مجله عروس

بهترین مدل لباس خواستگاری لاکچری مناسب با سلیقه‌ی شما چیست؟

مدل لباس خواستگاری لاکچری

اولین مراسم مهم برای هر دختر جوانی، مراسم خواستگاری است. مراسم خواستگاری به‌عنوان اولین دیدار رسمی خانواده‌ها محسوب می‌شود. به همین دلیل همیشه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های دختران لباس مناسب برای شب خواستگاری بوده است. انتخاب مدل لباس خواستگاری لاکچری که شیک باشد پیچیدگی‌های مخصوص به خودش را دارد. امروزه باتوجه‌به این نیاز مدل‌های متنوعی برای شب خواستگاری در بازار طراحی و تولید شده‌اند و به همین دلیل انتخاب از میان این مدل‌های متنوع کار پیچیده و دشواری است.

بهترین مدل لباس خواستگاری لاکچری چیست؟

مدل لباس خواستگاری لاکچری باید علاوه بر شیک‌بودن سادگی و وقار دخترانه شما را حفظ کند و نشان دهد. در ادامه به چند مدل متنوع لباس لاکچری برای شب خواستگاری خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

مدل لباس خواستگاری اینستا

انتخاب مدل لباس خواستگاری اینستا
انتخاب مدل لباس خواستگاری اینستا باتوجه‌به مد روز و سلیقه جوانان

بنا به هر دلیلی ممکن است شما فرصت و زمان کافی برای گشت‌وگذار در بازار را نداشته باشید، در این موقعیت برای تهیه مدل لباس خواستگاری لاکچری می‌توانید با یک سرچ ساده در اینستا مدل‌های متنوع و خاصی را پیدا کنید. مدل لباس خواستگاری اینستا باتوجه‌به مد روز و متناسب باسلیقه جوانان امروزی طراحی شده است. به همین دلیل زیباترین و شیک‌ترین مدل‌های لباس خواستگاری را می‌توانید در اینستاگرام به‌آسانی پیدا کنید.

لباس شب خواستگاری رسمی

همان‌طور که گفته شد، برای انتخاب یک مدل لباس خواستگاری لاکچری باید به نکات جزئی توجه داشته باشید تا فرد شیک‌ زیبایی به نظر برسید. به همین منظور سعی کنید برای لباس شب خواستگاری رسمی، لباسی را انتخاب کنید که تا حد زیادی دخترانگی و متانت شما را بیشتر نشان دهد. در انتخاب مدل لباس خواستگاری به طرح پارچه لباس توجه داشته باشید که بیش از حد شلوغ و گل‌گلی نباشد. بهترین انتخاب برای مدل لباس خواستگاری لاکچری می‌تواند یک پیراهن حریر با پارچه ساده به رنگ صورتی کم‌رنگ و یا گلبهی در کنار دامن سورمه‌ای و یا طوسی باشد. البته در انتخاب رنگ لباس خواستگاری رنگی را انتخاب کنید که بیشتر به پست صورت شما می‌آید تا زیباتر دیده شوید.

لباس خواستگاری دخترانه شیک

مدل لباس خواستگاری لاکچری دخترانه شیک
مدل لباس خواستگاری لاکچری؛ متناسب با سلیقه‌ی شما

در جلسه خواستگاری به این دلیل که اولین دیدار رسمی محسوب می‌شود، لباسی که انتخاب می‌کنید معرف بخشی از شخصیت و سلیقه شما است؛ بنابراین؛ سعی کنید تا جایی که می‌توانید حساسیت بیشتری در انتخاب یک مدل لباس خواستگاری لاکچری داشته باشید. برای انتخاب یک لباس خواستگاری دخترانه شیک پیراهن‌های اسپرت دخترانه و یا شومیز و دامن برای خواستگاری بهترین گزینه هستند. در انتخاب رنگ لباس نیز توجه داشته باشید که مدل لباس خواستگاری لاکچری که می‌خرید رنگ خیلی جیغ و تند نداشته باشد و از میان رنگ‌های ملیح و روشن یا پاستیلی لباستان را انتخاب کنید.

جدیدترین مدل‌های لباس خواستگاری شیک

باتوجه‌به مد روز این روزها مدل لباس خواستگاری لاکچری در بازار تنوع بسیاری دارد. اما شومیز و دامن یکی از مدل‌‌های لباس خواستگاری جدید است که قدیمی نمی‌شود و به‌تازگی ترند شده است. شومیز دامن خواستگاری لطافت و ظرافت دخترانه شما را بیشتر و بهتر نشان می‌دهد؛ بنابراین بهترین گزینه برای شب خواستگاری می‌تواند یک شومیز و دامن با رنگ ملیح و دخترانه باشد. در هنگام خرید شومیز و دامن مناسب خواستگاری توجه داشته باشید که رنگ هر دو آیتم کاملاً در یک طیف رنگی و یا هماهنگ و ست باهم باشند تا استایلی شیک در خواستگاری داشته باشید.

