مجله عروس

انواع مدل لباس مجلسی که باید در کمد شما باشد!

انواع مدل لباس مجلسی

لباس مجلسی یکی از مهم‌ترین لباس‌هایی است که در کمد لباس هر خانمی باید باشد. پوشیدن و انتخاب یک لباس مجلسی شیک و زیبا از بزرگ‌ترین دغدغه‌های هر خانمی برای شرکت در مجالس عروسی، عقد، نامزدی و مهمانی‌ها است. به همین دلیل معمولاً خانم‌ها در انتخاب یک مدل لباس مجلسی شیک و خاص دقت و حساسیت بسیار زیادی نشان می‌دهند. تنوع بی‌نظیر مدل‌ها و طراحی‌های خاص لباس مجلسی در رنگ‌های مختلف سبب می‌شود تا انتخاب کمی دشوار و پیچیده شود.

مدل لباس مجلسی جدید 1402- 2023
مدل لباس مجلسی | ترندهای محبوب سال

لباس مجلسی جدید 1402- 2023

هرساله باتوجه‌به اعلام مؤسسه پنتون یک رنگ خاص به‌عنوان رنگ سال جدید انتخاب می‌شود. در سال 2023- 1402 نیز پنتون رنگ قرمز آتشین یا قرمز پرشین را به‌عنوان رنگ سال انتخاب کرده است. به همین دلیل ترندهای محبوب لباس مجلسی جدید 1402- 2023 با رنگ‌های قرمز آتشین و قرمز پرشین طراحی شده‌اند. در کنار لباس مجلسی با رنگ سال استفاده از سایه‌های پاستیلی هماهنگ با رنگ لباس مجلسی ظاهری زیبا و رؤیایی به شما می‌دهد تا در مجلس و مهمانی به زیبایی بدرخشید.

چرا لباس مجلسی با طیف رنگی قرمز محبوب است؟

لباس‌های مجلسی با طیف رنگی قرمز به‌خصوص لباس‌هایی که پارچه‌های سبک و شفاف طراحی شده‌اند می‌تواند ظاهر شما را شیک‌تر و بهتر نشان دهد. استفاده از پارچه‌های مخمل برای لباس مجلسی جدید 1402- 2023 به یکی از ترندهای محبوب این سال تبدیل شده است. برای مدل‌های جدید لباس مجلسی در سال 2023 لباس‌هایی با تزئینات و برش‌های خاص بسیار موردتوجه قرار گرفته‌اند.

همچنین بخوانید: مناسب‌ترین انتخاب برای لباس بله برون ساده

انواع مدل لباس مجلسی ترکیه ای
انواع مدل لباس مجلسی متنوع و فوق‌العاده شیک

مدل لباس مجلسی ترکیه‌ای

همیشه یکی از محبوب‌ترین و شیک‌ترین مدل لباس مجلسی در بین خانم‌ها لباس‌های مجلسی ترک بوده است. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت مدل لباس مجلسی ترکیه‌ای را می‌توان نزدیک‌ بودن فرهنگ ایرانی و ترکیه‌ای دانست. مدل لباس‌های مجلسی ترک بسیار خاص و شیک طراحی می‌شوند و همین امر سبب می‌شود تا یک انتخاب مناسب برای درخشیدن در مجالس مهمانی‌ها باشند.

لباس‌های مجلسی ترکیه‌ای در مدل‌های متنوع و فوق‌العاده شیک تولید و به بازار عرضه می‌شوند. پارچه‌های لباس مجلسی ترک از بهترین جنس‌های پارچه در رنگ‌های زیبا و چشمگیر هستند. مدل‌های این لباس‌های مجلسی به نحوی است که شما را در مرکز توجهات قرار می‌دهد.

