مجله عروس

تنوع طرح و مدل لباس فرمالیته عروس

مدل لباس فرمالیته عروس

فرمالیته یک اصطلاح جدید است که امروزه وارد مجالس عروسی شده است. در روز فرمالیته عروس می‌تواند مدل لباس فرمالیته عروس مدنظر خود را بپوشد و عکس‌های زیبایی را در کنار آقای داماد در مدل‌ها و مکان‌های مختلف، بدون محدودیت زمانی و نگرانی برای رسیدن نزد مهمانان، بگیرد. عروس‌ها می‌توانند در مراسم فرمالیته همان لباس مجلسی عروس خود را بپوشند یا اینکه یک مدل لباس فرمالیته عروس خاص و متفاوت انتخاب کنند. انواع مدل لباس فرمالیته عروس نباید تنگ یا گشاد انتخاب شوند. لباس‌های تنگ یا گشاد، اندام شما را نامتناسب نشان خواهند داد. در ادامه این مقاله از سایت مزون شقایق تفرشی این مقاله برای معرفی انواع مدل لباس فرمالیته عروس در کنار ما باشید.

معرفی لباس فرمالیته

معرفی مدل لباس فرمالیته عروس
طراحی مدل لباس فرمالیته عروس چگونه است؟

مدل لباس فرمالیته عروس، لباسی است که در روز فرمالیته پوشیده می‌شود تا عکس‌های زیبا و خاطره‌انگیزی را ثبت کنید. لباس فرمالیته تا حد امکان باید شبیه لباس عروس باشد تا شخصیت شما را به عنوان یک عروس نمایش دهد. بنابراین؛ می‌توان مهم‌ترین ویژگی مدل لباس فرمالیته عروس را رنگ سفید یا روشن آن دانست. البته قابل ذکر است که برخی عروس‌خانم‌های جوان، به پوشیدن لباس‌های رنگی در روز فرمالیته علاقه دارند و این موضوع کاملا شخصی است. به هر حال در هنگام انتخاب مدل لباس فرمالیته عروس این موضوع را در نظر داشته باشید که هدف از اجرای روز فرمالیته، عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای به‌جای روز عروسی است.

پیشنهاد ما به شما این است که در روز فرمالیته خود، از چندین لباس استفاده کنید. این گونه هم می‌توانید از لباس‌های رنگی فرمالیته و هم از لباس سفید برای عکاسی استفاده کنید.

تقریبا می‌توان گفت که لباس فرمالیته، لباسی است که در ساختار آن از حریر نیز استفاده شده باشد. لباس‌های حریر مختص فرمالیته موجب ایجاد تصاویر جذاب‌تر و زیباتر خواهند شد. دقت داشته باشید که سبک استفاده از حریر در لباس فرمالیته، با لباس عروس کاملا متفاوت و ساده‌تر است.

لباس فرمالیته اسپرت

مدل لباس فرمالیته عروس اسپرت
طرح و مدل لباس فرمالیته عروس اسپرت چگونه است؟

یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای عکاسی و ساخت یک کلیپ اسپرت در روز فرمالیته، استفاده از مدل لباس فرمالیته اسپرت است. اگر دوست دارید که لباس‌هایتان کاملا متفاوت از شب عروسی باشد، از انواع مدل لباس فرمالیته عروس اسپرت برای این روز استفاده کنید. اینکه برای روز فرمالیته لباس رسمی یا اسپرت را انتخاب کنید، کاملا به سلیقه شخصی شما و آقای داماد بستگی دارد. البته یادتان باشد که لوکیشنی که برای فیلمبرداری و عکاسی انتخاب کرده‌اید در انتخاب لباس و مدل موی شما موثر خواهد بود.

همچنین بخوانید: لباس عروس ایرانی جدید 1402

لباس فرمالیته پاییزی

مدل لباس فرمالیته عروس پاییزی
انتخاب مدل لباس فرمالیته عروس برای پاییز برای عکاسی

در هنگام انتخاب مدل لباس فرمالیته عروس باید به فصل عکاسی نیز توجه کنید. اگر در فصل پاییز هستید، می‌توانید از انواع لباس فرمالیته پاییزی استفاده نمایید و لباس خود را با لوکیشن فیلم‌برداری ست نمایید. شما می‌توانید در این فصل از انواع لباس فرمالیته‌های رنگی (رنگ زرد، قرمز، نارنجی، آجری، بنفش، صورتی و…) برای عکاسی استفاده نمایید.

یادتان باشد که استایل عروس باید به گونه‌ای باشد که با استایل داماد کاملا هماهنگ باشد. یا هردو اسپرت و پاییزی باشد و یا هر دو کلاسیک و رسمی. یادتان باشد که مدل لباس فرمالیته عروس نیاز نیست که گران‌قیمت باشد تا زیبا به نظر برسد، بلکه تجربه نشان داده است که هرچه ساده‌تر باشید، عکس و کلیپ شما جذاب‌تر خواهد شد.

