مجله عروس

توربان حجاب و روش بستن توربان مجلسی

توربان حجاب

توربان حجاب نوعی پوشش سر برای بانوان است که ظاهر بسیار شیک و منحصر به فردی دارد و جلوه بسیار زیبایی به چهره و استایل آنها می‌بخشد. توربان در انواع توربان عروس و توربان مجلسی وجود دارد که همانند یک کلاهی پر چین تمام موهای فرد را می‌پوشاند و در بالای پیشانی با گره‌‌های زیبایی بسته می‌شود‌. قسمت جلوی توربان اغلب با سنگ دوزی، پولک دوزی، مروارید دوزی و … تزیین می‌شود تا با انواع لباس مجلسی و لباس عروس ست شود و جلوه زیباتری پیدا کند.‌ طرح و رنگ توربان اگر متناسب با سایر لباس‌ها باشد استایل بسیار منحصربه فرد و جذابی برای فرد ایجاد می‌کند. توربان امروزه در صنعت مد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از طراحان برای پوشش سر خانم‌ها از این پوشش جذاب و شیک استفاده می‌کنند‌.‌


(فرق) توربان با‌ شال

شال و توربان هر دو از پوشش‌های سر بانوان هستند که برای پوشاندن موها از آن استفاده می‌شود‌. این دو با اینکه کاربرد یکسانی دارند، اما از لحاظ ظاهری بسیار متفاوت هستند. شال نوعی پوشش مستطیل شکل در اندازه‌های مختلف است که خانم‌ها در تیپ روزمره خود از آن استفاده می‌کنند. شال موها و دور گردن را می‌پوشاند؛ در صورتی که توربان نوعی کلاه حجاب است که فقط سر را می‌پوشاند و بنا بر نیاز کاربران تمام موها یا نیمی از آنها در آن قرار می‌گیرد. توربان برخلاف شال دور گردن را نمی‌پوشاند، پس اگر مایل به داشتن حجاب کامل هستید از لباس‌هایی با یقه ایستاده باید استفاده کنید. توربان اغلب برای مناسبت‌های مجلسی مناسب است و اغلب افراد برای حفظ حجاب و داشتن استایلی شیک، توربان مجلسی را انتخاب می‌کنند. در صورتی که شال برای استایل روزمره مناسب است و استفاده از آن روی لباس مجلسی زیبایی و جذابیت ندارد.

خرید انواع مدل توربان حجاب و توربان عروسی

روش‌ بستن توربان

روش بستن توربان عروس و مجلسی بسیار ساده است. در صورتی که آن را به درستی انجام دهید توربان بدون هیچ‌گونه تغییری تا ساعت‌ها روی موهای شما ثابت می‌ماند. روش‌های مختلفی برای بستن توربان روی موها وجود دارد که با توجه به سلیقه‌تان می‌توانید یکی از روش‌های زیر را انتخاب کنید:

  1. نخستین روش بستن توربان با کمک روسری یا دستمال سر کوچک است. نخست روسری را تا زده و از زیر موهایتان عبور دهید. حال توربان را در قسمت جلوی سر ببندید تا به یک سو متمایل شود.‌
  2. در دومین روش باید روسری را به حالت مثلثی تا بزنید و از قسمت تا زده، روسری را به صورت بر عکس روی سرتان بگذارید. حالا توربان را روی موهای‌تان گره بزنید و قسمت مثلثی را زیر آن مخفی کنید. در پایان دسته‌های روسری را با توجه به سلیقه خود شکل دهید.
  3. روش سوم بستن توربان برای مهمانی‌ها و جشن‌ها مناسب است. برای اجرای این روش اول موها را در پشت سر ببندید. موهای جلوی سر را هم به دور توربان مجلسی بپیچانید، حالا توربان را از دسته جلو سر گره بزنید.‌
  4. روش چهارم اغلب توسط کسانی که قصد پوشش کامل موی خود را ندارند استفاده می‌شود. در این روش توربان را در پشت سرتان گره بزنید و گره دوم را به شکل پاپیون درآورید. حال برای زیباتر شدن توربان و جذابیت بیشتر صورت‌تان آن را به سمت چپ یا راست متمایل کنید.
  5. آخرین روش بستن توربان بدین صورت است که آن را در یک سمت سر گره زده و دسته‌های آن را به صورت منظم دور تا دور سر خود بپیچانید و در آخر با یک گیره مجلسی زیبا آن را روی موهایتان ثابت نگه دارید.
توربان عروس
توربان عروس
تور عروس
تور عروس
توربان مجلسی عروس
توربان مجلسی عروس

توربان برای عروسی

یکی از دغدغه‌های عروس‌هایی که به حجاب پایبندند، پوشاندن موها با حفظ زیبایی استایل و صورتشان است‌. اگر شما هم این دغدغه را دارید از توربان عروس در طرح و مدل‌های مختلف استفاده کنید. با استفاده از این توربان موهای شما کاملا پوشانده شده و زیبایی لباس و صورت‌تان هم چندین برابر می‌شود‌. 

