مجله عروس

استایل لباس مجلسی با کلاه فرانسوی برای عروس خانم‌ها

استایل لباس مجلسی با کلاه فرانسوی

یکی از اکسسوری‌های زیبای برای استفاده بر روی موها، کاپ کلاه فرانسوی است. به‌خاطر استفاده از تور در کلاه فرانسوی و پوشاندن بخشی از صورت، جذابیت خاصی را ایجاد می‌کند. در ست لباس مجلسی با کلاه فرانسوی بسته به استایل می‌توانید از کاپ کلاه بدون تور یا توردار استفاده کنید. کاپ کلاه فرانسوی در اصل از قرارگرفتن یک گیره مو بر روی یک‌پایه تشکیل شده است که این پایه می‌تواند از 5 تا 30 سانتی‌متر متغیر باشد. در استایل لباس مجلسی با کلاه فرانسوی مزیت خوب این است که با هر نوع فرم صورت هماهنگی دارد. در ادامه مطلب از مزون شقایق تفرشی به بررسی نحوه استفاده از کاپ و کلاه فرانسوی می‌پردازیم.

نکات استفاده از کاپ کلاه فرانسوی برای عروس خانم‌ها

نکات استفاده از لباس مجلسی با کلاه فرانسوی
قبل از انتخاب و خرید کلاه فرانسوی، این نکات را بدانید | لباس مجلسی با کلاه فرانسوی

قبل از اینکه بخواهیم دررابطه‌با ست لباس مجلسی با کلاه فرانسوی و انواع کاپ کلاه مجلسی صحبت کنیم، شما را با نکات استفاده از این اکسسوری شیک و جذاب برای عروس خانم‌ها آشنا می‌کنیم. این نکات عبارت‌اند از:

  • بسته به اینکه لباس عروس با گل و شکوفه تزئین شده است یا مروارید، از کاپ کلاه ست تزئین شده با گل و شکوفه و مروارید استفاده کنید.
  • یقه لباس عروس اگر دکلته یا باز باشد؛ کلاه فرانسوی بزرگ و متوسط گزینه مناسبی است. در استایل لباس عروس با یقه پوشیده و بسته کاپ کلاه فرانسوی کوچک گزینه مناسبی است.
  • در صورت قدبلند و لاغر بودن و داشتن لباس عروس پفی، انتخاب کاپ کلاه مجلسی پهن گزینه مناسبی است.
  • اگر مدل لباس عروس مدل ماهی است، از کلاه به‌صورت کج در چپ یا راست همراه با تل میل استفاده کنید.
  • اگر مدل لباس عروس ساده است، برای ست‌کردن از کاپ کلاه ساده استفاده کنید.

کاپ کلاه مجلسی

کاپ کلاه فرانسوی | لباس مجلسی با کلاه فرانسوی
زیباترشدن آرایش موها و داشتن یک استایل خاص با لباس مجلسی با کلاه فرانسوی

کاپ کلاه مجلسی باتوجه‌به اندازه‌ای که دارد، کمی کج بر روی موهای عروس خانم‌ها قرار می‌گیرد. این اکسسوری کلاسیک فرانسوی، زیبایی استایل عروس خانم‌ها در جشن‌های عقد و عروسی را چندین برابر می‌کند. در واقع از کاپ کلاه مجلسی به‌جای تور استفاده می‌شود و تور متصل به آن قسمت کوچکی از صورت عروس خانم‌ها را پوشش می‌دهد. این پوشش خاص، جلوه و جذابیت بیشتری را در استایل عروس ایجاد می‌کند. ست لباس مجلسی با کلاه فرانسوی یا کاپ امروزه در مراسمات و جشن‌ها بین خانم‌ها از محبوبیت زیادی برخوردار است. در استایل‌های مجلسی برای زیباتر شدن آرایش موها و داشتن یک تیپ خاص، از کاپ کلاه مجلسی استفاده می‌شود.

