مجله عروس

مدل لباس خواستگاری

مدل لباس خواستگاری

مراسم خواستگاری یکی از آداب و رسومات نیکویی است که در خاورمیانه، مخصوصا در خانواده‌های ایرانی از اهمیت و ارزش بسیاری برخوردار است. خواستگاری اولین مراسم رسمی در ازدواج طرفین است که با حضور و صحبت خانواده‌ها برای شناخت بیشتر برگزار می‌شود. این امر نشان از جایگاه خانواده و اهمیت خانواده دوستی در فرهنگ ما است. همچنین حضور خانواده‌ها در مراسم خواستگاری به شناخت جامع‌تر شما از طرف مقابل و خانواده‌اش و انتخابی مطمئن‌تر یاری می‌رساند.

ممکن است ندانید که جلسات خواستگاری محدود به یک جلسه نیست و برای شناخت بهتر‌، خوب است که مراسم خواستگاری در چند جلسه برگزار شود تا همه جوانب را به خوبی بسنجید. برای آن که مراسم خواستگاری با اضطراب کمتری طی شود، آگاهی از نکاتی همچون زمان خواستگاری، رفتار و آداب خواستگاری، پوشش مناسب و… خوب است. انتخاب لباس خواستگاری از مواردی‌ است که از مدت‌ها قبل، ذهن را مشغول می‌کند.

مدل لباس مناسب روز خواستگاری

پوشش و لباسی که می‌پوشید نشانه‌ی شخصیت شما است! شاید در حالت کلی این جمله کمی کلیشه‌ای به نظر بیاید؛ اما اگر کمی در عمق موضوع پیش بروید، متوجه خواهید شد که اینگونه نیست. پوشش از گذشته مورد توجه بشر بوده است و با الهام از دنیای بیرون و انعکاسی از درون انسان، طراحی و تهیه می‌شود. هر پوشش معنا و مفهوم خاص خود را دارد. پس منطقی است که در هر دیدار اولی، اولین چیزی که در نظر گرفته می‌شود، ظاهر و پوششی است که هر فرد دارد. از آنجا که مراسم خواستگاری، اولین دیدار رسمی بین خانواده‌ها است پس طبیعتا به پوشش هر فرد در جایگاه خود، توجه‌ ویژه‌ای می‌شود.

برای روز خواستگاری چی بپوشم؟
3 مدل لباس مجلسی مناسب مراسم خواستگاری

برخی به اشتباه می‌اندیشند که مدل لباس خواستگاری خیلی اهمیت ندارد، اما خوب است بدانید که لباسی که می‌پوشید نشانه‌ی تفکر و اعتقاداتی است که دارید و مهم‌تر از آن احترامی است که به طرف مقابل می‌گذارید. پس انتخابی مناسب و زیبا برای لباس خواستگاری یک از موارد مهمی است که حتما باید به آن توجه کنید.

بهترین اکسسوری های عروس

به نظرتان چه اکسسوری های مناسبمراسم عروسی هستند؟

لباس خواستگاری عروس

معمولا خانم‌ها در مقایسه با آقایان، از حساسیت بیشتری در ظاهر و انتخاب پوشش خود برخوردارند. برای آن‌ها مهم است چه می‌پوشند و با چه ظاهری وارد هر اجتماع و مراسمی می‌شوند. لباس خواستگاری عروس، از جمله مواردی است که برای آن‌ها بسیار اهمیت دارد و انتخاب مدل لباس خواستگاری مناسبی که دلخواهشان باشد، از دغدغه‌های همیشگی و چالش‌های آن‌ها، قبل از مراسم خواستگاری است.

مدل لباس خواستگاری عروس
لباس خواستگاری عروس

لباس عروس و همچنین لباس تمام مراسم های قبل از عروسی باید رنگ روشن و آرامش‌بخشی داشته‌باشد. رنگ‌هایی مانند صورتی، لیمویی، آبی، کرم یا بژ و… مناسب این لباس است. همچنین از رنگ‌های تند و تیره یا پوششی سرتاسر سفید تا جایی که ممکن است، اجتناب کنید. انتخاب هوشمندانه برای شما لباسی است که پوشش روزانه نباشد و کمی رسمی‌ترباشد؛ کت و دامن، شومیز و دامن، کت و شلوار و… انتخابی عالی برای لباس مراسم خواستگاری شما است. همچنین اگر میخواهید راجع به مدل لباس عقد در مراسم یا محضر بدانید این مطلب را از دست ندهید.

لباس عروس دو دامنه

مدل لباس عروس دو دامنه

لباس خواستگاری مردانه و داماد

اهمیت و حساسیت مراسم خواستگاری به گونه‌ای است که حتی آقایانی را هم که در انتخاب پوشش خود حساس نیستند، درگیر این حساسیت در انتخاب مناسب برای مدل لباس خواستگاری خود می‌کند. بهترین لباس برای آقایان در مراسم خواستگاری، لباس‌هایی رسمی و مردانه و در عین حال راحت است. کت شلوار رسمی و اسپورت، کت تک، پیراهن مردانه و… گزینه‌های مناسبی برای انتخاب از سوی آن‌ها است.

فراموش نکنید که لباس‌های ساده و روزانه مانند تیشرت و شلوار لی انتخاب خوبی برای مراسم خواستگاری نیستند. از آنجا که خانم‌ها به پوشش آقایان توجه زیادی دارند، سعی کنید که با انتخابی مطلوب، خوشتیپ‌تر و موثرتر ظاهر شوید.

