انواع مدل لباس عقد لاکچری و زیبا انتخاب درستی داشته باشند؛ باید نکاتی را رعایت کنند. این نکات عبارت‌اند از:

  • توجه به رنگ پوست و انتخاب رنگ مناسب برای لباس عقد لاکچری یا محضری
  • درنظرداشتن بلندی یا کوتاهی لباس عقد بر اساس قد و استایل خود
  • هارمونی داشتن توربان، اکسسوری و کلاه حجاب با لباس عقد
  • دقت در انتخاب پارچه و کیفیت پارچه لباس عقد
  • نوع دوخت لباس عقد، کیفیت و تمیزی دوخت
  • ست بودن لباس عروس با لباس داماد
  • توجه به مکان برگزاری مراسم عقد

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم شما را با نکات و انواع مدل لباس عقد لاکچری و محضری در جشن عقد آشنا کنیم. آشنابودن با نکات انتخاب لباس عقد کمک می‌کند تا انتخاب مدل و خرید لباس عقد برای شما راحت‌تر باشد. مزون شقایق تفرشی می‌تواند شما را در انتخاب لباس عقد لاکچری و محضری مناسب راهنمایی کند؛ تا در نهایت خرید دلچسبی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.