مجله عروس

مدل لباس بله برون جدید

مدل لباس بله برون جدید

مدل لباس بله برون جدید می‌تواند یک پیراهن ساده بلند، ست کت‌شلوار شیک و ست کت عقد باشد. در جشن بله برون انتخاب مدل لباس بله برون جدید برای عروس خانم‌ها اهمیت زیادی دارد؛ زیرا اولین لباسی است که خانواده داماد عروس را در آن می‌بینند. بله برون یک مراسم نیمه‌رسمی است که اقوام درجه یک عروس و داماد در آن حضور دارند. انتخاب یک لباس شیک و جدید باظرافت خاص باعث می‌شود که عروس خانم در مراسم بله برون همچون ستاره‌ای بدرخشد. در ادامه مطلب از مزون شقایق تفرشی شما را با نکات خرید لباس بله برون جدید آشنا می‌کنیم.

نکات مهم خرید لباس بله برون جدید

مدل لباس بله برون جدید برای مراسم بله برون
نکاتی که باید برای خرید مدل لباس بله برون جدید رعایت کنید

برای اینکه بتوانید بهترین مدل لباس بله برون جدید را برای مراسم خود داشته باشید لازم است نکاتی را رعایت کنید. نکات مهم خرید لباس بله برون جدید عبارت‌اند از:

1. تناسب لباس با تم مراسم و جشن

برای جلوه بیشتر سعی کنید لباس بله برون خود را با تم جشن، رنگ گل‌آرایی و دکور استفاده شده ست‌کنید. استفاده از رنگ‌های یاسی، صورتی و نباتی ملیح گزینه‌های مناسبی هستند و جلوه و زیبایی خاصی را ایجاد می‌کنند.

2. توجه به سادگی لباس

سادگی مدل لباس بله برون جدید
سادگی مدل لباس بله برون جدید، بهترین انتخاب برای مراسم بله برون

برای انتخاب مدل لباس بله برون جدید، بهتر است لباسی که انتخاب می‌کنید پر از زرق‌وبرق نباشد. بهترین لباس برای جشن بله برون، لباس ساده است. انتخاب یک پیراهن بلند ساده، اورال‌های خاص و شیک و ست کت‌ودامن ساده و شیک در کنار اکسسوری‌ کلاسیک مانند سرویس ظریف نقره یا مروارید گزینه مناسبی است.

3. انتخاب لباس متناسب با فرهنگ خانواده‌ها

نکته مهمی که در خرید مدل لباس بله برون جدید باید به آن توجه شود، فرهنگ خانواده‌ها است. سنتی یا امروزی بودن خانواده‌ها تأثیر زیادی در انتخاب لباس پوشیده و باز دارد. در نتیجه سعی کنید بر آن اساس انتخاب مناسبی داشته باشید.

4. ست کردن لباس عروس و داماد

اگر به دنبال ست‌کردن لباس هستید، توصیه می‌کنیم لباس کاملاً یک‌رنگ انتخاب نکنید. برای داشتن یک استایل شیک و خاص یک‌سری از آیتم‌های لباس داماد را با رنگ لباس خود ست کنید. پوشت جیب، کروات، جلیقه یا پیراهن داماد می‌تواند هم رنگ لباس عروس خانم باشد.

5. توجه به فرم بدن و دوخت لباس

توجه به فرم بدن و دوخت لباس برای خرید مدل لباس بله برون جدید
برای خرید و انتخاب مدل لباس بله برون جدید به فرم بدن خود و لباستان توجه کنید.

برای اینکه بعد از انتخاب مدل لباس بله برون جدید، لباس کاملاً بر تن شما بخوابد؛ به فرم بدن خود (شنی، گلابی، مستطیل‌شکل و مثلثی) توجه داشته باشید، تا بتوانید ایرادات بدن خود را پوشش دهید. به‌عنوان‌مثال لباس پلیسه‌دار و چین‌دار برای فردی که بالاتنه درشت دارد، گزینه مناسبی نیست. همچنین در انتخاب لباس مناسب بله برون توجه داشته باشید که دوخت تمیز و پارچه باکیفیت داشته باشد. برای خرید یا دوخت لباس بله برون می‌توانید در وب‌سایت مزون شقایق از مدل‌ها دیدن و پس از انتخاب ثبت سفارش کنید. علاوه‌بر نکات گفته شده سعی کنید لباس انتخابی شما راحت و شیک باشد و بر اساس سبک لباس انتخابی از کفش مناسب استفاده کنید.

معرفی جدیدترین لباس‌های بله برون

معرفی مدل لباس بله برون جدید
خرید مدل لباس بله برون جدید از مزون شقایق تفرشی

در جشن بله برون می‌توانید از بین جدیدترین لباس‌های بله برون گزینه مناسبی را انتخاب کنید. در ادامه شما را انواع لباس بله برون آشنا می‌کنیم.