مدل لباس مجلسی پوشیده لاکچری
انواع پارچه و مدل لباس مجلسی لاکچری | استایلی خاص و باوقار

مدل لباس مجلسی پوشیده لاکچری

لباس‌های مجلسی پوشیده این روزها طرف‌داران بسیار زیادی دارند و جزو محبوب‌ترین مدل‌ لباس مجلسی محسوب می‌شوند. مدل لباس مجلسی پوشیده لاکچری بیشتر با پارچه‌های خاصی که ریزش و درخشش مناسب دارند دوخته و طراحی می‌شود، از جمله پارچه کرپ، حریر، لمه و گیپور. معمولاً لباس مجلسی پوشیده نسبت به دیگر لباس‌های مجلسی تزئینات بیشتری دارد و بیشتر بر روی آن کار انجام شده است. برای تکمیل استایل خود پیشنهاد می‌کنیم از اکسسوری مناسب و درخور با لباس خود استفاده کنید.

یکی از زیباترین پارچه‌هایی که برای مدل لباس مجلسی پوشیده لاکچری انتخاب می‌کنند، پارچه لمه است. پارچه‌های لمه به دلیل اکلیل‌هایی که در تار و پور آن استفاده شده‌اند، درخششی بی‌نظیر و استایلی خاص و زیبا را به شما می‌دهد. پارچه‌های لمه شنی با برجستگی‌های خاصی که دارد مناسب برای انواع لباس مجلسی است و یک استایل و سبک یونیک به شما می‌دهد.

مدل لباس مجلسی | لباس اورال مجلسی
مدل لباس مجلسی | انتخابی عالی برای مجالس و مهمانی‌های رسمی و نیمه‌رسمی

لباس اورال مجلسی

این روزها حتماً شما هم نام لباس اورال مجلسی را بسیار شنیده‌اید. لباس اورال نوعی لباس سرهمی است که در آن قسمت بالاتنه به قسمت پایین تنه کاملاً متصل است. لباس اورال مجلسی به‌عنوان یکی از ترندهای محبوب دنیای مد و لباس محسوب می‌شود. این مدل لباس مجلسی بیشتر برای افرادی مناسب است که اندام لاغر و کشیده‌ای دارند. اگر کمی چاق و توپر هستید هم می‌توانید از لباس‌های اورال ساده و با رنگ‌های تیره استفاده کنید تا اندام شما بهتر دیده شود.

محبوبیت لباس اورال مجلسی

لباس اورال مجلسی می‌تواند یک انتخاب عالی برای مجالس و مهمانی‌های رسمی و نیمه‌رسمی باشد. این مدل لباس مجلسی در میان جوانان طرف‌داران بسیار زیادی دارد به دلیل استقبال زیاد در سال‌های اخیر تنوع بسیاری در مدل‌های این لباس به وجود آمده است. لباس اورال مجلسی به‌عنوان آیتم اصلی یک استایل راحت برای مهمانی‌ها محسوب می‌شود.

مدل لباس مجلسی لاکچری
انواع پارچه و مدل لباس مجلسی لاکچری | استایلی خاص

مدل لباس مجلسی لاکچری

همان‌طور که می‌دانید لباس مجلسی یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای مراسم‌های مختلف و مهمانی‌ها است. در اصل لباس مجلسی به لباس‌های بلند با طراحی‌ها و برش‌های خاص گفته می‌شد. به همین دلیل همیشه لباس‌های مجلسی بلند به‌عنوان یک مدل لباس مجلسی لاکچری محسوب می‌شوند. انتخاب یک مدل لباس مجلسی شیک و بلند با رنگ ترند سال می‌تواند بهترین انتخاب برای مهمانی باشد.

انواع پیراهن‌های مجلسی لاکچری

به‌طورکلی رسمی‌ترین مدل لباس‌های مجلسی که همیشه ترند بوده است لباس و پیراهن‌های ماکسی هستند. معمولاً این پیراهن‌ها را با پارچه‌هایی از جنس لمه و یا مخمل و پارچه‌های کار شده انتخاب می‌کنند تا زیبایی و درخشش بیشتری به استایل شما بدهند.

