مجله عروس

انواع لباس نامزدی برای عروس‌خانم‌ها در مزون شقایق تفرشی

انواع لباس نامزدی

یکی از زیرمجموعه‌های لباس‌های شب و مجلسی لباس نامزدی برای جشن نامزدی است. باتوجه‌به طراحی خاص و متنوع در لباس مجلسی، طبعا تنوع در انواع لباس نامزدی نیز زیاد است. بر اساس تیپ بدنی و فضای برگزاری جشن‌نامزدی عروس خانم‌ها باید لباس نامزدی مناسبی را انتخاب کنند. لباس نامزدی می‌تواند کوتاه، بلند و دنباله‌دار و پر از زرق‌وبرق باشد. پیراهن، کت‌ودامن و بلوز دامن از انواع لباس‌های نامزدی هستند که می‌توانند سبک اسپرت، مجلسی و ساده داشته باشند. در ادامه مطب از مزون شقایق تفرشی شما را با سبک و استایل لباس نامزدی آشنا می‌کنیم.

فاکتورهای مهم در انتخاب لباس نامزدی

فاکتورهای مهم برای انتخاب انواع لباس نامزدی
نکاتی که لازم است قبل از انتخاب انواع لباس نامزدی بدانید

در انتخاب انواع لباس نامزدی و لباس شب لاکچری لازم است که عروس خانم‌ها به یک سرس از فاکتورها توجه کنند. بسته به سلیقه عروس، فرهنگ و اعتقاد خانواده‌ها لباس نامزدی می‌تواند ساده یا پر از زرق‌وبرق و پوشیده یا باز باشد. بسته به اینکه فاصله بین جشن‌نامزدی و جشن عقد یا عروسی چقدر است راحت‌تر می‌توان از لباس‌های شلوغ و لاکچری استفاده کرد. فاکتورهای مهم در انتخاب لباس نامزدی عبارت‌اند از:

  • فصل و فضای برگزاری جشن‌نامزدی
  • رنگ لباس نامزدی متناسب با پوست صورت
  • فرم لباس نامزدی بر اساس فرم بدن
  • انتخاب اکسسوری و زیورآلات مناسب

انواع استایل لباس نامزدی

استایل‌های متنوع با انواع لباس نامزدی
انتخاب انواع لباس نامزدی ساده و یا لاکچری برای عروس خانم‌ها

برای انتخاب لباس مجلسی لاکچری یا لباس نامزدی ساده عروس خانم‌ها که قصد دارند در جشن خود بدرخشند؛ باید هنگام خرید لباس نامزدی به رنگ پوست و فرم بدن خود توجه داشته باشند. علاوه‌برآن بهترین لباس نامزدی برای دخترخانم‌هایی که دوست دارند، در جشن خود بدرخشند پیراهن است. در جشن‌نامزدی اگر به دنبال استایل رسمی‌تر هستید، می‌توانید ست کت‌ودامن با لباس نامزدی اورال را انتخاب کنند. در ادامه شما را با انواع استایل لباس نامزدی آشنا می‌کنیم.

لباس نامزدی دخترانه

انواع لباس نامزدی دخترانه
در انتخاب انواع لباس نامزدی دخترانه به رنگ و مدل لباس توجه کنید.

یکی از انواع مدل لباس مجلسی نامزدی دخترانه مدل پرنسسی است. عروس خانم‌هایی که فاصله بین جشن نامزدی و عقد یا عروسی آن‌ها زیاد است، به‌راحتی می‌توانند یک لباس شب لاکچری و خاص را برای مراسم نامزدی خود انتخاب کنند. پیراهن و لباس‌های مجلسی مدل پرنسسی با انواع پارچه‌های گیپور، حریر و لمه دوخت می‌شوند و براساس تیپ و فرم بدن عروس خانم می‌تواند دنباله‌دار دارای دامن با پف کم یا با پف و چین زیاد باشد.

در انتخاب لباس نامزدی دخترانه و دیگر انواع لباس نامزدی به رنگ لباس توجه داشته باشید. رنگ‌های صورتی ملیح، آبی‌ روشن، سبز و کالباسی رنگ‌های ملیح دخترانه برای لباس نامزدی هستند که در کنار اکسسوری و زیورآلات مناسب، زیبایی استایل و لباس را چندین برابر می‌کنند.

لباس نامزدی ساده ایرانی

انواع لباس نامزدی ساده ایرانی
انواع لباس نامزدی ساده ایرانی برای عروس‌خانم‌های ساده پوش

پیراهن بلند یقه دار همراه با آستین یک لباس نامزدی ساده ایرانی است که در بین عروس خانم‌ها طرف‌داران زیادی دارد. کم‌بودن زرق‌وبرق پیراهن و استفاده از پارچه ساده و شیک جلوه لباس مجلسی ایرانی را چندین برابر می‌کند. در دسته انواع لباس نامزدی ساده ایرانی، پیراهن یا لباس نامزدی ساده کوتاه را هم داریم که گزینه مناسبی برای مراسم نامزدی است. لباس نامزدی ساده کوتاه را می‌توان با توربان یا کلاه حجاب، صندل یا کفش پاشنه‌دار ست کرد و استایل جذابی را رقم زد.

