مجله عروس

بهترین اکسسوری های عروس

بهترین اکسسوری های عروس

اگر قصد دارید که در شب عروسی‌تان بدرخشید باید زیباترین و مناسب‌ترین اکسسوری عروس را با لباس عروستان ست کنید. در این مقاله به معرفی بهترین اکسسوری عروس که می‌توانید در مراسم عروسی استفاده کنید، پرداختیم. در ادامه با ما همراه باشید.

اکسسوری عروس چیست؟

اکسسوری عروس چیست؟
لیست اکسووری های عروس

لوازم جانبی عروس که در حد لباس عروس از اهمیت بالایی برخوردار هستند را، اکسسوری عروس می‌نامند. طراحان مد و لباس به‌خوبی می‌دانند که کوچک‌ترین اکسسوری ولی متناسب با استایل افراد، می‌تواند در ظاهر کلی آن‌ها بسیار مؤثر باشد؛ بنابراین اکسسوری های عروس نیز روی ظاهر عروس تأثیر فوق‌العاده‌ای خواهند داشت و با انتخاب درست می‌توان عروس خانم را زیباتر کرد. در ادامه از مجله عروس شقایق تفرشی به معرفی بهترین اکسسوری‌های عروس خواهیم پرداخت.

تاج و تل عروس

تاج و تل عروس
تاج و تل عروس یکی از جذاب ترین اکسسوری ها است

تاج و تل عروس از گذشته‌های دور تاکنون، عضو اصلی اکسسوری های عروس بوده است و امروزه نیز در بسیاری از فرهنگ‌های جهان حتی در ایران، عروس‌ها باید به هنگام ازدواج از تاج و تل استفاده کنند. انتخاب درست تاج و تل، ظاهر عروس را بسیار زیبا خواهد کرد.

رنگ تاج و تل انتخابی شما باید با لباس عروس و رنگ پوستتان ست شود. اگر صورت باریک و کوچکی دارید، بهتر است که از تاج‌های کوچک استفاده کنید. در مقابل اگر صورت کشیده یا توپری دارید، به سراغ تاج‌های بزرگ‌تر بروید.

اکسسوری عروس برای افرادی که مراسمشان در محیط‌های باز مانند باغ یا ساحل برگزار می‌شود، بهتر است که طبیعی باشد، مانند تاج گل و تل‌های طبیعی. ترکیب موهای بلند در کنار تاج گل طبیعی، ظاهری فوق‌العاده و جذاب به شما هدیه خواهد داد.

دستبند عروس

اکسسوری عروس دستبند
انواع دستبند مناسب عروس

یکی دیگر از انواع اکسسوری عروس، دستبند است که به‌صورت طبیعی با گل و یا از طلا و سایر فلزات ساخته شده است و زیبایی عروس را دوچندان می‌کند. میان انواع دستبند، امروزه دستنبد گل عروس طرف‌داران بسیاری پیدا کرده است. این دستبند با ترکیب چند گل زیبا ساخته می‌شود و به دور مچِ دستِ عروس بسته خواهد شد. 

دستبند گل عروسی، برای ساقدوش‌های عروس نیز گزینه‌ی مناسبی است.

اگر در میان انواع اکسسوری عروس از دستبند گل استفاده کردید، سایر اکسسوری های خود را نیز طبیعی انتخاب کنید تا ظاهرتان جذاب و زیباتر شود.

سرویس طلا و جواهر

سرویس طلا و جواهر عروس
سرویس طلا عروس

سرویس طلا و جواهر یکی از اصلی‌ترین انواع اکسسوری عروس محسوب می‌شود که در ایران نیز از توجه ویژه‌ای برخوردار است. انواع سرویس طلا و جواهر می‌تواند استیل عروس را شیک و جذاب‌تر نماید. البته باید در انتخاب این سرویس به متناسب بودن آن با لباس عروس و سایر اکسسوری‌های عروس دقت نمایید.

گوشواره

گوشواره عروس
گوشواره عروس

گوشواره یکی از مهم‎ترین جواهرات روز عروسی محسوب می‌شود که با زیباتر نشان‌دادن فرم صورت موجب جذابیت بیشتر استایل عروس خواهند شد. در هنگام خرید گوشواره باید اکسسوری عروس مناسبی را انتخاب کنید که سلیقه شخصی شما را نشان دهد.

انگشتر

انگشتر عروس
انگشتر عروس

انتخابِ انگشتر مناسب می‌تواند استایل شما را جذاب و زیباتر کند. در بین انواع انگشترهای طلا و … انگشترهای طبیعی نیز می‌توانند متناسب با دیگر اکسسوری عروس منتخب شما، زیبایی منحصربه‌فردی به دستان شما بدهند. این نوع انگشترها برای روز فرمالیته ایده بسیار مناسبی هستند.