مزون لباس خواستگاری در تهران

خرید مدل لباس خواستگاری لاکچری از بهترین مزون‌های تهران
زیباترین و خاص‌ترین مدل لباس خواستگاری لاکچری را از مزون شقایق تفرشی بخرید

برای انتخاب و خرید بهترین مدل لباس خواستگاری لاکچری فقط کافی است باتوجه‌به سلیقه و نوع اندامی که دارید ساده‌ترین و درعین‌حال شیک‌ترین مدل لباس را انتخاب کنید. بدون شک یکی از بهترین مزون لباس خواستگاری در تهران مزون شقایق است. در مزون شقایق زیباترین و خاص‌ترین لباس‌های خواستگاری باتوجه‌به مد روز طراحی و تولید شده‌اند. با خرید لباس خواستگاری از مزون شقایق استایلی خاص و شیک در شب خواستگاری خواهید داشت و بسیار چشمگیرتر به نظر می‌رسید.

ست لباس خواستگاری عروس و داماد

لباس خواستگاری علاوه بر دختران، دغدغه اصلی اکثر پسران برای شب خواستگاری نیز بوده است. در شرایطی که شما و خواستگارتان از قبل آشنایی داشته‌اید و یا در جلسات بعدی خواستگاری که به‌منظور آشنایی بیشتر برگزار می‌شود. می‌توانید برای مدل لباس خواستگاری لاکچری لباس‌ ست انتخاب کنید. ست لباس خواستگاری عروس و داماد می‌تواند ترکیب زیبایی برای شب خواستگاری باشد. اگر انتخاب شما برای لباس خواستگاری شومیز و دامن است، می‌توانید رنگ شومیز و یا دامنتان را با کت‌ شلوار داماد ست کنید. همچنین می‌توانید لباستان را در طیف رنگی کت شلوار انتخاب کنید.

همچنین بخوانید: کدام کت شلوار خواستگاری برای عروس خانم‌ها مناسب است؟

لباس برای خواستگاری دخترانه

مدل لباس خواستگاری لاکچری دخترانه
بهترین مدل لباس خواستگاری دخترانه برای عروس‌های جوان چیست؟

در انتخاب یک مدل لباس خواستگاری لاکچری حساسیت بسیار زیادی باید نشان دهید تا لباسی را انتخاب کنید که دخترانگی شما را بهتر و زیباتر نشان دهد. لباسی که برای شب خواستگاری انتخاب می‌کنید باید از میان مدل‌های شیک و درعین‌حال ساده‌ باشد تا ظاهر شما را آراسته‌تر نشان دهد. همچنین سعی کنید در انتخاب لباس برای خواستگاری دخترانه دقیقاً متناسب با فرم بدن شما و کاملاً اندازه باشد تا ظاهر و فرم اندام شما را به زیبایی نشان دهد.

مدل لباس خواستگاری دخترانه

پیراهن‌هایی که کمی مدل عروسکی دارند و البته آستین‌دار و پوشیده هستند با یک جوراب شلواری ضخیم می‌توانند بهترین مدل لباس خواستگاری دخترانه برای شما باشند. در مراسم خواستگاری سعی کنید مدل لباس خواستگاری لاکچری انتخاب کنید که شما را در همان فضای دخترانه‌ای که دارید نگه دارد و ظرافت شما را متناسب با سنتان حفظ کند؛ بنابراین انتخاب‌ مدل‌هایی که سن شما را بیشتر نشان می‌دهند و کمی مدل زنانگی دارند انتخاب مناسبی نیست.

شومیزهای مدل‌دار در کنار دامن‌های تا روی زانو همراه با جوراب شلواری ضخیم‌ نیز یک انتخاب دخترانه عالی برای مراسم خواستگاری هستند. برای تکمیل استایل دخترانه‌ی خود پیشنهاد می‌کنیم نگاهی مدل‌های متنوع اکسسوری در مزون اندازید.

برای انتخاب مدل لباس خواستگاری لاکچری علاوه بر مدل لباس، انتخاب رنگ لباس نیز اهمیت زیادی دارد. در انتخاب رنگ مدل لباس خواستگاری شیک به‌هیچ‌عنوان از رنگ سفید استفاده نکنید. رنگ سفید لباس شما در شب خواستگاری می‌تواند نشان‌دهنده پاسخ مثبت شما باشد درصورتی‌که شما هنوز تصمیم نگرفته‌اید. بنابراین؛ سعی کنید به دنبال رنگ‌هایی باشید که ملیح‌تر و پاستیلی هستند و همچنان شما را لطیف و باوقار دخترانه نشان می‌دهند.