توربان از کجا بخریم؟

توربان مجلسی از کجا بخرم

اگر قصد خرید توربان مجلسی یا عروس را دارید باید به فروشگاه‌های حجاب مراجعه کنید. فروشگاه‌های حجاب بسیاری در سطح شهرها و به صورت آنلاین وجود دارند که این کالا را در تنوع بسیار بالا عرضه می‌کنند. راه آسان و مطمئن خرید توربان مراجعه به سایت حجاب خورشید است. در این فروشگاه آنلاین تنوع زیادی از توربان مجلسی و عروس وجود دارد و به راحتی می‌توانید محصول مورد نظر خود را در این فروشگاه بیابید.

توربان عروس برای عقد

اگر به دنبال یک استایل بسیار جذاب و شیک برای مراسم عقد هستید ما خرید توربان عروس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از آنجایی که مراسم عقد رسمی و به صورت مختلط است، بهترین پوشش برای پوشاندن موهایتان توربان است. توربان عروس با انواع ست‌های عقد مانند کت و شلوار، کت و دامن، لباس مجلسی و … ست می‌شود و درخشش و زیبایی شما را چندین برابر می‌کند. در زمان انتخاب توربان برای مراسم عقد به هماهنگی آن با رنگ و تزیینات لباس توجه کنید تا استایل‌تان شیک و جذاب شود. 

توربان مجلسی عقد
توربان مجلسی عقد
توربان حجاب عقد
توربان حجاب عقد
توربان عقد
توربان عقد

ست کردن توربان

توربان مجلسی یکی از اکسسوری‌‌های بسیار جذاب خانم‌هاست که به آنها در حفظ حجاب و خوش استایلی کمک می‌کند. توربان با انواع لباس‌های رسمی و مجلسی ست می‌شود‌. برای زیباتر شدن انواع لباس‌های خود با توربان نکات زیر را رعایت کنید.

توربان با شال

شال حریر و مجلسی را می‌توان به شکل‌های مختلفی زیر توربان بست و با دسته‌های آن بافت‌ها، گره‌ها و چین‌های زیبایی دورتادور توربان اضافه کرد. برای ست شدن شال و توربان حتما به تزیینات، رنگ و بافت این دو توجه کنید تا استایل شیک و جذابی پدید آورید.‌

توربان با لباس مجلسی

توربان یکی از زیباترین پوشش‌های سر برای لباس مجلسی است که در کنار حفظ حجاب به زیبایی استایل هم کمک می‌کند. توربان را می‌توان با انواع لباس‌های مجلسی حتی لباس عروس هم ست کرد. انواع مختلفی از توربان عروس و مجلسی در بازار وجود دارد که با توجه به رنگ لباس و تزیینات باید نوع مناسب را انتخاب کنید.‌

توربان مجلسی عروس
توربان مجلسی عروس
توربان مجلسی طلایی کار شده
توربان مجلسی طلایی کار شده

توربان با کت و‌شلوار

برای ست کردن توربان با کت و شلوار از توربان‌های اسپرت استفاده کنید. البته سبک کت و شلوار عقد و رنگ آن را هم در نظر بگیرید تا استایل شما جذاب‌تر شود.‌ پوشش موها با توربان اسپرت همراه با کت و شلوار قطعا سبب خاص شدن ظاهر شما خواهد شد. فقط هارمونی رنگ‌ها و سایه‌ها را از یاد نبرید.

اگر به دنبال کت و شلوار با کیفیت و قیمت مناسب می گردی سایت زینا استایلیش و شدیدا بهت پیشنهاد میکنم

خرید کت و شلوار کلاسیک

برای اطلاعات بیشتر در باره انواع توربان و کاربرد های توربان لینک زیر وارد لینک زیر شوید

انواع توربان حجاب و کاربرد های توربان

توربین عقد و عروسی
توربین عقد و عروسی
توربان عقد و عروسی
توربان عقد و عروسی
توربان مجلسی
توربان مجلسی کرم

جمع‌بندی 

توربان یکی از اکسسوری‌‌های بسیار پرطرفدار و محبوب بین بانوان است که برای پوشش و تزیین موها از آن استفاده می‌کنند. توربان در ایران اغلب همراه با لباس‌های مجلسی پوشیده می‌شود؛ از این رو انواع آن مانند توربان مجلسی و توربان عروس در طرح و رنگ‌های مختلف در بازار وجود دارد. استفاده از توربان سبب درخشش شما در مجالس مختلف می‌شود.‌ با این پوشش سر در کنار حفظ حجاب یک استایل بسیار شیک و جذاب دارید.‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.