همچنین بخوانید: جدیدترین مدل کلاه مجلسی برای عروسی

کاپ کلاه فرانسوی مجلسی

کاپ کلاه فرانسوی مجلسی | لباس مجلسی با کلاه فرانسوی
کاربرد کلاه فرانسوی در استایل مجلسی برای عروس خانم‌ها

کاپ کلاه فرانسوی مجلسی در استایل عروس و استایل مجلسی خانم‌ها کاربرد زیادی دارد. عروس خانم بیشتر برای فرمالیته، جشن نامزدی و عقد از کاپ کلاه فرانسوی مجلسی در استایل خود استفاده می‌کنند. ست لباس مجلسی با کلاه فرانسوی و کاپ زیبایی استایل را چندین برابر می‌کند. کاپ کلاه فرانسوی اصولاً ترکیبی از یک‌پایه با جنس‌های مختلف و گل یا پر برای زیبایی و تزئین به همراه تور است.

بهترین رنگ برای کاپ کلاه مجلسی و فرانسوی

علاوه بر اینکه کاپ کلاه مجلسی دارای تنوع، طرح و مدل است، از تنوع رنگی بالایی هم برخوردار است. برای استایل عروس خانم‌ها در جشن عروسی و عقد، بیشترین رنگ مورداستفاده کاپ کلاه‌سفید و کرمی است. اگر عروس خانم در جشن نامزدی یا عقد از لباس رنگی استفاده کرده باشد؛ چون رنگ لباس‌ها تم شاد و ملیح دارند، مانند آبی روشن، نباتی، کرمی و صورتی ملیح، کاپ کلاه هم با رنگ لباس ست می‌شود. در استایل مدل لباس مجلسی با کلاه فرانسوی بسته به رنگ لباس، می‌توان از رنگ‌های تیره تا روشن در کلاه استفاده نمود.

کلاه عروس ایرانی

کلاه عروس ایرانی | لباس مجلسی با کلاه فرانسوی
خرید مدل‌های متنوع کلاه فرانسوی برای استایل مجلسی | لباس مجلسی با کلاه فرانسوی

کلاه عروس ایرانی که توسط عروس خانم‌ها برای استفاده در استایلشان، ست با لباس عقد یا عروسی انتخاب می‌شود؛ بیشتر به‌صورت کلاسیک و توری است. کلاه عروس ایرانی می‌تواند دارای سایز بزرگ یا کوچک باشد، اما بیشتر عروس خانم‌های ایرانی از سایز کوچک یا متوسط استفاده می‌کنند. از کلاه فرانسوی مجلسی بزرگ بیشتر برای عکاسی فرمالیته و استایل اسپرت استفاده می‌شود. در استایل لباس مجلسی با کلاه فرانسوی هم از مدل‌های کلاسیک تلفیق با پر، گل و تور استفاده می‌شود.

لباس مجلسی با کلاه شاپو

یکی از استایل‌های زیبا و کاربردی در دنیای مد و فشن، استایل لباس مجلسی با کلاه شاپو است. کلاه شاپو نوعی کلاه فرانسوی است که در تمامی مدل‌ها دارای لبه است. در جشن‌ها، مهمانی و دورهمی می‌توانید از لباس مجلسی با کلاه فرانسوی برای داشتن یک استایل شیک و خاص استفاده کنید. برای حضور در مراسمات رسمی استفاده از کت شلوار خواستگاری برای عروس با کلاه شاپو، یک استایل رسمی را رقم می‌زند.

برای استفاده از لباس مجلسی با کلاه شاپو در جشن‌ها و عروسی می‌توانید از اورال با کلاه شاپو استفاده کنید. ست پیراهن یا بلوز زنانه با شلوار جین همراه با کلاه شاپو یک استایل شیک برای مهمانی‌ها است. کلاه کاربردی شاپو را علاوه بر استفاده در استایل مجلسی و رسمی، می‌توانید برای رقص‌های باباکرم در مجالس استفاده کنید.

