مجله عروس

مدل لباس شب زیبا

لباس شب زیبا

شاید شما هم اسم لباس شب را بارها شنیده باشید. جالب است بدانید لباس شب با لباس مجلسی متفاوت است. لباس شب و لباس مجلسی برای مهمانی‌ها و مجالس پوشیده می‌شوند، اما تفاوت‌هایی جزئی با هم دارند. لباس شب نیز مانند لباس مجلسی در انواع مدل‌های مختلف کوتاه و یا بلند طراحی می‌شوند. نکته جالب درباره لباس شب این است که با توجه به مد روز طراحی نمی‌شود و طراحی مخصوص به خود را دارد. لباس‌های شب را بیشتر از پارچه‌های مجلل و شکیل می‌دوزند. یکی از ویژگی‌های این لباس طراحی خاص آن است. تمام مدل‌ها لباس‌های شب به نوعی طراحی می‌شوند که ظرافت گردن را به خوبی نشان دهند.

لباس شب خاص کوتاه

لباس شب خاص کوتاه
مدل لباس شب مجلسی خاص کوتاه رنگ صورتی

برای انتخاب یک لباس شب زیبا و بی نظیر باید به فرم اندام و نوع آن حتما توجه کنید. برای افرادی که قد بلند و پاهای کشیده‌ای دارند لباس شب کوتاه می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد. لباس شب‌های کوتاه شما را جوان‌تر و زیباتر نشان می‌دهند. البته انتخاب رنگ مناسب با پوست هم در انتخاب یک لباس خاص بسیار تاثیرگذاز خواهد بود. لباس‌های شب کوتاه به این دلیل که نسبتا ساده‌تر هستند، برای اینکه جلوه بهتر و بیشتری داشته باشند، باید از جواهرات و اکسسوری‌های مناسب و خاص استفاده شود. لباس شب طراحی شده با پارچه گیپوردار یکی از مدل‌هایی است که در میان جوان‌ترها محبوبیت خاصی دارد و ظاهری شیک و خاص به شما می‌دهد.

مدل لباس شب

مدل لباس شب مجلسی
مدل های لباس شب مجلسی

خرید لباس عقد

خرید بهترین لباس های مناسب عقد برای عروس خانم ها
لباس شب مناسب عروسی
مدل لباس شب مناسب عروسی خاص با کلاه فرانسوی

لباس شب در انواع مدل‌های مختلف طراحی و دوخته می‌شود. هر کدام از این مدل‌های زیبایی خاص خود را دارند و می‌توانند مناسب با هر استایلی باشند. یکی از مدل لباس شب‌هایی که بسیار مورد توجه و محبوب است، لباس شب کلوش است. این مدل لباس معمولا در قسمت بالاتنه بسیار جذب است و از قسمت کمر گشاد می‌شود. لباس شب کلوش بهترین گزینه برای افرادی است که بالاتنه لاغرتری نسبت به پایین تنه دارند. این مدل لباس‌ها را می‌توانید در مجالس و مراسم‌های رسمی بپوشید و به زیبایی جلوه کنید. یکی دیگر از مدل‌های زیبا و متنوع لباس شب، لباس شب‌های شیفت هستند. این مدل لباس شب‌ها بسیار رایج و محبوب هستند. لباس شب شیفت از مدل لباس‌های بدون آستین و کوتاه است و نسبتا ساده‌تر طراحی می‌شود که علاوه بر زیبایی بی نظیری که دارد، بسیار راحت هستند.

مدل لباس شب برای عروسی

لباس شب برای عروسی
مدل لباس شب مناسب مراسم عروسی

از مناسب‌ترین مدل‌های لباس شب‌، مدل‌هایی است که در تزئین آن‌ها از سنگ‌های گران قیمت و درخشان و یا گیپورهای خاص و زیبا استفاده شده است. این مدل لباس شب‌ها به زیبایی و درخشان‌تر شدن شما بسیار کمک می‌کنند و به شما جلوه خاص و مجللی می‌بخشند. مدل لباس شب مناسب برای عروسی می‌تواند از میان انواع لباس شب‌های بلند و یا کوتاه انتخاب شود. در هر صورت سعی کنید از مدل لباس‌هایی استفاده کنید که در قسمت یقه و یا روی کمر و یا لبه پایینی دامن سنگ دوزی شده‌اند. این لباس‌ها جلوه بیشتر و زیباتری دارند.

خرید لباس عروس

خرید بهترین مدل های لباس عروس از مزون شقایق تفرشی

لباس شب ۲۰۲۲

لباس شب جدید 2022
مدل لباس شب جدید 2022

لباس شب‌هایی که در سال 2022 از طرف طراحان مد و لباس معرفی شدند، مدل‌های متنوعی هستند. یکی از جدیدترین‌هایی که در این سال مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفت، لباس شب بلند است. این مدل لباس شیک و زیبا برای خانم‌هایی که قد بلند و متوسطی دارند بسیار مناسب بوده است. لباس شب‌های بلند را در انواع مدل‌ها و طرح‌های مختلف با پارچه‌های ساده و یا کار شده با مروارید و کریستال طراحی می‌کنند. لباس شب‌های بلند ساده زیبایی و جذابیت ویژه‌ای به شما می‌دهند و شما را آراسته‌تر و با وقارتر نشان می‌دهند.