1. کت و شلوار بله برون جدید

یکی از استایل‌های جذاب و خاص برای مراسم بله برون در انواع مدل لباس بله برون جدید کت و شلوار بله برون جدید است. انتخاب یک مدل لباس بله برون ساده و متناسب با فرم بدنتان که دوخت تمیزی داشته‌باشد، باعث می‌شود در مراسم خود استایل زیبایی داشته باشید. بسته به نوع مراسم می‌توانید یک شینیون ساده اروپایی همراه با یک آرایش لایت داشته باشید و از کفش و صندل‌های پاشنه‌دار برای زیبایی بیشتر استایل خود استفاده کنید.

2. پیراهن بله برون جدید

پیراهن‌های چین‌دار و پف‌دار فانتزی، پیراهن‌های میدی، پیراهن‌های کارشده یا آستین پفی و پیراهن‌های دانتل جلو کوتاه و پشت بلند همگی از مدل‌های پیراهن بله برون جدید هستند. بنابر سلیقه و فرم بدن می‌توانید یکی از انواع پیراهن را برای جشن بله برون خود انتخاب کنید. پیراهن‌های دوخته شده با پارچه دانتل، گیپور یا کار شده همگی جلوه و زیبایی خاصی دارند.

3. شومیز شلوار جدید برای بله برون

طرح‌ها و مدل‌های جدید لباس بله برون
شومیز و شلوار مجلسی مناسب مراسم بله برون | مدل لباس بله برون جدید

با انتخاب یک مدل شومیز شیک و خاص می‌توانید ست شومیز شلوار جدید برای بله برون را انتخاب کنید. شومیزهای مجلسی و دخترانه تنوع بالایی دارند و به‌راحتی می‌توانید با انواع مدل دامن یا یک شلوار کرپ مازراتی خوش‌حالت و باکیفیت ست کنید. ست شومیز شلوار از مدل‌های لباس خواستگاری و بله برون است که می‌تواند دارای رنگ‌های متفاوت و در طیف تمام‌رنگ‌ها اما ملیح باشد. استفاده از شلوار با قد 90 به همراه کفش و صندل پاشنه‌دار زیبایی استایل را چندین برابر می‌کند. اکسسوری‌های ساده مانند گوشواره‌های میخی گزینه‌های مناسبی هستند.

4. مدل‌های جدید لباس بله برون

یکی از انواع مدل‌های جدید لباس بله برون، اورال یا سرهمی است. اورال‌های مجلسی در انواع مدل یقه دوخته می‌شوند و همراه با یک دنباله از کمر هستند. برای عروس خانم‌هایی که قدبلند و هیکل خوش‌فرمی دارند، انتخاب اورال به همراه یک کیف فانتزی شیک و اکسسوری‌های کلاسیک گزینه مناسبی است.

5. مدل لباس پوشیده جدید برای شب بله برون

مدل لباس بله برون جدید برای خانم‌های باسلیقه
اکسسوری و مدل لباس بله برون جدید برای عروس خانم‌ها

برای انتخاب مدل لباس پوشیده جدید برای شب بله برون که یکی از انواع مدل لباس بله برون جدید است، به شما پیراهن‌های مجلسی آستین‌دار و بلند را پیشنهاد می‌دهیم. لباس مجلسی جدید مناسب بله برون را می‌توانید با انواع توربان و کلاه حجاب جهت پوشش موها ست‌کنید و یک استایل عروس پوشیده شیک و خاص را رقم بزنید. لباس شیک بلند و پوشیده را می‌توانید به‌راحتی با انواع کفش‌های پاشنه‌دار و نیم‌ست جذاب باتوجه‌به رنگ لباس، ست کنید.

جمع‌بندی

در مراسم و جشن بله برون انتخاب مدل لباس بله برون جدید باتوجه‌به تنوع در انواع ست‌ها و مدل‌ها، دست عروس خانم‌ها را کاملاً باز گذاشته است. برای اینکه لباس شیک و جدید انتخاب کنید و در مراسم خود استایل خاصی را رقم بزنید، لازم است نکات انتخاب و خرید لباس را که در بالا گفته شده رعایت کنید. همچنین می‌توانید بر روی پلتفرم اینستاگرام از پیج مزون‌های مختلف به‌خصوص پیج مزون شقایق تفرشی دیدن کنید و ایده بگیرید. فروشگاه شقایق تفرشی ارائه‌دهنده انواع لباس‌های شیک و خاص برای مراسمات بله برون، عقد و عروسی است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.