مجله عروس

لباس مناسب مراسم بله برون

انواع لباس مناسب بله برون و نامزدی

بله برون مراسمی است که بعد از جلسات خواستگاری و آشنایی دو خانواده برگزار می‌شود و به‌منظور گرفتن بله رسمی از عروس، آشنایی بیشتر بزرگ‌ترهای فامیل عروس و داماد با یکدیگر و همچنین گذاشتن قول و قرارهای ازدواج، برگزار می‌گردد، پوشیدن لباس مناسب و شیک، یکی از دغدغه‌های عروس و داماد در این شب است، اگرچه انتخاب لباس مناسب بله برون کار چندان دشواری نیست و نیازمند داشتن اطلاعات کمی درباره مد و زیبایی است تا بتوان لباس دلخواه را انتخاب کرد. ما در مزون شقایق تفرشی در ادامه به شما برای داشتن یک انتخاب مطلوب کمک می‌کنیم.

لباس اورال چیست؟

معرفی لباس اورال

رنگ لباس مناسب مراسم بله برون

در آیین‌ها و مراسم های شادی، بهتر است از لباس‌های رنگ شاد استفاده کنید. از طرفی نیازی نیست همه لباس‌های شما، رنگ شاد باشد و پوشیدن حداقل یک لباس روشن از بین شومیز، شلوار، تاپ و یا حتی کفش، استایل شما را زیباتر می‌کند. انتخاب لباس‌های رنگ روشن نشان‌دهنده اعتمادبه‌نفس شماست، ازاین‌ رو  لباسی که انتخاب می‌کنید بهتر است قرمز، زرد، صورتی، زرشکی، آبی، بنفش و … باشد و از پوشیدن لباس‌های رنگ تیره در این شب خودداری کنید. توصیه ما به شما، رنگ سفید است. بعدازاین رنگ‌ها سه رنگ آبی، گلبهی و طلایی را پیشنهاد می‌کنیم.

انوع لباس مناسب مراسم بله برون

انواع مدل لباس بله برون
پیراهن مجلسی، شومیز دامن، شومیز شلوار

هر خانمی برای لباس مناسب بله برون خود، حق انتخاب‌های متفاوت و زیادی دارد و طبق سلیقه شخصی، لباس خود را انتخاب می‌کند و در حقیقت همین تفاوت در سلیقه-ها است که باعث می‌شود یک خانم در شب مراسم خود متفاوت و خاص باشد؛ نوع پوشش و لباس هر فرد شاخصه‌ای است که در برخورد با افراد دیگر، سرنوشت‌ساز است و تعیین‌کننده رفتار دیگران با اوست، به همین منظور در ادامه با انواع لباس مناسب بله برون آشنا می‌شویم:

لباس‌های مجلسی کوتاه

لباس مجلسی کوتاه
لباس مجلسی کوتاه مناسب بله برون

لباس‌های مجلسی کوتاه جزء لباس‌های مراسم بله برون هستند که در جشن‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند، این مدل لباس که تعادل مطلوبی در اندام و استایل شما ایجاد می‌کند، برای مراسم کوچک و رسمی خانه مناسب است، برای تهیه انواع لباس‌های مجلسی کوتاه پیشنهاد ما به شما، پیراهن‌های کوتاه با بالاتنه دکلته و آستین تزیینی پردار با پارچه خاص و کار شده، پیراهن‌های عروسکی فانتزی گل‌دار، پیراهن‌های ساده با پارچه خاص یا پیراهن‌های یقه طرح‌دار و… است.

لباس فرمالیته

معرفی لباس فرمالیته

کت‌ و شلوار

یکی دیگر از انواع لباس مناسب بله برون کت‌ و شلوار است. طرح‌ها و شکل‌های مختلف کت‌وشلوار در رنگ‌های مختلف، یک انتخاب مناسب برای یک مراسم بله برون رسمی است. اگر دارای اندام کشیده و وزن متعادلی هستید؛ پوشیدن کت و شلوار در شب بله برون خود یک انتخاب فوق جذاب است. کت ‌و شلوار سفید یک انتخاب شیک و فاخر برای شب بله برون است و جذابیت ظاهر و استایل شما با این انتخاب چندبرابر می‌شود.

کت و دامن‌های کوتاه و بلند

کت و دامن‌های کوتاه و بلند از دیگر  انواع لباس مناسب بله برون هستند. این مدل لباس برای عروس‌هایی که اضافه‌وزن دارند و سایز بزرگ هستند، مناسب‌تر است و استایل آن‌ها را شیک و زیباتر می‌کند، انواع و اقسام مدل‌های کت وجود دارد که در طرح یقه متفاوت هستند، انواع یقه کت، یقه ساده، یقه انگلیسی، یقه هفت، یقه آمریکایی، یقه‌گرد، یقه کرواتی، یقه دیپلمات و…است که هر فرد طبق سلیقه خود می‌تواند مدل کت دلخواه را تهیه کند، در انتخاب کت‌ودامن، توجه به اندام و استایل از اهمیت بالایی برخوردار است، این موضوع برای خانم‌هایی که اضافه‌وزن دارند اهمیت بیشتری دارد. مثلاً باید دامن‌هایی را انتخاب کنند که رانشان را کوچک‌تر نشان دهد، دامن‌های خط دار گزینه مناسبی هستند.

