مجله عروس

شومیز دامن خواستگاری

شومیز دامن خواستگاری

انتخاب لباس برای خواستگاری معمولا از سخت‌ترین انتخاب‌های عروس خانم‌ها است. چرا که نوع لباس پوشیدن در اولین دیدار رسمی خواستگاری اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از انواع لباس‌های پیشنهادی برای خواستگاری، شومیز دامن است. از همین‌رو در ادامه این مقاله از مزون لباس خواستگاری شقایق تفرشی به برخی از ویژگی‌های یک شومیز دامن خواستگاری مناسب اشاره می‌کنیم.

شومیز دامن دخترانه

شومیز دامن دخترانه
ست شومیز آبی و دامن سفید دخترانه

برای انتخاب یک شومیز دامن خواستگاری، باید به سلیقه‌ها و ویژگی‌های فیزیکی خودتان دقت کنید. نکته‌ی بسیار مهم این است که نباید انتخاب شما یک شومیز دامن دخترانه تنگ و چسبان، جلف و غیر رسمی باشد. هم‌چنین بهتر است از انتخاب رنگ‌هایی مثل قهوه‌ای و مشکی پرهیز کنید؛ اما انتخاب یک شومیز دامن دخترانه باوقار، با رنگ‌های روشن و ملایم می‌تواند پسندیده باشد.

شومیز طرح دار

شومیز دامن طرح دار
ست شومیز طرح دار آبی با دامن طرح دار سفید

شومیز دامن‌های دخترانه، انواع مختلفی دارند. یکی از تفاوت‌هایی که شومیزها با هم دارند، در طرح‌های پارچه‌هایی است که استفاده می‌شود. شما می‌توانید شومیز طرح‌ دار انتخاب کنید و دامن را با رنگ زمینه‌ی شومیز ست کنید.

شومیز ساده

شومیز دامن ساده
ست شومیز ساده و دامن طرح دار مشکی

یکی دیگر از انتخاب‌های شما می‌تواند شومیز ساده باشد. ممکن است از طرح‌های شلوغ، خوشتان نیاید و دوست داشته باشید هم شومیز و هم دامن، ساده باشد. در این صورت می‌توانید دو رنگ متفاوتی که با هم ترکیب خوبی پیدا می‌کنند، انتخاب کنید.

شومیز و دامن طرح دار

شومیز دامن طرح دار
ست شومیز دامن طرح دار رنگ طوسی

ممکن است دامن‌های طرح‌دار بیشتر توجه شما را جلب بکند. در این صورت شما می‌توانید دامن مورد نظر خود با طرح دلخواه را تهیه کنید و برای شومیز، از رنگی متناسب با زمینه‌ی طرح دامن استفاده کنید. در صورتی که دامن را طرح‌دار انتخاب می‌کنید، بهتر است شومیز شما بدون طرح و ساده باشد.

انواع ست لباس با شومیز مناسب خواستگاری

در انتخاب شومیز دامن خواستگاری، باید به اصولی دقت کنید. برای مثال لباس‌های دکلته، تاپ، دامن کوتاه، گیپوری یا لباس‌های پر زرق و برق و با رنگ جلف و جیغ، را توصیه نمی‌کنیم. بعد از پوشیدن شومیز خواستگاری، از آرایش ملایم و عطرهای خیلی ملایم آن هم به میزان کمی، استفاده کنید. هم چنین استفاده از جواهرات پر زرق و برق و چشمگیر، چندان توصیه نمی‌شود.

کت و دامن خواستگاری

کت دامن خواستگاری
ست شومیز کت و دامن مناسب خواستگاری

اگر می‌خواهید که استایلی پوشیده داشته باشید، ترکیب دامن بلند و کت، می‌تواند استایل مناسب و شیکی باشد که هم استایل شما را رسمی نشان می‌دهد و هم در خوش‌فرم نشان‌ دادن اندام شما نقش دارد. البته می‌توانید ترکیب دامن کوتاه با جوراب شلواری و کت را هم امتحان کنید. این پوشش مخصوصا برای زمانی که خواستگاری، بسیار مناسب است.

شومیز شلوار برای خواستگاری

شومیز شلوار خواستگاری
ست شومیز صورتی شیک با شلوار سفید

اگر می‌خواهید برای مراسم خواستگاری خود، شومیز شلوار را انتخاب کنید، لازم است به نکاتی توجه کنید. شومیز و شلوار خود را ساده انتخاب کنید. از پوشیدن شومیز خاص و عجیب غریب، خودداری کنید. از شومیز شلوار بدن‌نما و باز پرهیز کنید. هم‌چنین از پوشیدن شلوارهای خیلی چسبان و تنگ خودداری کنید. شلواری که انتخاب می‌کنید نباید خیلی گشاد و یا خیلی تنگ باشد. شلوار راستایی که گشاد و تنگ نیست، مناسب‌تر است. برای جذاب شدن استایلتان، از یک کمربند روی شلوار استفاده کنید.

