مجله عروس

انواع لباس مجلسی زنانه

انواع لباس مجلسی

لباس مجلسی نوعی لباس برای خانم‌ها است که در مهمانی‌ها و مراسم‌هایی مانند عروسی و … می‌پوشند. به این منظور لباس مجلسی یا لباس شب در انواع مدل‌ها و با رنگ‌های متنوعی در بازار وجود دارد. برای اینکه در مجلسی مرکز توجه باشید و به خوبی بدرخشید باید سعی کنید لباس مجلسی مناسب و زیبایی تهیه کنید. همچنین سعی کنید لباس شب متناسب با شخصیت و سن و سالتان انتخاب کنید. برای مثال افرادی که کم سن و سال‌تر و جوان‌تر هستند، بهتر است از لباس مجلسی کوتاه استفاده کنند. برای اینکه در خرید یک لباس مجلسی متناسب و زیبا موفق باشید، بهتر است به برخی ویژگی‌های از جمله نوع پارچه، طراحی و نوع دوخت لباس نیز توجه کنید.

انواع لباس مجلسی زنانه

لباس مجلسی زنانه
پیراهن شلوار،پیراهن قرمز و پیراهن بلند

لباس فرمالیته چیست؟

معرفی لباس فرمالیته و انواع آن

برای هر خانمی انتخاب یک مدل لباس مجلسی زنانه شیک و جدید از سخت‌ترین کارها است. لباس‌های مجلسی زنانه در انواع مدل‌های متنوع طراحی شده‌اند که با توجه به سلیقه‌ و متناسب با فرم بدن می‌توانید یک لباس مجلسی لوکس و زیبا انتخاب کنید. لباس مجلسی زنانه ساده و یا کار شده در انواع مدل‌های کوتاه، بلند، پوشیده،‌ باز، رسمی و اسپرت مطابق با مد روز طراحی شده است. زمانی که می‌خواهید با انتخاب یک لباس شب زیبا در مجلس و مهمانی به زیبایی بدرخشید سعی کنید از لباس‌هایی استفاده کنید که علاوه بر مدل خاص با پارچه‌های مجلل و براق مانند پارچه‌های لمه دوخته شده باشند. اگر برای مهمانی ظاهر ساده می‌پسندید سعی کنید لباس مجلسی زنانه‌ای که انتخاب می‌کنید با پارچه‌های ساده مانند حریر و از میان مدل‌های اسپرت باشد. یکی از زیباترین مدل‌های لباس مجلسی زنانه لباس‌های دکلته هستند که علاوه بر سادگی و شیک بودن هرگز قدیمی نمی‌شوند.

لباس مجلسی زنانه برای عروسی

لباس مجلسی زنانه مناسب عروسی
پیراهن مجلسی قرمز،اورال آبی،کت شلوار مجلسی زنانه

خرید لباس عروس

خرید جدید ترین لباس عروس از مزون شقایق تفرشی

برخی خانم‌ها در انتخاب یک لباس مجلسی زنانه برای شرکت در عروسی‌ها و تالار دچار سردرگمی شوند. معمولا انتخاب یک لباس شب مناسب جهت شرکت در مراسم عروسی از میان انواع مدل‌های متنوع لباس مجلسی بسیار سخت و دشوار است. یکی از ویژگی‌های یک لباس مجلسی زنانه برای عروسی می‌تواند بالاتنه جذب و کار شده و دامن ساده و مجلل داشته باشد. سعی کنید لباسی که انتخاب می‌کنید از پارچه‌هایی با ایستایی خوب و مجلل باشد که با ظرافت تمام دوخته شده است. در انتخاب یک لباس مجلسی مناسب برای عروسی توجه به فرم بدن و نوع آرایش و مدل مویی که قرار است داشته باشید حتما توجه کنید. برای شرکت در عروسی لباس‌های مجلسی بلند از گزینه‌های بسیار مناسب و شیکی هستند که شما را جذاب‌تر و شکیل‌تر نشان می‌دهند.

لباس مجلسی جدید

لباس مجلسی جدید
لباس مجلسی جدید مزون شقایق تفرشی با کت رو دوشی

مدل لباس شب

معرفی زیبا ترین لباس های شب

در دنیای مد و فشن هر روز مدل‌های جدیدی از لباس مجلسی و لباس شب عرضه می‌شود. بیشتر خانم‌ها دوست دارند در مهمانی‌ها لباس مجلسی جدید و مطابق با مد روز بپوشند. این روزها لباس‌های مجلسی بلند دوباره به عنوان لباس‌های مجلسی جدید و مد روز استفاده می‌شوند. از جدید‌ترین مدل‌های لباس مجلسی زنانه که این روزها بسیار ترند شده است، لباس‌های اورال مجلسی هستند که در مدل‌های مختلف طراحی و دوخته می‌شوند. لباس مجلسی اورال نوعی لباس سرهمی است که در مدل‌های اسپرت و مجلسی طراحی شده است. این مدل لباس مجلسی جدید بروزترین مدل‌ لباس‌ شب است که می‌تواند خاص‌ترین لباس برای یک مهمانی باشد.