گردنبند

گردنبند عروس
گردنبند عروس

گردنبند یکی از مهم‌ترین انواع اکسسوری عروس، محسوب می‌شود. عروس خانم‌های جوان متناسب با سلیقه خود از انواع گردنبندهای ظریف و یا پر زرق‌وبرق  و یا گردنبند ست سرویس طلای خود در مراسم عروسی‌شان استفاده می‌کنند. گردنبند، زیبایی خاصی به ظاهر و استایل عروس می‌دهد و نبود آن نیز در استایل عروس بسیار نمایان خواهد شد.

سرویس‌های غیر از طلا و جواهر

اکسسوری عروس
اکسسوری های عروس

ست‌ها و سرویس‌های غیر از طلا و جواهر امروزه در میان عروس خانم‌های جوان طرف‌داران بسیاری پیدا کرده است. این ست‌ها در طرح، رنگ و مدل‌های مختلف متناسب با سلیقه همه افراد در بازار موجود هستند. و به دلیل تنوع طرح و قیمت گزینه مناسبی برای اکسسوری عروس محسوب می‌شوند.

اکسسوری های جدید عروس

از جمله اکسسوری های جدید عروس می‌توان به گیره موی عروس اشاره کرد که امروز از آن به‌جای تاج و یا تل عروس استفاده می‌شود. عروس‌هایی که به دنبال داشتن استایل‌های مدرن و جدید هستند، بیشتر به دنبال اکسسوری های جدید می‌روند.

تور عروس

تور عروس
تور عروس

یکی از مهم‌ترین اکسسوری های عروس، تور سر است که متناسب با لباس عروس انتخاب می‌شود. در انتخاب تور به نکات زیر دقت کنید:

  • اگر لباس عروس شما دارای پنل کار شده در قسمت پشتی لباس باشد، باید تور انتخاب شده به‌گونه‌ای باشد که روی پنل قرار نگیرد و تا بالای پنل باشد. اگر تور شما بلند و شفاف باشد که پنل به‌راحتی از داخل آن خودنمایی کند نیز، استایل شما جذاب خواهد شد.
  • برای لباس عروس‎های ساده، تور کار شده را انتخاب نمایید.
  • به سبک مجلسی، اسپورت و یا ساحلی بودن لباس عروس و جنس پارچه آن در انتخاب تور نیز توجه کنید.
  • با لباس عروس یقه‌بسته‌ی کار شده، تورِ سرِ عروسِ خیلی کوتاه ست کنید.

توربان

یکی دیگر از اکسسوری های مناسب مراسم عروسی توربان است. این اکسسوری فقط موزد پسند افرادی خاص قرار دارد که البته ظاهر شیک و جذابی به عروس خانم‌های جوان و خاص پسند می‌دهد.

کلاه عروس

کلاه عروس
کلاه عروس مزون شقایق تفرشی

بعضی از انواع لباس عروس را می‌توان با کلاه ست کرد. استفاده از کلاه در استایل عروس از گذشته‌های دور تاکنون مرسوم بوده و طرف‌داران بسیاری دارد. استفاده از کلاه، علاوه بر افزایش جذابیت عروس، تا حدودی موهای شما را نیز می‌پوشاند که برای مراسم‌های مختلط گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

دستکش

دستکش عروس
دستکش عروس

امروزه از دستکش‌های سفید و یا شیری رنگ که از جنس تور یا ساتن ساخته شده‌اند و با مروارید و سنگ طراحی شده باشند در مراسم­های عروسی استفاده می‌شود. انواع دستکش عروس در سایزهای کوتاه تا مچ و بلند، در بازار موجود هستند که موردتوجه بسیاری از عروس خانم‌های جوان قرار می‌گیرند.

ساعت

ست ساعت عروس و داماد یکی از زیباترین انواع اکسسوری عروس محسوب می‌شود که علاوه بر ایجاد استایل شیک و مدرن، مدیریت زمان را نیز از دست آن‌ها خارج نخواهد کرد. انواع ساعت با بندهای فلزی یا چرمی و حتی ساعت‌های نقره در رنگ‌های متنوع متناسب با استایل شما در بازار موجود است.

دسته گل عروس

بهترین دسته گل عروسی

معرفی بهترین دسته گل های عروسی

جمع‌بندی

ما در این مقاله به معرفی بهترین اکسسوری عروس که می‌توانید در مراسم عروسی استفاده کنید، پرداختیم. با مطالعه این مطلب از مزون شقایق تفرشی انتخاب اکسسوری متناسب با استایلتان آسان‌تر خواهد شد.برای خرید اکسسوری عروس از مزون شقایق تفرشی میتوانید از طریق وب سایت، پیج اینستاگرام و مراجعه حضوری با هماهنگی قبلی اقدام فرمایید. از این که ما را تا انتهای مطلب همراهی کردید، سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.