انواع مدل لباس عقد

بهترین لباس های مناسب مراسم عقد

لباس‌های مجلسی بلند

از دیگر انواع لباس مناسب بله برون لباس‌های مجلسی بلند هستند و برای مراسم‌های خاص و مجلل و جشن‌ها گزینه مناسبی نیز می‌باشند. ازاین‌رو اگر مراسم بله برون مجللی دارید، بهتر است از این نوع لباس‌ها استفاده کنید، پوشیدن لباس‌های بلند مجلسی و دنباله‌دار برای داخل منزل اصلاً پیشنهاد مطلوبی نیست و باعث کاهش جذابیت استایل شما می‌شود. درصورتی‌که مراسم بله برون خود را در سالن می‌گیرید لباس بلند بپوشید، پارچه‌های ساتن، تور، مخمل، لمه، ابریشم و حریر از جمله پارچه‌های مناسب لباس‌های بلند مجلسی هستند که در رنگ و مدل‌های مختلف دوخته و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند، از بین این مدل لباس ها که لباس مناسب بله برون نیز هستند، لباس حریر با رنگ‌های ملیح مثل سفید و صورتی انتخاب شیک و فوق‌العاده‌ای برای شب بله برون است و باعث ظریف‌تر نشان داده شدن اندام و ظاهر شما می‌شود، مد روز طرف‌دار لباس‌های ساده و بدون آلایش است و امروزه اکثر افراد در مراسم‌های مختلف لباس‌های ساده‌تر را انتخاب می‌کنند، لباس‌های ساده بلند در مدل‌های مختلف و رنگ‌های متفاوت و متناسب با تم مراسم بله برون خود بسیار خاص هستند از این رو در انتخاب لباس مناسب بله برون، به مد روز هم دقت کنید.

لباس‌های پوشیده

لباس مناسب بله برون پوشیده
لباس های پوشیده مناسب مراسم بله برون و نامزدی

یکی دیگر از انواع لباس‌ مناسب بله برون، لباس‌های پوشیده هستند، کسانی که تمایل به حفظ حجاب خود دارند می‌توانند با یک پوشش محجبه در کنار جذابیت، وقار خود را هم حفظ کنند، لباس‌های بلند آستین‌دار مجلسی، در طرح‌های مختلف و جنس‌های متفاوتی همچون ساتن، مخمل و لمه، یکی از پیشنهاد‌های ما برای یک لباس پوشیده‌ است، لباس‌های کوتاه عروسکی آستین‌دار در کنار ساپورت از دیگر لباس‌های پوشیده است.

توربان چیست؟

معرفی توربان حجاب

انتخاب لباس مناسب مراسم بله برون باتوجه‌به استایل و اندام

در انتخاب هر لباسی باید به فرم اندام توجه ویژه‌ای داشت. این مسئله هنگامی که قرار است بهتر از همیشه به نظر برسید مهم‌تر می‌شود. از این رو گاهی شما می‌توانید با ایجاد یک تغییر کوچک، اندام خود را بی نقص و زیباتر نشان دهید؛ اگر فرد خیلی لاغری هستید، لباس‌های پف‌دار و چین‌دار انتخاب خوبی برای شما خواهد بود، اگر کمر باریکی دارید لباس‌های مجلسی کمربند دار مناسب شما هستند، یا اگر بالاتنه درشت‌تری دارید، از لباس‌هایی با بالاتنه تیره‌تر استفاده کنید.

انواع لباس مناسب بله برون
کت و شلوار نامزدی و لباس اورال نامزدی

سخن آخر

ازدواج بخش مهمی از زندگی هر فرد است. یکی از مراحل ازدواج، بله برون است که طی آن خانواده‌ها و بزرگ‌ترهای فامیل با یکدیگر آشنا می‌شوند. ازاین‌رو خوب به‌نظرآمدن و درخشیدن در این شب، بسیار مهم است؛ بنابراین در کنار آرایش خوب مو و صورت، انتخاب لباس مناسب هم بسیار مهم است. لباسی که منطبق با استایل شما باشد و شخصیت شما را به‌درستی جلوه دهد. ما در این مطلب در مورد انواع لباس مناسب بله برون توضیح دادیم، شما می‌توانید طبق سلیقه شخصی خود اقدام به خرید کنید، مزون لباس بله برون شقایق تفرشی هم می‌تواند شما را در خرید انواع لباس از مزون‌های معتبر راهنمایی کند و نکات مهمی را در خرید لباس مجلسی یادآور شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.