مجله عروس

خرید و انتخاب انواع مدل تور عروس 1402

خرید انواع مدل تور عروس

یکی از انواع اکسسوری و آیتم‌های جدانشدنی از لباس عروس، تور عروس است که یک اکسسوری مهم برای تکمیل لباس عروس محسوب می‌شود. مدل تور عروس تأثیر بسیاری در تکمیل زیبایی و شکوه لباس عروس دارد. امروزه باتوجه‌به تنوع موجود در لباس عروس، انواع مدل تور عروس با طرح‌ها و اندازه‌های مختلف با تزئینات خاص طراحی و دوخته می‌شود. قیمت هر مدل تور عروس باتوجه‌به طرح و اندازه آن متفاوت است.

انواع مدل تور عروس

انواع طرح ها و مدل‌های تور عروس | انواع مدل تور عروس
جدیدترین مدل‌های تور عروس در کالکشن مزون شقایق تفرشی

در انتخاب از میان انواع مدل تور عروس باید به این نکته توجه داشته باشید که آنچه نقش تعیین‌کننده در مدل تور عروس دارد در قدم اول مدل لباس عروس است که انتخاب می‌کنید. به همین دلیل باید اطمینان داشته باشید که از میان انواع مدل تور عروس کدام یک با مدل لباس‌عروس شما هماهنگ می‌شود. سلیقه در این قسمت مرحله دوم محسوب می‌شود. در ادامه به انواع مدل تور عروس پرداخته‌ایم.

مدل تور عروس پرنسسی

انواع مدل تور عروس پرنسسی
انتخاب انواع مدل تور عروس پرنسسی برای عروس خانم‌های جوان

در میان انواع مدل تور عروس، مدل تور عروس پرنسسی یکی از زیباترین و مجلسی‌ترین نوع تور عروس است. این مدل به‌عنوان بلندترین و رسمی‌ترین مدل تور عروس محسوب می‌شود و بیشتر برای مدل لباس عروس کلاسیک استفاده می‌شود. تور عروس پرنسسی یا سلطنتی، معمولاً روی زمین قرار می‌گیرد و بهترین انتخاب برای استفاده در عکس‌های آتلیه‌ای است.

اگر مدل لباس‌عروس شما بسیار کار شده است و تزئینات زیادی دارد، بهتر است از مدل‌های ساده و بلند تور پرنسسی یکی را انتخاب کنید تا زیبایی لباس شما به چشم بیاید. اما نکته مهم در انتخاب این مدل زیبا این است که باتوجه‌به بلندی و اینکه روی زمین قرار می‌گیرد، بهتر است فقط برای عکاسی از آن استفاده کنید و یک تور اضافه کوتاه‌تر نیز داشته باشید.

همچنین بخوانید: لباس عروس ایرانی جدید ۱۴۰۲

مدل تور عروس ایرانی

طرح‌های متنوع انواع مدل تور عرئس
انواع مدل تور عروس از مهم‌ترین اکسسوری‌های استایل عروس‌خانم‌ها

مدل تور عروس ایرانی از قدیم نشان‌دهنده حجب و حیای عروس بوده‌ است. اما امروزه باتوجه‌به تنوع زیادی که در انواع مدل تور عروس به وجود آمده است، مدل‌ تور عروس فانتزی شده است و صرفاً برای زیباتر نشان‌دادن شینیون و مدل مو استفاده می‌شود. مدل تور عروسی که شما انتخاب می‌کنید باید کاملاً با مدل لباس عروس هماهنگ باشد تا جلوه لباس شما را بهتر و زیباتر نشان دهد. در انتخاب مدل‌های تور عروس می‌توانید از میان تورهایی انتخاب کنید که تزئینات و دست‌دوز روی آن‌ها دوخته شده است، البته این مدل‌ها را باید باتوجه‌به مدل لباس‌عروس ساده انتخاب کنید تا جلوه بهتری داشته باشد.

مدل تور عروس عربی

بهترین انواع مدل تور عروس
برای خرید بهترین انواع مدل تور عروس به طرح لباس خود توجه کنید.

امروزه باتوجه‌به زیبایی و جلوه خاصی که انواع مدل تور عروس به استایل عروس‌ خانم‌ها می‌بخشد، طراحان مد عربی دست به طراحی و تولید مدل لباس عروس پوشیده و در کنار آن مدل تور عروس عربی زده‌اند. این مدل‌های تور، تاج و تل عروس عربی طراحی و تزئینات بسیاری دارند و با انواع مروارید و کریستال تزئین شده‌اند که ترکیبی جدید از تور عروس و تاج هستند. در بیشتر این مدل‌ها انواع سنگ‌دوزی‌ها، نوارهای مرواریدی و دانتل به شیک‌بودن و زیبایی تور عروس کمک بسیاری می‌کند.