لباس فرمالیته کوتاه

مدل لباس فرمالیته عروس کوتاه
انتخاب مدل لباس فرمالیته عروس کوتاه برای عروس‌های جوان

اگر در روز عروسی قرار است که یک لباس عروس بلند و پوشیده را به تن کنید، به  شما پیشنهاد می‌کنیم که در روز فرمالیته از انواع مدل لباس فرمالیته عروس کوتاه استفاده کنید. لباس‌های فرمالیته کوتاه قد امروزه طرفداران بسیاری دارند و عکاسی با این لباس‌ها بسیار جذاب و شیک خواهد شد. مدل لباس مجلسی فرمالیته کوتاه برای عکاسی لب ساحل و کنار دریا بسیار مناسب است. شما می‌توانید سواحل دریای قشم و یا کیش را به عنوان لوکیشن فرمالیته خود انتخاب کنید و با یک لباس فرمالیته کوتاه سفید و یا رنگی بدرخشید.

لباس فرمالیته بلند

شما می‌توانید لباس عروس فرمالیته را راحت‌تر انتخاب کنید. اگر خودتان و یا همسرتان با پوشیدن لباس‌های کوتاه مشکل دارید، می‌توانید از انواع مدل لباس فرمالیته عروس بلند قد استفاده کنید. این نوع لباس‌ها در هنگامی که با می‌وزد، عکس‌های زیبایی را ایجاد خواهند کرد.

مدل لباس فرمالیته عروس و داماد

مدل لباس فرمالیته عروس
هنگام انتخاب مدل لباس فرمالیته عروس، به تناسب استایل خود با داماد توجه کنید.

انتخاب مدل لباس فرمالیته عروس و داماد بسیار مهم است. زیرا؛ زیبایی و جذابیت عکس‌ها و کلیپ فرمالیته بسته به این انتهاب و هماهنگی لباس عروس داماد است.

انتخاب یک مدل لباس فرمالیته شیک در زیبایی استایل عروس و داماد نقش بسیار مهمی دارد. عروس و دامادهای جوان ابتدا باید سبک پوشش خود از جمله سبک اسپرت، کلاسیک، مینیمال و… را مشخص نمایند، سپس هماهنگ با یکدیگر رنگ و مدل لباس فرمالیته را انتخاب و خریداری نمایند.

انواع رنگ لباس فرمالیته عروس

انواع رنگ و مدل لباس فرمالیته عروس
هنگام انتخاب مدل لباس فرمالیته عروس، حتما به فاکتور رنگ توجه داشته باشید.

همانطور که اشاره کردیم، برای لباس فرمالیته محدودیت رنگ خاصی نیست و با توجه به سلیفه عروس و داماد، فصل سال و لوکیشن فیلمبرداری می‌توانید لباس‌های رنگی مختلفی بپوشید.

البته در کنار رنگ لباس، باید به یک‌سری ویژگی‌های دیگر لباس فرمالیته نیز دقت کرد. لباس فرمالیته باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد.

  • بهتر است یک لباس خنک ، سبک و راحت برای روز فرمالیته انتخاب شود.
  • بهتر است که لباس فرمالیته را کاملا متفاوت با لباس عروس انتخاب کنید.
  • لباس فرمالیته خود حتما متناسب با فصل انتخاب کنید و لوکیشن مدنظر انتخاب کنید.

لباس فرمالیته قرمز

رنگ‌ مناسب مدل لباس فرمالیته عروس
خرید و انتخاب رنگ‌ مناسب مدل لباس فرمالیته عروس

رنگ قرمز همیشه در بین عروس‌خانم‌های جوان طرفدارات بسیاری داشته و دارد. اما سوال اینجا است که آیا لباس فرمالیته قرمز برای عکاسی این روز مناسب است؟ در پاسخ باید بگوییم که انتخاب رنگ مدل لباس فرمالیته عروس کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. بنابراین؛ هر رنگ لباسی که به شما حس خوبی می‌دهد را برای عکاسی در این روز انتخاب نمایید.

همچنین بخوانید: استایل لباس مجلسی با کلاه فرانسوی برای عروس خانم‌ها

لباس فرمالیته بنفش

انتخاب رنگ لباس فرمالیته عروس‌خانم‌های جوان خیلی مهم است. انتخاب رنگ باید براساس لوکیشن و سلیقه شخصی عروس و داماد باشد. لباس فرمالیته بنفش این روزها در بین جوانان طرفداران یبسیاری پیدا کرده است. البته رنگهای ملایم و شاد برای این روز مناسب‌تر هستند.

لباس فرمالیته سفید

لباس فرمالیته سفید از بهترین انواع لباس فرمالیته است که بیشتر مورد انتخاب عروس‌خانم‌های جوان قرار می‌گیرد.

مزون شقایق تفرشی

خرید و انتخاب مدل لباس فرمالیته عروس
خرید و انتخاب مدل لباس فرمالیته عروس از مزون شقایق تفرشی

یکی از بهترین مزون‌های ایرانی در تولید انواع مدل لباس فرمالیته عروس و سایر لباس‌های مرتبط با مراسم مختلف عروسی، فروشگاه شقایق تفرشی است. ما در زون شقایق انواع مختلف لباس فرمالیته عروس را در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم.

جمع‌بندی

همانطور که گفتیم، لباس فرمالیته لباسی است که عروس خانم می‌تواند از آن برای عکاسی و ساخت کلیپ در روز غیر از عروسی استفاده کند. این کار هم می‌تواند باعث کاهی خستگی و استرس عروس و داماد شود، هم کیفیت عکاسی و فیلمبرداری را افزایش دهد. در این مقاله شما را با انواع مدل و رنگ مناسب لباس فرمالیته عروس آشنا نمودیم. از این که تا انتها در کنار ما بودید، سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.