لباس مجلسی شب

لباس مجلسی شب
مدل لباس شب مجلسی رنگ مشکی ست شده با کلاه فرانسوی
لباس مجلسی شب آستین طرح دار
مدل لباس شب مجلسی آستین طرح دار با کلاه

لباس مجلسی شب معمولا لباسی است که کمی چسبان و با یقه باز طراحی می‌شود. معمولا این مدل لباس شب بدون آستین و بلند با انواع پارچه‌های پولک دوزی و یا مروارید دوزی شده و پارچه‌هایی پر زرق و برق دوخته می‌شود. البته در دنیای مد این روزها لباس مجلسی شب آستین بلند با یقه ایستاده و یا یقه هفت نیز بسیار محبوب است. یک لباس مجلسی شب بسیار محبوب در بین خانم‌ها لباس شب دکلته است که در قسمت بالاتنه کار شده باشد. معمولا این مدل لباس زیبا را با رنگ مشکی انتخاب می‌کنند. نکته جالب در خصوص اکثر لباس مجلسی شب این است که در قسمت پهلو از خط کمر تا پایین یک چاک بلند دارند تا زیبایی اندام شما را بهتر نشان دهد.

لباس شب پوشیده

لباس شب پوشیده
مدل لباس شب پوشیده بلند با توربان

این روزها لباس‌های شب و مجلسی پوشیده و با حجاب از ترندهای بسیار محبوب هستند. لباس شب پوشیده برای آن دسته از خانم‌هایی است که می‌خواهند در مراسم‌ها کمی باحجاب و راحت‌تر باشند. معمولا لباس شب‌های پوشیده در مدل‌های بلند بیشتر مورد استقبال قرار گرفته‌اند. در مدل‌های لباس شب پوشیده معمولا برای آستین و یقه از پارچه‌های گیپور و یا حریر استفاده می‌کنند تا علاوه بر پوشش نوعی ظرافت و زیبایی شما را هم نشان دهد. این مدل لباس شب‌ها معمولا با پارچه‌های ساده‌تر دوخته می‌شوند. اما اگر می‌خواهید لباس شما بسیار مجلل و کار شده باشد از لباس‌هایی با پارچه گیپور و یا پارچه‌های سنگ دوزی شده استفاده کنید.

لباس شب خاص و تک

لباس شب خاص و تک
مدل لباس شب خاص و تک رنگ قرمز با توربان قرمز
مدل لباس شب خاص و تک
مدل لباس شب خاص آستین طرح دار کوتاه
مدل لباس شب پوشیده خاص
مدل لباس شب خاص شومیز شلوار

مزون لباس مجلسی اینستا

اینستاگرام مزون شقایق تفرشی
لباس شب خاص پاپیون دار
لباس شب پوشیده با توربان پاپیون دار

لباس شب در انواع مدل‌های زیبا با پارچه‌هایی شکیل طراحی و دوخته می‌شود. از جمله مواردی که لباس شب شما را خاص و تک می‌کند، مدل یقه طراحی شده است. یقه لباس‌های شب تاثیر بسیار زیادی بر روی استایل شما دارد. اگر بالاتنه توپر و درشتی دارید، لباس شب با یقه‌های خاص و بازتر مانند یقه هفت و یقه قایقی می‌توانند بهترین گزینه باشند. مدل و نوع آستین در خاص بودن لباس شب شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود. از خاص‌ترین نمونه‌های لباس شب، لباسی است که طراحی متفاوت و منحصربه فردی داشته باشد که داشتن‌ آستین‌هایی کلوش و یا دنباله دار می‌تواند ا آیتم‌های خاص لباس شما باشد.

لباس شب مجلسی کوتاه

لباس شب کوتاه
لباس شب کوتاه تور دار رنگ مشکی

ترکیب یک لباس شب مجلسی کوتاه و کفش پاشنه بلند یک ترکیب طلایی و بی نظیر برای شرکت در مهمانی‌ها و مجالس است. لباس‌های شب مجلسی کوتاه اندام‌های شما را بیشتر و بهتر نشان می‌دهد به همین دلیل در انتخاب یک لباس مناسب باید به نوع و فرم بدنتان توجه کنید. لباس‌های شب مجلسی کوتاه را اغلب دکلته انتخاب می‌کنند. این نوع یقه شانه‌ها و گردن شما را بسیار زیباتر نشان می‌دهد. به همین دلیل سعی کنید در انتخاب لباس شب مجلسی کوتاه لباسی را انتخاب کنید که در قسمت بالاتنه بیشتر کار شده باشد تا زیبایی و درخشش شما را بیشتر کند.

جمع بندی

با انتخاب یک لباس شب مناسب و خاص به زیبایی در مراسم‌ها بدرخشید. لباس شب در انواع مدل‌های مختلف طراحی و تولید شده است. شما می‌توانید با مراجعه به مزون شقایق انواع لباس مجلسی، لباس اورال عروس، لباس فرمالیته و انواع کت شلوار مجلسی زیبا و بی نظیر متناسب با سلیقه تان را انتخاب و تهیه کنید. با خرید لباس شب خاص و مجلل باشکوه‌تر و زیباتر در مجالس خود خواهید بود.

آخرین مطالب وبسایت شقایق تفرشی

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.