لباس مجلسی شیک

لباس مجلسی شیک
لباس مجلسی ساده شیک رنگ آبی روشن

لباس مجلسی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف با پارچه‌هایی مجلل دوخته می‌شود تا جلوه و زیبایی شما را چندبرابر کند. یک لباس شب شیک و زیبا معمولا با انواع سنگ‌های تزئینی و شنی و منجوق و پولک تزئین شده است. در جدیدترین مدل‌های لباس شب و لباس مجلسی شیک زنانه بیشتر از پارچه‌هایی با جنس لمه، حریر و گیپور استفاده می‌شود. لباس‌های مجلسی شیک معمولا در قسمت بالاتنه با انواع سنگ‌های تزئینی و پنل‌دوزی‌های شیک و یا گیپور کار شده اند که لباس شما را فوق‌العاده مجلل و زیبا نشان می‌دهند.

لباس مجلسی بلند

لباس مجلسی بلند
مدل لباس مجلسی بلند رنگ سفید با توربان

برای زمان‌هایی که می‌خواهید در یک مراسم و مهمانی یک استایل رسمی و درعین حال شیک داشته باشید، بهتر است از یک لباس مجلسی بلند استفاده کنید. لباس‌های مجلسی بلند و لباس شب دنباله دار با پارچه‌های گیپور و لمه برای یک استایل رسمی و شیک بسیار مناسب هستند. اما اگر صرفا قصد دارید برای حفظ حجاب از لباس مجلسی بلند استفاده کنید سعی کنید لباس‌های مجلسی بلند طرح دار و حریر بپوشید. البته توجه به این نکته که لباس مجلسی بلندی که انتخاب می‌کنید متناسب با فرم اندام و نوع استایل شما باشد، بسیار مهم‌ است. همچنین در انتخاب یک لباس مجلسی بلند سعی کنید به رنگ پوست و مدل موهایتان نیر توجه کنید.

لباس مجلسی کوتاه

لباس مجلسی کوتاه جدید
لباس مجلسی کوتاه از کالکشن جدید

خرید لباس عقد

خرید بهترین لباس عقد های مزونی

لباس مجلسی کوتاه از آن مدل‌های لباس شب پر طرفدار در بین دختران و جوانان است. لباس‌های مجلسی کوتاه علاوه بر اینکه زیبایی شما را دو چندان می‌کنند، نوعی استایل اسپرت و شیک برای دختران جوان محسوب می‌شوند. لباس مجلسی کوتاه نمایانگر نوعی نشاط و شور جوانی است شما را شاداب‌تر و جوان‌تر نشان می‌دهد.

برای اینکه جذابیت بیشتری در مجلس و مهمانی داشته باشید از لباس‌های کوتاه مجلسی پرنسسی که دامن پف دار دارند استفاده کنید. یک جفت کفش پاشنه بلند ست با رنگ لباستان شیک و جذاب بودن استایل شما را تکمیل می‌کند. لباس‌ مجلسی کوتاه بیشتر برای افرادی که کمر باریک و اندام ظریفی دارند مناسب است؛ چرا که به دلیل تنگ‌تر شدن قسمت کمر، اندام را زیباتر نشان می‌دهند. لباس‌های مجلسی کوتاه در انواع و مدل‌های مختلف آستین‌دار و یا بدون آستین و دکلته با طرح‌ها و پارچه‌های بسیار زیبایی طراحی شده‌اند.

لباس مجلسی پوشیده

لباس مجلسی پوشیده
لباس مجلسی پوشیده: پیراهن،کت شلوار و شومیز شلوار

توربان چیست؟

معرفی کامل توربان حجاب

لباس مجلسی پوشیده و باحجاب از ترندهای این روزهای دنیای مد و لباس است. این نوع لباس‌های مجلسی از پرطرفدارترین مدل‌های لباس شب محسوب می‌شوند. اکثر خانم‌های ایرانی برای شرکت در مجالس و مراسم‌هابرای راحتی بیشتر ترجیح می‌دهند از لباس‌های مجلسی پوشیده استفاده کنند. یکی از انواع لباس‌های مجلسی پوشیده کت و دامن است که از کلاسیک‌ترین مدل‌های لباس مجلسی محسوب می‌شود. برای شیک بودن با یک لباس مجلسی پوشیده و بلند هم می‌توانید زیبا و لاکچری به نظر بیاید. فقط باید به رنگ و طرح و نوع دوخت لباس مجلسی دقت کنید. در مدل لباس‌های ترند و تازه رونمایی شده امسال می‌توانید مدل‌های زیبایی از لباس مجلسی پوشیده را ببینید که در عین سادگی فوق‌العاده برازنده و شیک هستند.

خرید لباس خواستگاری

بهترین مدل لباس های خواستگاری و بله برون

سخن نهایی

همانطور که گفتیم لباس مجلسی از مهم‌ترین گزینه‌های یک خانم برای رفتن به مجالس و مهمانی‌ها است. لباس‌های مجلسی زنانه در انواع مدل‌های مختلف و با توجه به سلیقه‌های متفاوت طراحی و دوخته شده‌اند. از میان تمام انواع لباس مجلسی و لباس شب، لباس اورال از لباس‌هایی است که بسیار ترند و پرطرفدار شده است. لباس اورال این روزها در طرح‌ها و سبک‌های متنوع برای هر استایل و موقعیتی طراحی شده‌اند. لباس‌های اورال مجلسی از زیباترین و خاص‌ترین مدل‌های لباس مجلسی است. با مراجعه به مزون شقایق می‌توانید برای مهمانی‌ها با خرید لباس مجلسی خاص و شیک و انواع لباس اورال استایلی شیک و خاص داشته باشید.

آخرین مطالب مجله عروس وب سایت شقایق تفرشی

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.