عکس تور عروس جدید و شیک

اهمیت انواع مدل تور عروس
تأثیرگذاری و اهمیت انواع مدل تور عروس در استایل عروس

زمانی که به دنبال انتخاب مدل لباس عروس زیبا و شیک هستید، بهتر است به همان میزان نیز در انتخاب انواع مدل تور عروس حساسیت نشان دهید. برای اینکه بهتر متوجه شوید چه مدل تور عروسی به لباس شما می‌آید، بهتر است ابتدا از میان عکس تور عروس جدید و شیک همه مدل‌ها را بررسی کنید. به‌طورکلی در میان مدل‌های تور عروس، مدل تور عروس تا زانو که نسبتاً بلند است انتخاب بسیار خوبی است. بلندی این مدل تور عروس تا زیر زانوی شما و بالاتر از مچ پاها است. اندازه و قد این مدل تور عروس به شما ظاهری شیک و دراماتیک می‌دهد و ظرافت و زیبایی شما و مدل لباس‌عروس شما را بیشتر و بهتر نشان می‌دهد.

تور سر عروس کریستالی

انواع مدل تور عروس کریستالی
زیبایی و درخشندگی بیشتر عروس‌خانم‌ها با انواع مدل تور عروس

یکی از زیباترین انواع مدل تور عروس که می‌توانید با انواع لباس عروس ست کنید تور سر عروس کریستالی است. در میان همه مدل‌های تور این مدل زیبایی و جلوه بیشتری دارد و به دلیل تزئین شدن با کریستال‌های براق، درخشش بسیار چشمگیرتری دارد. مدل تور عروس کاتدرال تزئین‌شده با کریستال یکی از بهترین انتخاب‌ها است که شما را در تالار و مراسم عروسی درخشنده‌تر و زیباتر نشان می‌دهد. به‌طورکلی استفاده از کریستال‌های سواروسکی به مدل لباس‌عروس و تور عروس شما شکوه و جلوه خاصی می‌دهند و هر چشمی را به سمت شما برمی‌گردانند.

تور عروس پف‌دار

انواع مدل تور عروس پف‌دار
استایل روز عروسی خود را با انواع مدل تور عروس از مزون شقایق تفرشی تکمیل کنید.

تور عروس پف‌دار یکی از انواع مدل تور عروس است که باید قبل از انتخاب آن حتماً به مدل لباس عروس توجه کنید. این مدل تور عروس معمولاً هم‌قد با افراد در نظر گرفته می‌شود که انتخاب خوبی برای عروس‌هایی است که مدل‌های بلند تور عروس را دوست دارند و درعین‌حال می‌خواهند آزادی بیشتری هم داشته باشند. در انتخاب لباس عروس اگر می‌خواهید از این مدل تورها استفاده کنید توجه داشته باشید که مدل لباس عروس شما نباید دنباله داشته باشد. از مزیت‌های این مدل تور این است که با هر شینیون و مدل موی عروس به‌راحتی هماهنگ و ست می‌شود و از این بابت نگرانی نخواهید داشت.

همچنین بخوانید: محبوبیت و تنوع مدل لباس عروس آستین دار بین عروس‌های جوان

تور عروس از کجا بخرم؟

انواع مدل تور لباس عروس را از کجا بخرم؟
انواع مدل تور عروس را از مزون شقایق تفرشی بخرید.

معمولاً بیشتر عروس خانم‌ها یک سؤال و نگرانی مشترک دارند،آن هم این است که تور عروس از کجا بخرم؟ اما نگران نباشید، شما می‌توانید انواع مدل تور عروس را از مزون‌های لباس عروس باتوجه‌به مدل‌لباس عروس که قرار است انتخاب کنید، بخرید. اما در برخی آرایشگاه‌ها و سالن‌های مخصوص عروس نیز در کنار پکیج آرایش عروس، انواع مدل‌های تور عروس وجود دارد که می‌توانید متناسب با مدل شینیون و آرایش بهترین انتخاب را داشته باشید.

جمع‌بندی

تور عروس یکی از اکسسوری‌های جدانشدنی از لباس‌عروس است که به‌تنهایی جلوه لباس شما را چندین برابر می‌کند. معمولاً انواع مدل تور عروس را بر اساس مدل لباس و مدل شینیون انتخاب می‌کنند. به همین دلیل بهتر است قبل از انتخاب انواع مدل تور عروس ابتدا مدل لباس عروسی که قرار است بپوشید را بررسی کنید تا بتوانید زیباترین و خاص‌ترین مدل را انتخاب کنید. مزون شقایق تفرشی مجموعه‌ای از زیباترین و خاص‌ترین مدل‌های لباس عروس و اکسسوری عروس را برای شما فراهم کرده است. با خرید از میان انواع مدل‌های خاص زیباترین و شیک‌ترین عروس باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.