لباس نامزدی شیک و پوشیده

انواع لباس نامزدی شیک و پوشیده
انواع لباس نامزدی باحجاب برای عروس‌خانم‌هایی که به پوشیدگی لباس اهمیت می‌دهند.

یکی از استایل‌های جذاب عروس خانم برای مراسم نامزدی انتخاب لباس نامزدی شیک و پوشیده است. لباس شب لاکچری علاوه‌بر زیبایی و شیک‌بودن، آستین‌دار است. برای کامل‌شدن استایل، عروس خانم در کنار لباس نامزدی شیک و پوشیده از انواع کلاه یا توربان برای پوشش موهای خود استفاده می‌کنند. اصولاً از یقه‌های بسته در دوخت انواع لباس نامزدی پوشیده استفاده می‌شود. عروس خانم‌هایی که پوشیدگی و داشتن حجاب در مراسم نامزدی برایشان مهم است، ست پیراهن‌های بلند مجلسی طرح‌دار آستین‌دار به همراه توربان حجاب را پیشنهاد می‌کنیم.

لباس نامزدی شیک و جدید

انواع لباس نامزدی شیک و جدید
رنگ‌های متنوع انواع لباس نامزدی که می‌توانید در جشن نامزدی بپوشید

لباس نامزدی شیک و جدید زرق‌وبرق بیشتری دارد و به‌صورت مدل‌دار هستند. هنگام انتخاب انواع کت و دامن‌های شیک و جدید پیراهن و لباس شب لاکچری و بلوز و دامن‌های نامزدی و اورال‌های خاص مجلسی می‌توانید هر رنگی را به جر رنگ سفید انتخاب کنید. استفاده از رنگ‌های لیمویی، صورتی و ملیح یک استایل متفاوت و شیک را رقم می‌زند و باعث درخشش شما در مراسم و جشن نامزدی می‌شود.

مدل لباس نامزدی لاکچری

انتخاب مدل لباس نامزدی لاکچری
طرح‌های لاکچری مدل لباس نامزدی در فروشگاه شقایق تفرشی

یکی از انواع لباس نامزدی مدل لباس نامزدی لاکچری است. مدل‌های لباس نامزدی لاکچری شامل مدل‌های پرنسسی و پرچین و پف‌دار است. استفاده از آستین‌های مدل‌دار چین‌دار زیبایی و جلوه این لباس‌ها را چندین برابر می‌کند. برای عروس خانم‌هایی که قدکوتاه دارند یا پایین‌تنه پری دارند لباس نامزدی لاکچری پرنسس گزینه مناسبی است. انتخاب پیراهن با یک دامن کلوش که پف زیادی ندارد همراه تزئین با پارچه کارشده در قسمت پشت گزینه‌های مناسبی برای عروس خانم‌ها در مراسم نامزدی‌اش است.

همچنین بخوانید: نکاتی که باید برای خرید لباس نامزدی اورال بدانید!

مدل لباس نامزدی جدید در تهران

انواع لباس نامزدی جدید در تهران
انواع لباس نامزدی جدید در مزون شقایق تفرشی در تهران

تنوع مدل لباس نامزدی جدید در تهران زیاد است. باتوجه‌به فعالیت مزون‌ها در شهر تهران مانند مزون شقایق تفرشی و بازارهای مخصوص فروش لباس مجلسی و نامزدی مانند شانزلیزه با طیف گسترده‌ای از انواع لباس نامزدی روبه‌رو هستید. کت و دامن‌های شیک و مدل‌دار، پیراهن‌های مجلسی لاکچری کوتاه و بلندِ پوشیده و باز و مدل‌های بلوز و دامن‌های شیک و جدید به همراه اورال‌های لاکچری، انواع لباس نامزدی هستند که به‌راحتی می‌توانید با دیدن پیچ مزون‌های تهران بر روی پلتفرم اینستاگرام به‌راحتی از مدل‌ها ایده بگیرید و حتی خرید کنید.

جمع‌بندی

هنگام انتخاب انواع لباس نامزدی برای جشن نامزدی سعی کنید که حساسیت کمتری به خرج دهید و باتوجه‌به سبک و استایل خود، تیپ و فرم بدن انتخاب درستی داشته باشید. برای اینکه در مراسم نامزدی خود مانند یک ستاره بدرخشید، می‌توانید از مزون شقایق تفرشی دیدن کنید و لباس شب لاکچری یا نامزدی دلخواهتان را سفارش دهید تا طبق سلیقه و مد روز با بهترین کیفیت برای شما آماده کنند. در فروشگاه شقایق تفرشی می‌توانید انواع اکسسوری‌های مجلسی را هم ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.