لباس خواستگاری شیک

اولین قدم برای شیک‌پوشی این است که بدانید چه لباسی را در چه زمان و مکانی بپوشید. مخصوصا در مراسم مهمی مانند خواستگاری، چه لباسی را انتخاب ‌کنید تا شیک‌تر و خاص‌تر دیده شوید. در واقع برای آن که بتوانید مدل لباس خواستگاری شیکی را انتخاب کنید، باید لباسی را برگزینید که متناسب با فصل است. همچنین برازنده‌ و مناسب جایی که رفته‌اید باشد. لباس‌تان دوخت تمیزی داشته‌ باشد و بدون هیچ چین و چروک آزاردهنده‌ای باشد.

این را بدانید آراستگی و تمیزی رمز هر فرد شیک‌پوش است. قدم بعدی حفظ هارمونی و رنگ لباسی که انتخاب می‌کنید، است.‌ باید رنگ لباس به پوستتان بیاید؛ به طور مثال، اگر رنگ پوست روشنی دارید‌، هم رنگ‌های گرم و هم خنثی به شما خواهد آمد و اگر پوستی سبزه دارید، رنگ‌های گرم، برای شما انتخاب هوشمندانه‌تری است.

قدم بعدی که به شما کمک می‌کند لباس خواستگاری شیکی به تن کنید، انتخاب فرم لباس متناسب با اندام شما است. خیلی مهم است لباسی که انتخاب می‌کنید به تن شما بنشیند. اگر خانم هستید لباسی انتخاب کنید که ساده و در عین حال شیک و متناسب اندام‌تان باشد و اگر آقا هستید، استایل‌های رسمی‌ و مردانه‌تری برگزینید که شما را مردانه‌تر نشان دهد.

مدل لباس خواستگاری شیک
شیک ترین لباس های خواستگاری

مدل لباس خواستگاری جدید 2022

چند سالی است که پوشش و استایل به سمت ساده‌گرایی روی آورده است و از توجه به تجملات دوری می‌کند و این اتفاق در طراحی لباس خواستگاری 2022 نیز ردپای خود را به خوبی به جای گذاشته است. امروزه رنگ‌های ملایم و به اصطلاح نود، در رنگ لباس‌ها بیشتر به چشم می‌آید و در طراحی لباس خواستگاری 2022 زنانه و مردانه، سادگی و در عین حال زیبایی حرف اول را می‌زند. اگر شما هم فردی هستید که دنیای مد و پوششی به روز علاقه‌مندید، با انتخاب یک لباس خواستگاری جدید 2022 اهل مد بودن خود را نشان دهید.

لباس خواستگاری مذهبی، پوشیده با حجاب

در دنیای بزرگ و متنوع امروز به راحتی هر نوع لباس با هر سبک و استایلی یافت می‌شود. شما به عنوان یک فرد محجبه می‌توانید با انتخاب مناسب و هوشمندانه بهترین استایل خود را بسازید. فقط کافی است بدانید چگونه لباس بپوشید و آن‌ها را با هم ست کنید.

بهترین و راحت‌ترین مدل لباس خواستگاری مذهبی، پوشیده با حجاب برای شما کت دامن، کت شلوار، شومیز و سارافون بلند است که می‌توانید به زیبایی با روسری و شال مناسبی که با لباس‌تان هم‌خوانی دارد، بپوشید همچنین میتوانید از انواع توربان مجلسی عروس هم استفاده کنید. حتی اگر تصمیم دارید در مراسم خواستگاری چادر بپوشید، موارد ذکر شده، گزینه مناسب برای پوشش شما در زیر چادر است. حتما توجه داشته باشید که در رنگ لباس و چادر از رنگ‌های تیره و جیغ، حتی المقدور استفاده نکنید و از رنگ‌های ملایم و روشن استفاده کنید.

با حفظ مواردی که گفته شد شما می‌توانید با حفظ پوشش و حجاب خود، آراستگی و اهمیت به زیبایی را نیز ثابت کنید.

لباس اورال چیست؟

معرفی انواع لباس اورال و سرهمی مناسب انواع مراسم و مجالس

خرید لباس مناسب مراسم خواستگاری

خرید لباس خواستگاری
خرید لباس خواستگاری از مزون شقایق تفرشی

تا اینجا به مواردی اشاره شد که به شما در انتخاب لباس مناسب برای خواستگاری کمک می‌کند؛ اما باید بستری فراهم باشد تا شما بتوانید با خیال راحت از کیفیت بالا و زیبایی و همچنین طراحی ویژه و حفظ متد روز، از آن خریداری کنید. مزون لباس خواستگاری شقایق تفرشی در تهران با بیش از 9 سال سابقه کار و کسب رضایت مشتریان خود در سراسر ایران، بهترین بستر در این حوزه است که پاسخگوی نیاز مشتریان خوش سلیقه‌ خود است. این مزون در تمام لاین پوشاک بانوان از جمله لباس‌های زیبای و مناسب مراسم خواستگاری همراه شما است. با طراحی‌های خاص و ویژه که دارد در ذهن مشتریان عزیر خود یک چهره ماندگار حک کرده‌است.


جلسه اول
 خواستگاری چی بپوشم
؟

با توجه به سلیقه شخصی و با در نظر گرفت سلیقه فرهنگی دو خانواده میتوانید از انواع لباس های بلند،اورال،پیراهن و کت و شلوار و یا حتی لباس های مجلسی رسمی در مراسم خواستگاری استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.