پیراهن‌های لاکچری مناسب چه کسانی هستند؟

اما این مدل لباس ممکن است برای دختران جوان مناسب نباشد به این دلیل که سن آن‌ها را بیشتر نشان می‌دهد. در دنیای مد مدل لباس مجلسی لاکچری مناسب دختران جوان، از میان انواع لباس‌های مجلسی کوتاه و عروسکی انتخاب می‌شود. این مدل‌ لباس‌های مجلسی ظرافت دخترانه و نشاط و جوانی را بیشتر نشان می‌دهند.

مدل لباس مجلسی مخمل جدید
مدل لباس مجلسی مخمل؛ طرحی مناسب برای مجالس شبانه

مدل لباس مجلسی مخمل جدید

لباس‌ مجلسی با جنس مخمل همیشه به‌عنوان یک مدل لباس مجلسی محبوب در میان خانم‌ها محسوب می‌شود. مدل لباس مجلسی مخمل جدید با ظاهری شیک و خاص استایلی لوکس با پرستیژ بالایی به شما می‌دهند. پارچه‌های مخمل، زیبایی و ظرافت لباس را بیشتر نشان می‌دهد؛ بنابراین انتخاب یک لباس شب بلند با پارچه مخمل با تزئینات خاص شما را در مهمانی به زیبایی نشان می‌دهد. برای درخشش بیشتر در مهمانی‌ می‌توانید از یک مدل لباس مجلسی مخمل جدید با یقه‌های افتاده و یا نیم شانه و برش خاص دامن استفاده کنید. لباس‌های مجلسی مخمل بلند برای مهمانی‌های رسمی گزینه‌های بسیار مناسبی هستند. 

مدل لباس مجلسی ایرانی پوشیده
انواع مدل لباس مجلسی پوشیده و در عین حال بسیار شیک

مدل لباس مجلسی ایرانی پوشیده

لباس‌های مجلسی باحجاب و پوشیده در سال‌های اخیر به پرطرف‌دارترین مدل‌های لباس مجلسی تبدیل شده است. معمولاً بیشتر خانم‌های ایرانی برای شرکت در عروسی و مهمانی‌ها به دلایل مختلف ترجیح می‌دهند از انواع مدل لباس مجلسی ایرانی پوشیده استفاده کنند و استایلی راحت داشته باشند. به همین دلیل استقبال زیادی از مدل لباس مجلسی پوشیده شد و همین امر موجب شد تا لباس‌های پوشیده مجلسی در مدل‌های متنوعی طراحی و تولید شوند. برای مشاهده‌ی طراح‌های متنوع لباس پوشیده، به لباس خواستگاری و بله برون مراجعه کنید.

مدل لباس مجلسی مناسب برای مهمانی‌های مختلط

کت‌ودامن یکی از مدل لباس‌های مجلسی است که در میان خانم‌ها همواره ترند است و به‌عنوان یک مدل لباس کلاسیک محسوب می‌شود. برای شیک‌بودن حتماً نیازی نیست از لباس‌های باز و آزاد استفاده کنید، بلکه انتخاب لباس از میان مدل‌های پوشیده و زیبا با رنگ‌ها و طراحی‌های خاص می‌تواند استایل شما را شیک‌تر نشان دهد.

سخن نهایی

لباس مجلسی یکی از محبوب‌ترین و ضروری‌ترین مدل لباس‌هایی است که در کمد لباس هر خانمی وجود دارد. لباس‌های مجلسی در انواع مدل‌های مختلف با برش‌ها و رنگ‌های خاص طراحی شده‌اند که انتخاب را پیچیده و سخت‌تر می‌کند. به همین دلیل توجه به سلیقه و نوع استایل و فرم اندامی که دارید می‌تواند به شما در انتخاب مدل لباس مجلسی مناسب کمک کند. شما می‌توانید انواع لباس‌های مجلسی شیک را از مزون شقایق تفرشی تهیه کنید و در مهمانی به زیبایی بدرخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.