شومیز دامن خواستگاری

شومیز دامن خواستگاری
ست شومیز دامن شیک گل دار

برای افرادی که پایین‌تنه درشت تری دارند، دامن میدی آزاد، انتخاب مناسب‌تری است. افرادی که بالا تنه‌ی درشتی دارند، پیشنهاد می‌کنیم لباس‌های بالاتنه تیره را امتحان کنند. این افراد نباید از شومیزهای چین‌دار و پلیسه‌ای استفاده کنند. پوشیدن شومیز بلند با شلوار، باعث می‌شود که بالاتنه‌تان کشیده‌تر نشان داده شود. همچنین برای کسی که پایین تنه درشتی دارد، استفاده از شلوارهای یک‌سره آزاد پیشنهاد می‌شود. برای کمرباریک‌ها، لباس‌های کمربند دار برای خوش فرم به نظر آمدن آن‌ها، توصیه می‌شود.

شومیز دامن کوتاه

شومیز دامن کوتاه
ست شومیز با دامن کوتاه زیر زانو

یکی از مدل‌های شومیز دامن خواستگاری، استفاده از دامن کوتاه است. بهتر این است که برای مراسم خواستگاری، از دامن کوتاه استفاده نکنید. اما اگر مدل شومیز شما به گونه‌ای بود که دامن کوتاه را مناسب دیدید، از ساپورت یا جوراب استفاده کنید. هر چه لباس خواستگاری پوشیده‌تر باشد، بهتر است حتی اگر شما و خانواده شما، اعتقاد مذهبی نداشته باشند. بهتر است این‌طور لباس‌ها را برای مراسمات بعدی مثل بله برون و نامزدی، انتخاب کنید.

شومیز دامن کلوش

شومیز دامن کلوش
ست شومیز دامن کلوش رنگ سبز مناسب شب یلدا

در کنار انواع مدل‌های شومیز دامن خواستگاریکه در بازار موجود است، شومیز دامن کلوش از انتخا‌ب‌های دیگر افراد برای خواستگاری می‌تواند باشد. باتوجه به این‌که دامن کلوش، راحت است و به خاطر میزان پارچه‌ای که استفاده می‌شود، چین‌دار است، می‌تواند انتخاب خوبی برای خواستگاری باشد. این مدل از شومیز دامن خواستگاری یکی از مدل‌هایی است که به تازگی هم مد شده و طرفداران زیادی دارد.

شومیز دامن برای خواستگاری نی نی سایت

نی نی سایت برای کمک به انتخاب بهتر شما، فرصت تبادل نظر را فراهم کرده است. شما می‌توانید با دیگر کاربران درباره شومیز دامن خواستگاری مناسب خودتان صحبت کنید. وقتی شما نظرات گروهی از افراد را بخوانید، خواه ناخواه، به مزایا و معایب هر انتخاب، آگاه می‌شوید. بعد از آن می‌توانید تصمیم بهتری برای خرید شومیز دامن مناسب خواستگاری بگیرید.

خرید شومیز دامن خواستگاری

شما می‌توانید شومیز دامن خواستگاری مناسب خودتان را از راه‌های مختلفی تهیه کنید. سایت مزون شقایق یکی از جاهایی است که با خیال راحت می‌توانید لباس خواستگاری مورد نظر خود را سفارش دهید و از هزینه‌های رفت و آمد به مراکز خرید و هم‌چنین زمان، صرفه‌جویی کنید. هم‌چنین می‌توانید در صورت تمایل از مراکز خرید و مزون‌های نزدیک به محل زندگی خودتان بازدید کنید. اگر چه شما می‌توانید با دیدن مدل‌های شومیز دامن‌های متفاوت، مدل دلخواه‌خودتان را پیدا کرده و به خیاط ماهری سفارش دوخت آن را بدهید.

سخن آخر

انتخاب لباس برای خواستگاری، یکی از انتخاب‌های مهم است. از جمله انتخاب‌های بروز برای مراسم خواستگاری، شومیز دامن است. در این مقاله تلاش کردیم درباره هر کدام از انواع شومیز دامن خواستگاری به اجمال صحبت کنیم تا به شما در انتخاب بهتر، کمک کند.برای خرید لباس عروس به صفحه دسته بندی ما مراجعه کنید

آخرین مطالب وب سایت مزون شقایق تفرشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.