تفاوت کلاه شاپو با کلاه فدورا و خاخامی چیست؟

تفاوت کلاه شاپو با کلاه فدورا و خاخامی چیست؟
کلاه شاپو با کلاه‌های فدورا و خاخامی چه تفاوتی دارد؟ | لباس مجلسی با با کلاه فرانسوی

کلاه خاخامی در قسمت تاج برای قرارگرفتن دست، هنگام گذاشتن و برداشتن کلاه در سمت راست و چپ، دارای فرورفتگی و انحنا است. مجهز به بند برای سایز کردن دور سر و لبه‌های این کلاه پهن است. کلاه فدورا در قسمت تاج کلاه، گرد است و پهنای کمتری نسبت به کلاه خاخامی دارد. کلاه شاپو که در استایل لباس مجلسی با کلاه فرانسوی هم کاربرد دارد؛ دارای تاج بیضی‌شکل است و پهنای لبه کمی دارد.

در حد چند میلی‌متر تا چندسانتی متر که با انحنا به سمت بالا تاخورده است. مزیت کلاه شاپو این است که قسمت تاج آن می‌تواند در دو مدل بدون فرورفتگی و همراه با فرورفتگی باشد. نحوه ست‌کردن کلاه شاپو در انواع استایل زنانه به این شکل است که در دورهمی‌های دوستانه و جشن‌ها از رنگ روشن و در تیپ و استایل رسمی از رنگ‌های تیره آن استفاده می‌شود. 

همچنین بخوانید: محبوبیت و تنوع مدل لباس عروس آستین دار بین عروس‌های جوان

آموزش کاپ کلاه فرانسوی

آموزش کاپ کلاه فرانسوی | لباس مجلسی با کلاه فرانسوی
نحوه‌ی درست‌کردن و تکمیل استایل مجلسی با کلاه فرانسوی

برای آموزش کاپ کلاه فرانسوی باید بگوییم که دارای یک مقطع گرد یا بیضی که بیشتر از جنس پلی‌استر است. از ساتن یا گیپور برای پوشش پلی‌استر یا لباس کاپ کلاه استفاده و در نهایت با تورهای تزئین شده شیک، گل و پر تزئین می‌شود. در نهایت بر روی یک گیره محکم فیکس می‌شود.

مدل مو با کاپ کلاه

مدل مو با کاپ کلاه می‌تواند به‌صورت باز یا بسته باشد. مزیت استفاده از کاپ کلاه این است که محدودیتی در مدل مو و آرایش آن ایجاد نمی‌کند و به‌راحتی با انواع مدل‌ها و شینیون‌ها ست می‌شود.

خرید کلاه فرانسوی عروس

خرید کلاه فرانسوی عروس 
| لباس مجلسی با کلاه فرانسوی
خرید و انتخاب کلاه فرانسوی از مزون شقایق تفرشی | لباس مجلسی با کلاه فرانسوی

برای خرید کلاه فرانسوی برای لباس عروس می‌توانید به وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی مزون‌های معتبر در تهران مراجعه کنید. باتوجه‌به انواع لباس‌های نامزدی، عقد و عروسی کلاه فرانسوی عروس از تنوع خوبی برخوردار است. عروس خانم‌ها می‌توانند متناسب با لباس، نوع شینیون و آرایش موی خود انتخاب مناسبی داشته باشند. مزون شقایق تفرشی ارائه‌دهنده انواع اکسسوری و کلاه فرانسوی عروس در طرح‌های شیک و زیبا است. برای خرید کلاه فرانسوی عروس می‌توانید به مزون شقایق تفرشی مراجعه کنید و مدل‌های به‌روز و شیک آن را ببینید.

جمع‌بندی

توصیه می‌کنیم در استایل لباس مجلسی با کلاه فرانسوی یا استایل عروس با کاپ کلاه حتماً به هماهنگ بودن رنگ و مدل آن با لباستان توجه داشته باشید. برای دیدن انواع مدل‌های کاپ کلاه فرانسوی عروس و مجلسی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی مزون شقایق تفرشی مراجعه کنید. فروشگاه شقایق تفرشی ارائه‌دهنده انواع اکسسوری و کاپ کلاه فرانسوی شیک و به‌روز است. با ثبت سفارش تجربه یک خرید شیرین و به‌یادماندنی را خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.