لباس خواستگاری پوشیده ایرانی

مدل لباس خواستگاری پوشیده ایرانی
انتخاب زیباترین مدل لباس خواستگاری لاکچری و پوشیده

اغلب دخترخانم‌ها ترجیح می‌دهند برای مراسم لباس خواستگاری پوشیده ایرانی را انتخاب کنند. معمولاً لباس‌های پوشیده‌تر برای شب خواستگاری به دلیل احساس راحتی که به شما می‌دهند، انتخاب مناسب‌تری هستند. مدل لباس خواستگاری پوشیده ایرانی را می‌توانید از میان مدل‌ پیراهن‌های بلند ساده و یک‌رنگ با پارچه‌های کرپ حریر انتخاب کنید. در هنگام انتخاب این سبک و مدل لباس خواستگاری لاکچری به فرم اندام و قدتان توجه داشته باشید تا انتخاب بهتری برای مراسم خواستگاری داشته باشید. علاوه بر شومیز و کت و شلوار، انواع مدل‌های اورال نیز انتخاب مناسبی خواهند بود.

مدل لباس خواستگاری بلند

همان‌طور که اشاره کردیم مدل لباس خواستگاری بلند انتخاب بسیار خوبی می‌تواند برای مراسم خواستگاری باشد. به‌طورکلی لباس‌های بلند این روزها طرف‌داران خاص و بسیاری در دنیای مد پیدا کرده‌اند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که اندامی ظریف و قدی بلند دارید برای بهتر نشان‌دادن اندامتان بهترین انتخاب برای شما یک مدل لباس خواستگاری بلند است.

در انتخاب لباس بلند به‌عنوان لباس خواستگاری به جنس و لطافت پارچه لباس توجه کنید و مدل لباس خواستگاری لاکچری بلند را با جنس پارچه‌ای انتخاب کنید که ریزش مناسب داشت باشد. باتوجه‌به این نکته می‌توانید لطافت دخترانه‌تان را در شب خواستگاری به کمک لباسی که انتخاب کرده‌اید به‌خوبی نشان دهید.

مدل لباس خواستگاری برای افراد چاق

مدل لباس خواستگاری لاکچری برای افراد چاق
مدل لباس خواستگاری لاکچری خود را متناسب با فرم بدن خود انتخاب کنید

فرم و نوع اندام شما در انتخاب مدل لباس خواستگاری لاکچری تأثیر و اهمیت بسیاری دارد؛ بنابراین اگر شما از آن دسته افرادی هستید که اندام توپر و چاقی دارید بهتر است برای خرید به سراغ مدل لباس خواستگاری برای افراد چاق بروید. اگر فرد چاقی هستید انتخاب رنگ لباس در نشان‌دادن اندام شما تأثیر زیادی دارد و به همین دلیل سعی‌ کنید برای لباس مجلسی برای شب خواستگاری به سراغ رنگ‌های خیلی روشن نروید. لباس‌هایی که رنگ خیلی روشن و ملیح دارند ممکن است شما را چاق‌تر نشان دهند.

مدل لباس خواستگاری برای افراد لاغر

توجه به نوع اندام در انتخاب یک مدل لباس خواستگاری لاکچری بسیار مهم است و اگر به ای نکته توجه نکنید ممکن است استایلی نامرتب داشته باشید. بنابراین؛ اگر شما فردی لاغر با اندام ظریف هستید سعی کنید مدل‌هایی را انتخاب کنید که ظرافت اندام شما را بهتر و برجسته‌تر نشان می‌دهند. مدل لباس خواستگاری برای افراد لاغر می‌تواند یک کت شلوار با کمی دم پا باشد. به‌این‌ترتیب قد بلندی که دارید جذاب‌تر و بهتر جلوه می‌کند.

جمع‌بندی

مراسم خواستگاری یک مراسم سنتی و اصیل ایرانی است که آداب‌ورسوم مخصوص به خودش را دارد. در این مراسم که اولین برخورد دو خانواده است نوع پوشش و لباسی که انتخاب می‌کنید اهمیت خاصی دارد. بنابراین؛ باید از میان مدل لباس خواستگاری لاکچری متناسب با رنگ پوست و اندامتان آن را انتخاب کنید. ما در مزون شقایق تفرشی مجموعه‌ای از شیک‌ترین لباس‌‌های خواستگاری را طراحی کرده‌ایم که با خرید و انتخاب آن‌ها در شب خواستگاری به زیبایی می‌درخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.